Gå til innhold

Jeg mistrives på jobb! Noen tanker?

Anbefalte innlegg

Gjest her sitter jeg og vil hjem...
Skrevet

Her sitter jeg med en klump i magen.

Jeg jobber som vikar i en avd. med et par stykker som aldri har villet hatt meg her. Helt fra starten har spesielt hun ene bare snakket til meg når hun skal småglefse om noe. Ser på meg med snurpemunn og prater _aldri_ til meg for å konversere normal.

Jeg er yngst her, den neste på trinnet er ca 15 år eldre enn meg.

Hva har jeg gjort galt mot henne liksom? Ingenting. Hun oppfører seg som at min lønn blir dratt ut av hennes lønning. Jeg er fullstendig uvelkommen av en eller annen grunn. Har vært her i over et år og skal over i en annen jobb om 3 mnd.

Har noen gode råd? Kan ikke klage til sjefen i avd. for hun er omtrent besteveninne med hun sureste her.

Jeg har faktisk bare lyst hjem. Jeg gjør en god jobb her og mer så det faktisk. Men hvis jeg gjør en liten feil eller har gitt over papirer til en feil person fordi jeg ikke kjenner alle på avdelingene, da er hun sur i fjeset og ser ut som hun har svelgt en stein.

Noen tanker? Huff... følelsen i magen er ekkel.

Skrevet

Siden det bare er tre måneder igjen til du kommer deg vekk er det kanskje like greit å bruke alle kreftene på å holde motet oppe? Jeg hadde i alle fall ikke giddet å lage en sak av det hvis det var meg. Jeg ville heller sagt til meg selv at det er synd på den dama som er så sur og bitter. Hun føler seg sikkert forbigått og misforstått som har sånn trang til å gjøre livet surt for andre. Jeg ville snakket vennlig til henne og ikke latt meg erte opp.

Hold ut, nå er du snart fri. Hun skal bli der, stakkar;)

Skrevet