Gå til innhold

Dusjkabinett/montering i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips om et bra rørleggerfirma?

Jeg trenger nytt dusjkabinett. Rørleggerne vil antakelig ikke montere ett som jeg evt. har kjøpt billig på obs! Bygg?

Må antakelig kjøpe en pakke med motering? Helst også bortkjøring av det gamle badekaret...

Takker for gode tips!

Skrevet

Prøv Byggmakker eller Byggern kanskje?

Jeg er i samme fasen som deg, skal ut med badekar og inn med kabinett og satser på at kjæresten og jeg klarer alt unntatt selve vanntilkoblingen da, der skal jeg ha rørlegger.

Skrevet

Alle vil nok ikke montere noe som ikke er kjøpt hos dem, men det finnes unntak! Ta en ringerunde, du, og si f.eks. at du har fått et dusjkabinett - og trenger bare montering.

:-)

MEN - vær obs! på at jobben kan bli dyrere enn om du kjøper kabinettet hos rørleggeren, så ta en sjekkerunde.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...