Gå til innhold

Grease

Gjest grease-feber

Anbefalte innlegg

Gjest grease-feber
Skrevet

Hva er det som får talentløse unge mennesker til å tro at de har et enestående talent, og attpåtil tar sjansen på å dumme seg ut for hele norges befolkning.... jeg bare lurer??

Kan ikke foreldrene i det minste forsøke å bekytte barna mot seg selv?

Huff og huff, synes synd på dem. Mange knuste drømmer.

Gjest lei alle disse like settingene
Skrevet

Ikke bare dette, men nå begynner jeg å bli passe lei av disse programmene som skal ligne på hverandre hele tiden. Så denne serien skal jeg ikke følge med på.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Fordi de er norske.

Da har neimen ikke du sett de innledende rundene på American Idol eller So You Think You Can Dance...

Skrevet

Da har neimen ikke du sett de innledende rundene på American Idol eller So You Think You Can Dance...

Hehe tenkte det samme:-)

Det søren meg ikke at det er nordmenn som er årsaken;-) Tror bare menneskeheten er slik jeg...

Skrevet

Jo, hehe, eller America's got talent!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jo, hehe, eller America's got talent!

Samme skitten, men svært underholdende. :-)

Gjest copykatta
Skrevet

Ikke bare dette, men nå begynner jeg å bli passe lei av disse programmene som skal ligne på hverandre hele tiden. Så denne serien skal jeg ikke følge med på.

støtter den

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...