Gå til innhold

Ole Brumm og vennene hans!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ingen sett den?! Skuffende!

Nå tenkte jeg at jeg skulle være gem, som det heter på prøysensk, og se klippet ditt, men det varer jo 10 minutter!!

Hvor er morroa?

Skrevet

Nå tenkte jeg at jeg skulle være gem, som det heter på prøysensk, og se klippet ditt, men det varer jo 10 minutter!!

Hvor er morroa?

Tussi som vil ta livet av seg.. *flire*

Skrevet

Hvor er morroa?

De står jo der oppe på broa med en stein og kaster på Tussi da!

Skrevet

Tussi som vil ta livet av seg.. *flire*

Det er et par andre lignende klipp der også!

Skrevet

De står jo der oppe på broa med en stein og kaster på Tussi da!

Så kun på noen sekunder...

Skrevet

Det er et par andre lignende klipp der også!

Hihi, ja så det!

Tittet litt på et par der. :0)

Skrevet

Så kun på noen sekunder...

Javel, så drit i det da! Men hvis du ser hele, er den faktisk veldig morsom, og særlig hvis du har sett originalepisoden før og vet hva de i utgangspunktet skulle ha sagt!

Skrevet

Javel, så drit i det da! Men hvis du ser hele, er den faktisk veldig morsom, og særlig hvis du har sett originalepisoden før og vet hva de i utgangspunktet skulle ha sagt!

Skal prøve å huske på det til senere:-)

Men nå er det mange år siden jeg så originalen /dog med norsk tale) med junior, men kan fortstatt nynne på "jeg er en liten svart regnsky, svevende under et honningtre, bare en liten svart regnsky, ingentung du trenger bry deg med. Alle forstår at en regnsky ikke har honning på sin buffet, så jeg svever omkring, rundt i en ring, undres hvor jeg daler ned..."

Skrevet

Skal prøve å huske på det til senere:-)

Men nå er det mange år siden jeg så originalen /dog med norsk tale) med junior, men kan fortstatt nynne på "jeg er en liten svart regnsky, svevende under et honningtre, bare en liten svart regnsky, ingentung du trenger bry deg med. Alle forstår at en regnsky ikke har honning på sin buffet, så jeg svever omkring, rundt i en ring, undres hvor jeg daler ned..."

He he!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...