tonie Skrevet 3. september 2008 Skrevet 3. september 2008 Ja, kort og mørk blondt hår. Der sa du det. Lita snelle også... Så det stemmer altså ikke :-o Vel, hårfargen er vel i nærheten, men ellers var det ganske feil, ja. Rart hvordan man danner seg et bilde av mennesker man aldri har sett, og det er gøy å omsider få se bilder av nettvenner man har kjent lenge. Jeg er helt på jordet ofte:) 0 Siter
meg__123! Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 jeg er 1,67 cm høy.. En helt grei høyde 0 Siter
meg__123! Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 152 cm og stort sett fornøyd. ) Kjæresten er ca. 180 cm og det er akkurat passe! ;o) Når det gjelder bilen så har vi hver vår og det er sjelden vi kjører den andres bil. Han kjører av og til min, men han stiller bare inn på setet og evt. speilet så det er ikke noe problem. Jeg er fornøyd med å ha en såpass "liten" mann (eksen var 186 cm og 3 størrelser større minst...) for nå kan jeg tjuvlåne t-skjorter og ull-longser om nødvendig! ;o) Det var stor forskjell mellom dere 0 Siter
rose23 Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Vel, hårfargen er vel i nærheten, men ellers var det ganske feil, ja. Rart hvordan man danner seg et bilde av mennesker man aldri har sett, og det er gøy å omsider få se bilder av nettvenner man har kjent lenge. Jeg er helt på jordet ofte:) Jeg også er 1,75. På ungdomsskolen ville jeg være mindre, men de eneste gangene jeg ønsker det nå er i fly! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.