Gå til innhold

Hva slags hobbyer har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Film, fotografering, poesi, fisking (fjell) og musikk.

Min (kommende) ektefelle har de samme hobbiene, dessuten er ho dirigent for ett symfoniorkester også.

Jøsses...Jeg trodde du var singel! :0)

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

8

• morsan

3

• pekkaline

3

• KaVa

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Film, fotografering, poesi, fisking (fjell) og musikk.

Min (kommende) ektefelle har de samme hobbiene, dessuten er ho dirigent for ett symfoniorkester også.

Næmmen her var det mye spennende nyheter, gitt! :-D

Skrevet

Jøsses...Jeg trodde du var singel! :0)

Eg er jo det, bare fantaserte litt...he, he...

Skrevet

*he he*

Skrevet

Ha,ha,ha, liksom!

Fått deg dame du, så gøy! Gratulerer :0)

PS: Er du kommet inn eller?

Gi meg et hint om kommer!

Skrevet

Hihi, kan bli noen saftige blåmerker ja...

:0)

Hatt en fin dag på jobb eller?

Ja, det gikk ganske bra. Har faktisk vært der to ganger i dag, men det var ikke så veldig mye jeg trengte å gjøre i dag, bare leste litt korrektur, krangla litt med dvergen, sølte kaffe på pulten hans, unnskyldte meg, ga dvergen en øl og så dro jeg hjem. Har hatt besøk av et par som nettopp har fått valper, dvs hunden har fått valper. De hadde med to av valpene hit, men akkurat nå er det ingen som har tid til å passe den lille, så da fikk det bli ved en senere anledning. Valpene er jævlig fine, fransk bulldog! Da de var dratt, måtte jeg visstnok montere et bord, og det klarte jeg faktisk, etter utallige bannefraser og et par glass Larsens!

Hva har du gjort i dag?

Skrevet

Ha ha, jeg gikk fem på jeg! Trodde du hadde blitt rundlurt og var i påvente av den store ragnarok!

Skrevet

Ja, det gikk ganske bra. Har faktisk vært der to ganger i dag, men det var ikke så veldig mye jeg trengte å gjøre i dag, bare leste litt korrektur, krangla litt med dvergen, sølte kaffe på pulten hans, unnskyldte meg, ga dvergen en øl og så dro jeg hjem. Har hatt besøk av et par som nettopp har fått valper, dvs hunden har fått valper. De hadde med to av valpene hit, men akkurat nå er det ingen som har tid til å passe den lille, så da fikk det bli ved en senere anledning. Valpene er jævlig fine, fransk bulldog! Da de var dratt, måtte jeg visstnok montere et bord, og det klarte jeg faktisk, etter utallige bannefraser og et par glass Larsens!

Hva har du gjort i dag?

Montering er no dritt....

Så gøy med valper! Fransk bulldog var en av rasene jeg vurderte, kjempe søte :0)

Min dag har vel mildt sagt vært en helvete...Neida...Men mye som har gått galt her i dag....

Sånn er det enkelte dager, alt på en gang! Hihi!

Kunne jaggu trengt ei øl jeg og... ;0)

Skrevet

Montering er no dritt....

Så gøy med valper! Fransk bulldog var en av rasene jeg vurderte, kjempe søte :0)

Min dag har vel mildt sagt vært en helvete...Neida...Men mye som har gått galt her i dag....

Sånn er det enkelte dager, alt på en gang! Hihi!

Kunne jaggu trengt ei øl jeg og... ;0)

Hvis alt går til hælvete, er det bare å bite tenna sammen, og da gjerne i en eller annens arm!

Jepp, de smågrisa var fine, det må jeg si. Bare så synd det ikke passer akkurat nå. Ingen her som kunne vært hjemme hele dagen med den, å la den være alene hjemme er uaktuelt, så små som de er når de er valper. Da måtte en eller annen tatt den med seg på jobb, og det tror jeg hadde vært dumt med tanke på at jeg reiser endel og ikke alltid vet hva jeg skal den og den uka. Skal man ha hund, får man behandle dem som din beste venn mener nå jeg.

Ja faen, en øl kan du vel ta deg! Jeg har tatt meg to jeg!

Skrevet

Jeg leser mye bøker (hmmm, kunne nicket gi et hint om det?)

Så synger jeg i kor

Skrevet

Hvis alt går til hælvete, er det bare å bite tenna sammen, og da gjerne i en eller annens arm!

Jepp, de smågrisa var fine, det må jeg si. Bare så synd det ikke passer akkurat nå. Ingen her som kunne vært hjemme hele dagen med den, å la den være alene hjemme er uaktuelt, så små som de er når de er valper. Da måtte en eller annen tatt den med seg på jobb, og det tror jeg hadde vært dumt med tanke på at jeg reiser endel og ikke alltid vet hva jeg skal den og den uka. Skal man ha hund, får man behandle dem som din beste venn mener nå jeg.

Ja faen, en øl kan du vel ta deg! Jeg har tatt meg to jeg!

Helt enig med deg, hunder krever masse.

Spesielt når de er valper!

Uff ja, hadde smakt med ei øl..Men, men, får ta det en annen dag.. Jeg drikker ikke når jeg har ungene...

Bite tenna sammen ja, nytter ikke legge seg ned.

Hihi, må le også, at det er mulig med så mye på en dag.

Skrevet

Helt enig med deg, hunder krever masse.

Spesielt når de er valper!

Uff ja, hadde smakt med ei øl..Men, men, får ta det en annen dag.. Jeg drikker ikke når jeg har ungene...

Bite tenna sammen ja, nytter ikke legge seg ned.

Hihi, må le også, at det er mulig med så mye på en dag.

Kan du ikke banke noen? Det hjelper.

Skrevet

Kan du ikke banke noen? Det hjelper.

He, he, ja det var det da!

Godt jeg er så muskuløs ;0)

Skrevet

He, he, ja det var det da!

Godt jeg er så muskuløs ;0)

Du får kvele noen da, med litt hjelp fra snora i regndressen din!

Gjest Shira :o)
Skrevet

Vi har ingen kokkegen..... :-(

''Vi har ingen kokkegen..... :-(''

Har dere prøvd? Mange gode oppskrifter. Eller bare prøve seg frem. Det som er viktig hos er ikke at maten er avansert, men at den lages sammen, og gjerne med ett glass vin under matlagingen.

Dekker på sammen og nyter maten, får tid til å prate sammen.

Vi er ikke sånn superflinke kokker, men vi har gjort matlagingen spesielt i helger om til en koselig ting sammen.

Skrevet

Jeg trener, leser, gjør litt håndarbeide fra tid til annen og klatrer litt. Klatring kan anbefales. Det passer også for folk i alle aldre:-) Og så går jeg en del tur. Både korte turer rett utenfor huset, og skogsturer.

Skrevet

Her i huset er det vanskelig å skille hobbyer og jobb. De flyter over i hverandre:)

Gjest Angela26
Skrevet

Jeg tegna og mala mye fòr, men nà er det blitt stilt pà den fronten... Men jeg har intresse for det da, og har lyst til à ta det opp igjen. Ellers sà blir vel spanskkurs en hobby kanskje? Og pà etterjulsvinteren skal jeg begynne pà bodypower, og fà strammet opp litt her og der ;-)

Mannen min trener styrke, men har ellers en veldig interesse for fjell, skog og natur.

Nà i september skal vi begynne pà lydighetskurs med hunden vàr, og det ser jeg frem til :-) Blir gòy à mòte andre mennesker og kanskje fàr bikkja vàr seg en venn! Og kanskje blir han lydigere ;-)

Skrevet

For tida: foto og hekling. Jeg, som i alle år har vært "allergisk" mot alt av håndarbeid, har nå en kjempeproduksjon av hatter/luer. Det kommer selvsagt av laaange dager på sykehuset, og av at jenta mi gjerne vil pynte seg på sitt hårløse hode. Jeg har også laga hatter til flere av de andre ungene på sykehuset. Morsomt!

Skrevet

Jeg elsker å ta bilder! Har ikke gått noen kurs eller noe, og tar ikke bilder til å ramme inn og ha på veggen. Jeg tar vanlige albumbilder... Høres jo urkjedelig ut, men jeg synes det er innmari gøy:-) Jeg flyr alltid rundt med kameraet over skulderen, og knipser bilder av alt og alle! Så bruker jeg en del tid ved pc`n for å redigere dem, og sender dem til fremkalling. Så har jeg igjen noen timer med å klippe og lime i fotoalbumene, som forresten begynner å bli mange! Spesielt nå etter at jenta mi blei født...!

Hobbyen koster ikke allverden når man først har kjøpt seg et godt speilreflekskamera, og den er forenelig med småbarn:-) Jeg sitter ofte med redigering mens hun sover på dagtid, og selve innsettingen i album gjør jeg ofte på kvelden men hun sover!

Samboeren har maaaaange interresser! Han trener på helsesenter, spiller innebandy, løper, golfer, følger med på engelsk fotball (og norsk hvis det passer), er med på et slags fotballspill på nettet, spiller fotball på playstation osv...

Godt jeg har en hobby som jeg kan holde på med mens jeg sitter hjemme aleine om kveldene ja;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...