Gå til innhold

Hvor høy er du og er du fornøyd med høyden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 175 høy, og er veldig fornøyd med det. Det aller beste med å være såpass høy (og slank) er at det er så lett å kjøpe klær. Alt passer! Jeg kan ikke huske sist jeg prøvde et plagg i butikken. Jeg kan bare plukke med meg det jeg vil ha. Perfekt for en som hater prøverom:)

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

18

• AneM1365380603

10

• pekkaline

8

• Lillemus

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Eg er 173 cm høy, og har vært det i ca. 30 år, så noe høyere blir eg nok neppe, ideellt sett skulle eg gjerne hatt 10 cm. ekstra "både her og der"...:-)

Eg liker godt små nette "jenter", og drømmer om høye (over 180 cm.), slanke og lanbeinte kvinner.

Skrevet

Jeg er 160 og mannen min 176, perfekt høydeforskjell :)

Søsteren min er litt lavere enn meg og var sammen med en på over 2 meter før, det så litt rart ut, så ut som en mann som gikk tur med dattera si hehe :D Nå er hun sammen med en som "bare" er 175, ser litt penere ut sammen :)

Men jeg har merket at ofte faller høye menn for små damer... er vel noe søtt med små nette damer.

Men hva er ideell høyde, det er vel en smakssak... og genetisk. i Asia ville jeg som er 160 virket høy i forhold til de andre damene der.

Jeg merker forskjell i Norge og, jeg bor på Sunnmøre, der virket det som de fleste er ca. 160-170,l men kommer jeg til Oslo virker det som det er mange flere høye damer, som er ca. 170-180! Det er vel noe genetisk...

De fleste damene i min omgangskrets er mellom 1.70 og 1.80.

Mennene er også høye.

Jeg med min høyde på en 1.72 er en av de laveste, men mannen min tar det igjen med sine 1.98 cm.

Min erfaring er motsatt av din. Lave menn velger lave kvinner. Høye menn velger høye kvinner. Men ingen regel uten unntak:-)

Skrevet

Jeg er 1.72 og er fornøyd med det, men skulle gjerne vært enda noen cm høyere.

Skrevet

152 cm og stort sett fornøyd. :o) Kjæresten er ca. 180 cm og det er akkurat passe! ;o)

Når det gjelder bilen så har vi hver vår og det er sjelden vi kjører den andres bil. Han kjører av og til min, men han stiller bare inn på setet og evt. speilet så det er ikke noe problem.

Jeg er fornøyd med å ha en såpass "liten" mann (eksen var 186 cm og 3 størrelser større minst...) for nå kan jeg tjuvlåne t-skjorter og ull-longser om nødvendig! ;o)

Av en eller annen grunn hadde jeg sett for meg at du hadde en høy kjæreste, men han er jo liten jo:-)

Skrevet

Ah! Endelig!! ;-)

For min del skal det jo godt gjøres å finne menn som er 30-40 cm høyere enn meg, da, så utvalget begrenser seg jo selv! *he he*

Men allerede dem som er 20 cm høyere enn meg synes jeg nesten blir voldsomt høye, men på den annen side kunne jeg nok ha vendt meg til å være "lita og nett" også.

Så høy som mannen min mener du?:-)

Jeg har alltid falt for høye menn og 1.83 bli lite og puslete for min del:-)

Det er et must at de er over 1.90.

Skrevet

Er 165 og tenker sjelden/aldri over høyden min. Ble faktisk sjokkert for en stund siden da ei jeg kjenner sa hun har komplekser for høyden sin (og hun er ca 175...). Trodde ikke det gikk an for andre enn menn som er under 165.

Skrevet

Er 165 og tenker sjelden/aldri over høyden min. Ble faktisk sjokkert for en stund siden da ei jeg kjenner sa hun har komplekser for høyden sin (og hun er ca 175...). Trodde ikke det gikk an for andre enn menn som er under 165.

Komplekser ja.. Jeg kom til å tenke på ei jente i klassen på ungdomskolen. Hun var så nydelig pen og lang og slank i forhold til oss andre. Jeg beundret henne virkelig, og sa til henne at jeg skulle ønske jeg var så høy som henne. Det fikk henne til å begynne å gråte. Huff... Det er ikke lett å sette seg inn i hva andre tenker nei.

Aliza1365380759
Skrevet

Er vel ca 169 cm høy, og er for så vidt fornøyd. Kunne godt hatt kortere ben da, og dermed vært litt lavere, men det er vel ikke noe å gjøre med akkurat. (jeg har like lange ben som broren min på 190 cm, så det er vanskelig å finne bukser som er lange nok).

Skrevet

Jeg er 156, og er ganske fornøyd bortsett fra når noen kommenterer at jeg er liten. I min familie er vi omtrent på samme str alle sammen så i familieselskaper har vi det helt ypperlig (jeg hadde ikke tenkt over det engang før svigermor nevnte det i et selskap i min familie "så deilig at alle er like høye omtrent her" - hun er ca 160 sjøl...)

Jeg er mer misfornøyd med at alle butikker selger klær bare til "A4" personer, det være seg BH'r, bukser, bluser, gensere, topper med stropper, you name it.

Skrevet

Av en eller annen grunn hadde jeg sett for meg at du hadde en høy kjæreste, men han er jo liten jo:-)

Eksen var høy, min nåværende elskede er vel ganske gjennomsnittlig? Han er dog minst 3 klesstørrelser mindre enn eksen så selv om det ikke er så mange cm som skiller dem så er han mye mindre alikevel. :o)

Skrevet

Er 163 cm høy, og det er helt OK. Skjønt - etter vekta å dømme, kunne jeg gjerne vært 10 cm høyere ;-)

Skrevet

Jeg er 1.82 hòy, og godt fornòyd :-)

1,82 er fin høyde. Lett å komme til stående :-)

AneM1365380603
Skrevet

Mente hun at hun er for høy? Jeg synes det er utrolig flott med høye mennesker, men kanskje fordi jeg ikke er så høy selv.

AneM1365380603
Skrevet

Jeg er 156, og er ganske fornøyd bortsett fra når noen kommenterer at jeg er liten. I min familie er vi omtrent på samme str alle sammen så i familieselskaper har vi det helt ypperlig (jeg hadde ikke tenkt over det engang før svigermor nevnte det i et selskap i min familie "så deilig at alle er like høye omtrent her" - hun er ca 160 sjøl...)

Jeg er mer misfornøyd med at alle butikker selger klær bare til "A4" personer, det være seg BH'r, bukser, bluser, gensere, topper med stropper, you name it.

Jeg synes det er vanskeligst å finne bukser med riktig beinlengde. Finner jeg en som sitter fint kjøper jeg gjerne 2-3 stk, slik at jeg er sikret bukser en tid framover.

AneM1365380603
Skrevet

Er 175 høy, og er veldig fornøyd med det. Det aller beste med å være såpass høy (og slank) er at det er så lett å kjøpe klær. Alt passer! Jeg kan ikke huske sist jeg prøvde et plagg i butikken. Jeg kan bare plukke med meg det jeg vil ha. Perfekt for en som hater prøverom:)

Jeg hadde sett deg for meg endel kortere ;)

AneM1365380603
Skrevet

De fleste damene i min omgangskrets er mellom 1.70 og 1.80.

Mennene er også høye.

Jeg med min høyde på en 1.72 er en av de laveste, men mannen min tar det igjen med sine 1.98 cm.

Min erfaring er motsatt av din. Lave menn velger lave kvinner. Høye menn velger høye kvinner. Men ingen regel uten unntak:-)

Mannen min er 26 cm høyere enn meg :o)

AneM1365380603
Skrevet

177 og fornøyd, med unntak av noen år i oppveksten der jeg raget et hode høyere enn alle i klassen...;-)

Mannen min er forresten "bare 183", så med høyhelte sko på fest rager jeg minst like høyt som han.

Egentlig synes jeg det ser litt pussig ut med par der hun er f eks 155 og han er 195. Man undres jo på hvordan det er å ligge en halvmeter alene....;-)

''

Egentlig synes jeg det ser litt pussig ut med par der hun er f eks 155 og han er 195. Man undres jo på hvordan det er å ligge en halvmeter alene....;-)''

En dame her påsto hun lå en halv meter alene da hun var gift. Mannen var endel kortere ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...