Gå til innhold

Tv

Gjest D*lilith

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith
Skrevet

Noen som ser på paranormal state på tv 5?

Det er et bra program : )

Gjest D*lilith
Skrevet

Urgh...! Den som bare hadde hatt tv 5!

Det må du få deg : )

Og etter det kommer åndenes makt og Lisa Williams - livet blandt de døde,bra alt sammen.

Skrevet

Og etter det kommer åndenes makt og Lisa Williams - livet blandt de døde,bra alt sammen.

Lisa er knall god!

Ser på han hypnotisøren nå, herregud så villt! Hehe!

Gjest D*lilith
Skrevet

Lisa er knall god!

Ser på han hypnotisøren nå, herregud så villt! Hehe!

Skulle gjerne ha møtt Lisa,ja hun er knallgod : )

Hehe såg på hypnotisøren jeg også,at det går an.

Skrevet

Skulle gjerne ha møtt Lisa,ja hun er knallgod : )

Hehe såg på hypnotisøren jeg også,at det går an.

Ja,hadde bodd her ville jeg vurdert gå til henne :0)

Var på alternativmesse en gang. da satt der ei som kunne snakke med døde. (påstod hun) Det var lang kø, og nå jeg var nesten fremme, måtte jeg bare snu. Det ble bare så feil..Skikkelig dårlig følelse fikk jeg..

Skrevet

Ikke si sånn æ! Hrmf...! Skal jeg ha tv 5, så skal gubben ha ørten forskjellige sportskanaler også, og gjett hvor mye jeg rekker å få sett på tv 5 da!

Skrevet

Jeg har nylig fått TV5, ogden virker av og til, men ikke i dag!

Hva er egentlig TV5, ser ut som den sender program som har gått på andre kanaler før?

Gjest D*lilith
Skrevet

Ja,hadde bodd her ville jeg vurdert gå til henne :0)

Var på alternativmesse en gang. da satt der ei som kunne snakke med døde. (påstod hun) Det var lang kø, og nå jeg var nesten fremme, måtte jeg bare snu. Det ble bare så feil..Skikkelig dårlig følelse fikk jeg..

Følte du at hun ikke var seriøs da,eller var du ikke klar for en reading?

Jeg har snakket med endel mediumer,men bare ei av de ser jeg på som skikkelig dyktig.

Gjest D*lilith
Skrevet

Ikke si sånn æ! Hrmf...! Skal jeg ha tv 5, så skal gubben ha ørten forskjellige sportskanaler også, og gjett hvor mye jeg rekker å få sett på tv 5 da!

Hehe,ja det var det da.

Gjest D*lilith
Skrevet

Hva er egentlig TV5, ser ut som den sender program som har gått på andre kanaler før?

Tv 5 er vel en del av tv norge,så det går vel endel programmer der som har vært på tv norge før,men de sender nye program også.

Skrevet

Jeg har snakket med endel mediumer,men bare ei av de ser jeg på som skikkelig dyktig.

Vet ikke...Jeg var skikkelig klar, hadde forberedt meg i lang tid.

Og reiste på messen kun for å snakke med henne..Eller med de døde.. Fikk bare dårlige vibber.. som om det ikke var meningen at jeg skulle påkalle ine døde familie medlemmer. Fikk følelsen av at DE ikke ønsket det.. Tror jeg..Vanskelig å forklare..

Skrevet

Forresten, har du "snakket" med de døde?

Og følte du det var ekte?

Trenger ikke svare om det blir for privat..

Skrevet

Det er ikke tv5 det var på, men kanalen FEM.

Skrevet

Ja, jeg så på. Det er noe av det mest creepy jeg har sett på tv noen gang, tror jeg... Kjente jeg begynte å fryse på ryggen sjøl. :o

Skrevet

Når jeg er hos kjæresten på torsdager sitter vi spikret foran FEM, men nå er jeg alene hjemme og ikke f*** om jeg tør se på når jeg skal legge meg alene etterpå! :-D

Gjest D*lilith
Skrevet

Forresten, har du "snakket" med de døde?

Og følte du det var ekte?

Trenger ikke svare om det blir for privat..

Da var det sikkert ikke meningen at du skulle snakke med mediumet,det var sikkert din intuisjon som slo til.

Jeg har truffet døde i meditasjon og snakket med dem,og det føltes veldig virkelig.

Ellers har jeg sett døde noen ganger,den tydeligste var da jeg lå på sofaen,han kom gående rett foran meg,men så snudde han seg og gikk.

Jeg ropte jeg navnet på samboeren min,han var litt utydelig for jeg hadde solen i øynene. Men jeg hørte han hoste fra soverommet,da skjønte jeg at den jeg hadde sett var hans far.

Gjest D*lilith
Skrevet

Når jeg er hos kjæresten på torsdager sitter vi spikret foran FEM, men nå er jeg alene hjemme og ikke f*** om jeg tør se på når jeg skal legge meg alene etterpå! :-D

Men åndene er jo ikke farlige da : )

Men skjønner at du ikke tørr å se det alene.

Gjest D*lilith
Skrevet

Kanalen heter da ikke TV5, den heter FEM.

Ok,takk for korreksjonen,fem : )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...