Gå til innhold

Hotell Cæsar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det vises ikke mer etter fadesen mellom Astrid Anker-Hansen og Tom Ivar Hove.

Gjest hotell cæsar
Skrevet

Begynte forrige mandag:-)

NEI....

Det har jeg ikke fått med meg..

Enlighten me, please....?

Skrevet

NEI....

Det har jeg ikke fått med meg..

Enlighten me, please....?

Hva har skjedd...

Julie spurte om Viggo ville gifte seg med henne, for å få adoptere. Viggo sa først ja, men ombestemte seg. Hun er deprimert.

Marius har fått tilbud om platekontrakt, men er usikker på om han vil godta denne.

Storm og hun mørke dattere til Hove deler på hotellsjef-stillingen, og den flinkeste får den fast. Stor konfikt omkring dette.

Det har blitt oppdaget at "noen" har ringt spåkone, og jakten i gang for å finne ut hvem...

Hmmm - jeg er aaaaaalt for mye TV, skjønner jeg:-)

Gjest hotellcæsar
Skrevet

Hva har skjedd...

Julie spurte om Viggo ville gifte seg med henne, for å få adoptere. Viggo sa først ja, men ombestemte seg. Hun er deprimert.

Marius har fått tilbud om platekontrakt, men er usikker på om han vil godta denne.

Storm og hun mørke dattere til Hove deler på hotellsjef-stillingen, og den flinkeste får den fast. Stor konfikt omkring dette.

Det har blitt oppdaget at "noen" har ringt spåkone, og jakten i gang for å finne ut hvem...

Hmmm - jeg er aaaaaalt for mye TV, skjønner jeg:-)

Hvordan sa Juni og Viggo at de var sammen? Ble de ferska?

Gjest hotellcæsar
Skrevet

Har begynt.... På tv2 hverdager 19.30 :0)

Skrevet

Øøhhhh...Det husker jeg faktisk ikke..

Men jeg mener de sa det selv! :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...