Gå til innhold

Tv

Gjest D*lilith

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith
Skrevet

Ja, jeg så på. Det er noe av det mest creepy jeg har sett på tv noen gang, tror jeg... Kjente jeg begynte å fryse på ryggen sjøl. :o

Ja det er litt nifst det med demoner og sånt,men bra de klarer å ordne opp i det : )

Skrevet

Men åndene er jo ikke farlige da : )

Men skjønner at du ikke tørr å se det alene.

Ser på Animal Planet og suller på nettet og leser om lavkarbo kosthold istedet jeg. :o)

Skrevet

Det er ikke tv5 det var på, men kanalen FEM.

Ja, det er FEM jeg har, men skjermen er fortsatt svart!

Gjest D*lilith
Skrevet

Ser på Animal Planet og suller på nettet og leser om lavkarbo kosthold istedet jeg. :o)

Ja sikkert like greit,er jo mye bra på Animal Planet også : )

Skrevet

Da var det sikkert ikke meningen at du skulle snakke med mediumet,det var sikkert din intuisjon som slo til.

Jeg har truffet døde i meditasjon og snakket med dem,og det føltes veldig virkelig.

Ellers har jeg sett døde noen ganger,den tydeligste var da jeg lå på sofaen,han kom gående rett foran meg,men så snudde han seg og gikk.

Jeg ropte jeg navnet på samboeren min,han var litt utydelig for jeg hadde solen i øynene. Men jeg hørte han hoste fra soverommet,da skjønte jeg at den jeg hadde sett var hans far.

Ja, var nok det..Merklige greier..

Min far kom til meg i drømmene. Det er jeg 100% sikker på.

Gjest D*lilith
Skrevet

Forresten, har du "snakket" med de døde?

Og følte du det var ekte?

Trenger ikke svare om det blir for privat..

Og en opplevelse som var veldig sterk var da jeg hadde trukket visdomstann,det verket noe forferdelig og jeg stønnet av smerte,det var betent og jeg hadde lagt meg i sengen.

Plutselig kjente jeg en varm energi over hele kroppen,nede ved fotenden av sengen stod broren min og sa "Ta det med ro,det vil bli bedre i morgen". Jeg var så varm og så rolig at jeg sovnet..

Gjest D*lilith
Skrevet

Ja, var nok det..Merklige greier..

Min far kom til meg i drømmene. Det er jeg 100% sikker på.

Ja de kommer til oss i drømmene også,det har jeg også opplevd.

Skrevet

Og en opplevelse som var veldig sterk var da jeg hadde trukket visdomstann,det verket noe forferdelig og jeg stønnet av smerte,det var betent og jeg hadde lagt meg i sengen.

Plutselig kjente jeg en varm energi over hele kroppen,nede ved fotenden av sengen stod broren min og sa "Ta det med ro,det vil bli bedre i morgen". Jeg var så varm og så rolig at jeg sovnet..

Rare greier..Men det er nok mer mellom himmel og jord enn vi tror :0)

Skrevet

Nope - men det kom kanskje ikke som noen overraskelse? :-)

Gjest D*lilith
Skrevet

Rare greier..Men det er nok mer mellom himmel og jord enn vi tror :0)

Det er det nok : )

Gjest D*lilith
Skrevet

Nope - men det kom kanskje ikke som noen overraskelse? :-)

Nei,det gjorde ikke det : )

Hver sin smak.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...