Gå til innhold

Hva slags hobbyer har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter forholdene går det bra. Vi er nå ferdige med siste ordinære cellegiftkur, og i slutten av denne måneden skal hun gjennomgå noe som heter "Høydosebehandling med stamcellestøtte". (http://www.onkolex.no/Lymfom/Diagnoser/Hodgkin%20lymfom/Diagnoser/Klassisk%20HL/Prosedyrekatalog/BEHANDLING/Medikamentell%20behandling/Hmas%20lymfomer.aspx?lg=procedure&chapter=4 ). Kort fortalt er det det samme som beinmargstransplantasjon med egne stamceller.

Slik vi har forstått det, er det veslas beste sjanse til å komme seg gjennom dette - men vi har absolutt ingen garantier, dessverre.

Dette mà vaere en utrolig tòff og vanskelig tid for dere. Jeg kan ikke forestille meg hvordan... Men jeg tar dere med i bònn, om du synes det er greit...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

8

• morsan

3

• pekkaline

3

• KaVa

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Mannen min liker å sykle, løpe, gå på ski, fiske og hund

Jeg liker å svømme, sykle og løpe

(ikke like ambesiøs som mannen min, han er med i grupper, ritt, løp, renn osv.)

Jeg liker å være med på koselige fisketurer, men er ikke like hekta som mannen her heller. Liker late sommerdager med grill og dupp liksom, framfor fluefiske osv... :-)

Jeg er også intressert i diverse formingsaktiviteter som tegning, maling, søm, selv om det ikke blir så ofte.

Vi har ikke hund lenger, men det er bare for en periode, hund er min hobby så når jeg får tid igjen vil jeg ha retriever, og drive med lydighet, og jakttrening

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...