Gå til innhold

Værmeldingene ... grrrrr

Anbefalte innlegg

Gjest blir gaaaal
Skrevet

Jeg blir helt gal av disse værmeldingene (bor på østlandet) ...... har fulgt med på yr og nrk hele uken, joda de har meldt sol og fint vær hele uken. På TV2 nyhetene igår sa de at til uka kommer en ny sommer, sol og fint vær, rundt 20 gr.

Går inn på yr nå, der melder de idag regn og overskya så langt langtidsvarselet viser.

Skrevet

Kjenner meg igjen der. Jeg har lært meg at det sikreste er å se hva en står opp til ;) Seriøst, jeg stoler ikke på værmeldinger mer enn ca for den kommende dag. Det står også på slike værmeldinger at prognosene blir svakere for hver dag som går fra meldedag.

Jeg har ikke sett hva de påstår det skal bli her i sør de nærmeste dagene, men jeg håper vi slipper regn hver dag. Været betyr mest på sommerstid egentlig.....

Skrevet

Enig, jeg hadde planlagt bærtur i dag, står opp og hva ser jeg?

Regn og skodde...

Da jeg sjekket i går var det strålende sol hele dagen, nå kommer visst sola til kvelden istedet, om de ikke forandrer meldingene før den tid da!

Gjest blir gaaaal
Skrevet

Kjenner meg igjen der. Jeg har lært meg at det sikreste er å se hva en står opp til ;) Seriøst, jeg stoler ikke på værmeldinger mer enn ca for den kommende dag. Det står også på slike værmeldinger at prognosene blir svakere for hver dag som går fra meldedag.

Jeg har ikke sett hva de påstår det skal bli her i sør de nærmeste dagene, men jeg håper vi slipper regn hver dag. Været betyr mest på sommerstid egentlig.....

Hadde planlagt utebursdag for snuppa (familieselskap) på hytta på søndagen ...... blir det regn så blir det endel ekstra arbeider på meg, for da blir selskapet "helt annerledes" ........

Gjest Angela26
Skrevet

Her er det meldt 36º i Valencia by, og fordi jeg bor litt lengre inn pà landet, sà betyr det et par- tre grader mer. Jeg er sà lei av varme og sol nà at jeg kan ikke fà sagt det nok!!! Vi har ikke hatt en regndràpe pà sà lenge jeg kan huske :-/ Det er knallvarmt hver eneste dag, og fordi jeg nesten er hòygravid, sà takler jeg det _dàrlig_ kan du si!

Hadde jeg hatt muligheten til det, skulle jeg gladelig sendt over 20º og sol!

Gjest blir gaaaal
Skrevet

Her er det meldt 36º i Valencia by, og fordi jeg bor litt lengre inn pà landet, sà betyr det et par- tre grader mer. Jeg er sà lei av varme og sol nà at jeg kan ikke fà sagt det nok!!! Vi har ikke hatt en regndràpe pà sà lenge jeg kan huske :-/ Det er knallvarmt hver eneste dag, og fordi jeg nesten er hòygravid, sà takler jeg det _dàrlig_ kan du si!

Det hadde vært flott om du hadde gjort.

Hadde også blitt drittlei så mye sol og varme, er så glad for at jeg bor her jeg bor :) med alle årstidene, men akkurat denne helgen hadde jeg trengt sol sol sol :)

Skrevet

Døh - ta en tur hit i november, så tenker jeg du ombestemmer deg fort! :-))

Jeg fikk min eldste sent i august i sin tid. Da var det ikke så lang permisjon, og da våren kom og det ble både trivelig og kjørbart med barnevogn, måtte jeg på jobb igjen...

Nyt de siste ukene som du bestemmer over helt selv!

Gjest Angela26
Skrevet

Døh - ta en tur hit i november, så tenker jeg du ombestemmer deg fort! :-))

Jeg fikk min eldste sent i august i sin tid. Da var det ikke så lang permisjon, og da våren kom og det ble både trivelig og kjørbart med barnevogn, måtte jeg på jobb igjen...

Nyt de siste ukene som du bestemmer over helt selv!

Jeg kunne gjerne tenkt meg norsk november vaer nà jeg :-p

Men det er vel slik at nàr det blir for mye av det ene, sà blir man _lei_ ! Jeg var lei av hòsten og vinteren i Norge da jeg bodde der, og nòt virkelig det gode klimaet da jeg flytta hit. Men, med stooor mage, 16 kg ekstra og vann i kroppen sà, sà koker jeg her jeg sitter. Men vi gàr mot kaldere tider her ogsà, heldigvis!

Skrevet

Hadde planlagt utebursdag for snuppa (familieselskap) på hytta på søndagen ...... blir det regn så blir det endel ekstra arbeider på meg, for da blir selskapet "helt annerledes" ........

Åååå huff, da var det dumt ja. Håper du får til en grei feiring likevel.

Skrevet

Forstår deg faktisk veldig godt ;o) Det kan bli litt for mye av det gode også ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...