frk.s Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Fast tilhenger her også, selv etter kjip episode for noen år siden: Skulle rense øret foran speilet og sto helt i andre tanker. Noe på benken vekket interessen og da jeg skulle ta det opp, holdt q-tipsen på å falle ned. Ren refleks (?) gjorde at jeg rykket skulderen opp, så ikke q-tipsen skulle falle på gulvet. Spiddet trommehinnen og følte meg helt "osram" der jeg sto med blødende øre, mens tårene sprutet.. Litt mer konsentrert q-tips bruk etter det.. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 * urk * men må nesten le litt, da... 0 Siter
frk.s Skrevet 4. september 2008 Forfatter Skrevet 4. september 2008 Auuuuu........ *trøsteklem* Takk! Alt i orden nå - jeg hører som en elefant.. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Takk! Alt i orden nå - jeg hører som en elefant.. *knise* Uff..Unnskyld, men ble litt komisk også.. 0 Siter
frk.s Skrevet 4. september 2008 Forfatter Skrevet 4. september 2008 *knise* Uff..Unnskyld, men ble litt komisk også.. Definitivt! Du kan tro jeg følte meg lur.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.