Gå til innhold

Ti poeng for gode forslag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

To morgener på rad har jeg våknet grytidlig av sterke smerter spesielt i nakken og beina. I dag var det så gale at jeg måtte ha hjelp til å få på meg skoene og komme meg ned trappen, og etter et par smertestillende og noen timer forsvant smertene igjen.

Var med legen i dag og han sa mange kunne få leddsmerter innimellom av stress, søvnmangel. Men jeg tenkte at det fins vel grenser! Kan ikke skryte på meg å være stresset. Jeg begynte å tenke på borreliose fra flått. Vanker mye ute i skog og mark om sommerene, men kan aldri husket å ha fått flåttbitt.

Jeg var på Kreta for tre uker siden. Kan jeg ha dratt med meg noe derifra? Våknet opp en morgen på Kreta med 21 hovene bitt på beinene. En lege som bodde ved siden av oss, sa det var myggbitt. (Reagerer allergisk) Men tror jeg så en mygg på hotellet den uken vi var på Kreta. Noen av stikkene væsket litt den første uken, og etter at jeg badet i et basseen forrige uke løsnet skorpen på et par av dem, slik at stikkene begynte å blø igjen... Men nå er det helt tørre alle bittmerkene.

Tok mange blodprøver. Da jeg var på legekontoret fikk jeg beskjed om at jeg hadde en liten infeksjon på gang, men den var ikke stor nok til at han ville gi meg antibiotika. Bare visst det ble verre.

Så fikk jeg resept på smertestillende og febernedsettende :-/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...