Gå til innhold

Hva slags hobbyer har dere?

Anbefalte innlegg

Gjest Angela26
Skrevet

For tida: foto og hekling. Jeg, som i alle år har vært "allergisk" mot alt av håndarbeid, har nå en kjempeproduksjon av hatter/luer. Det kommer selvsagt av laaange dager på sykehuset, og av at jenta mi gjerne vil pynte seg på sitt hårløse hode. Jeg har også laga hatter til flere av de andre ungene på sykehuset. Morsomt!

Heia! Kan jeg spòrre om hvordan det gàr med jenta di?

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

8

• morsan

3

• pekkaline

3

• KaVa

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Film, fotografering, poesi, fisking (fjell) og musikk.

Min (kommende) ektefelle har de samme hobbiene, dessuten er ho dirigent for ett symfoniorkester også.

Å hallo i luken :) Derfor litt stille på dol for tiden, og all oppussingen.....Koselig Geir! Lykke til! :)

Skrevet

Eg er jo det, bare fantaserte litt...he, he...

Din støvel!! :)

Skrevet

Hobby er det kanskje ikke regnet som, men tiden går endel på båt, hage, camping og hus. Trening og gåturer. Jeg maler akvarell iblant og sysler litt med drømmetyding, min mann spiller gitar.

Han var i band tidligere, men sluttet da barna kom. Kanskje det er noe han kan ta opp igjen sanrt :) Var gøy å være med på div dansearr. Vi liker hytteturer og tar med venner, himla koselig. Har dere firmahytte? Godt å komme seg bort litt.

Skrevet

Dette kommer vel ikke som noen overraskelse, men mine hobbyer er;

1. PEPAR, å sutte og patte på dem, rense dem, stelle med dem osv.

2..Alkohol, drikke det osv.

3.Dansing, helst naken, egging osv.

4. Sex, forføre mannen på diverse eggende måter

5. Kokkelering, sette sammen de fineste retter og menyer

Mannen har litt andre interesser;

1. Folkedans, egging

2. Hekling

3. Tubaspelling

PEPA!!!!

Skrevet

Trening er en hobby for oss begge, men vi driver med forskjellige ting. Jeg løper, sykler og driver med styrketrening, mens gubben er mer på badminton, volleyball og golf.

Hagen/uteområdet er også en hobby, han driver i kjøkkenhagekonseptet mens jeg digger blomstene mine.

Også har vi endel verv begge to, innen idrett.

Skrevet

Mannen driver med skyting. Ikke så mye tid han har, men prøver å prioritere når han er hjemme.

Jeg spiller piano og synger. Ikke så mye tid jeg har, men prøver å få til et par minutter om dagen...

Har også sunget i kor, og savner det veldig, men det tar for mye tid akkurat slik livssituasjonen min er nå.

Trening blir mest gåing.

Skulle gjerne hatt tid til mer, og må se på timeplanen hva jeg kan få til fremover nå.

Ellers er det lite jeg har tid til av det jeg har lyst til å gjøre, men jeg håper å komme sterkere tilbake når ungene blir større :)

Skrevet

Ha,ha,ha, liksom!

Fått deg dame du, så gøy! Gratulerer :0)

PS: Er du kommet inn eller?

Gi meg et hint om kommer!

Det der "damegreiene" var bare noe eg surra i hop, rein ønsketenkning kan en vel kalle det. :-)

Eg er ikkje inne, virker som om det er reine "Frimurerlosjen" jo!?

Skrevet

Det der "damegreiene" var bare noe eg surra i hop, rein ønsketenkning kan en vel kalle det. :-)

Eg er ikkje inne, virker som om det er reine "Frimurerlosjen" jo!?

Var sikker på at du hadde funnet deg ei søt ei nå!

Mange søte inne hos oss ;0)

Skrevet

Ha ha, jeg gikk fem på jeg! Trodde du hadde blitt rundlurt og var i påvente av den store ragnarok!

Neida, eg bare trener meg opp på å lyge.

Er visst dårlig på det, men har hatt stor fremgang (syns eg sjøl) de siste åra.

Skrevet

Å hallo i luken :) Derfor litt stille på dol for tiden, og all oppussingen.....Koselig Geir! Lykke til! :)

Jo takk for det! lol :-)

Skrevet

Var sikker på at du hadde funnet deg ei søt ei nå!

Mange søte inne hos oss ;0)

''Mange søte inne hos oss ;0)''

Det skulle neimen ikkje forundre meg, men er det noen søte kvinnelige dirigenter (eller fiolinister) der da?

Skrevet

''Mange søte inne hos oss ;0)''

Det skulle neimen ikkje forundre meg, men er det noen søte kvinnelige dirigenter (eller fiolinister) der da?

Er noen musikk folk ja, men akkurat hva de driver med husker jeg ikke..Noen synger hvertfall i kor.

Måtte jo være noe for deg, ei søt kordame ;0)

Skrevet

har ingen spesielle hobbyer bortsett fra å dra på kino, shoppe, feste, være med venner og typen.. Ellers bare jobber jeg.

Skrevet

Heia! Kan jeg spòrre om hvordan det gàr med jenta di?

Etter forholdene går det bra. Vi er nå ferdige med siste ordinære cellegiftkur, og i slutten av denne måneden skal hun gjennomgå noe som heter "Høydosebehandling med stamcellestøtte". (http://www.onkolex.no/Lymfom/Diagnoser/Hodgkin%20lymfom/Diagnoser/Klassisk%20HL/Prosedyrekatalog/BEHANDLING/Medikamentell%20behandling/Hmas%20lymfomer.aspx?lg=procedure&chapter=4 ). Kort fortalt er det det samme som beinmargstransplantasjon med egne stamceller.

Slik vi har forstått det, er det veslas beste sjanse til å komme seg gjennom dette - men vi har absolutt ingen garantier, dessverre.

Skrevet

Har ingen typisk hobby, som jeg forbinder med å produsere noe (hekling, striking, scrapbooking etc.).

Men liker å lese, høre musikk, lage god mat når jeg har god tid, trene litt, gå turer i skogen, seile, fjellturer (blir altfor sjelden), med mye mer...

Skrevet

Min (kommende) ektefelle har de samme hobbiene, dessuten er ho dirigent for ett symfoniorkester også.

''Min (kommende) ektefelle har de samme hobbiene, dessuten er ho dirigent for ett symfoniorkester også.''

Wow - gratulerer!! :DD

Eller er det bare en langsiktig plan...?

Skrevet

''Min (kommende) ektefelle har de samme hobbiene, dessuten er ho dirigent for ett symfoniorkester også.''

Wow - gratulerer!! :DD

Eller er det bare en langsiktig plan...?

Så fasit lengre nede i tråden :P

Skrevet

''dirigent for ett symfoniorkester ''

Jeg studerte med en som uttalte at hans drømmefantasidame skulle ha dråpeformet sprettrumpe, så ønskelista varierer tydeligvis fra mann til mann;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...