Gå til innhold

Kjedelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som syns det er kjedelig å ikke ha noe å gå til hver dag?

Skrevet

Hva er årsaken til at du ikke har det da? Hvorfor ikke skole eller jobb? Eller er du syk?

Jeg hadde kommet til å kjede vettet av meg, men jeg har så mye å ta meg til at det er aldri noe problem. Om jeg ikke hadde hatt jobb så skulle jeg klart å fylle dagene uten problem.

Skrevet

Ja, nå har jeg gått hjemme i 9 uker og begynner å bli utålmodig. Er ikke egentlig syk men har en dårlig rygg og er ikke i stand til å jobbe.

Skrevet

Forstår deg gogt, det ville vært pyton hvis du ikke har masse prosjekter du har krefter til å ta fatt på. Prøv å legg slagplan, enten du kan være aktiv eller må ta det rolig. Så du ikke våkner opp til et vakuum hver morgen. Pyton, det!

Gjest kjeder meg aldri
Skrevet

Ja, nå har jeg gått hjemme i 9 uker og begynner å bli utålmodig. Er ikke egentlig syk men har en dårlig rygg og er ikke i stand til å jobbe.

Finn deg en hobby. Å lage perlesmykker er tidkrevende men gøyt :)D

så har vi jo tv og internett da... sånn får jeg tiden til å gå. Jeg syns tiden går altfor fort jeg. Men har aldri hatt evnen til å kjede meg skikkelig - bortsett fra på jobb når jeg har lite å gjøre da hehe :D

Mannen min klager over at han kjeder seg! Makan, er det min jobb å underholde ham da? Jeg kjeder meg aldri jeg...

Gjest D*lilith
Skrevet

Ja det er kjedelig,vet ikke hva jeg skal finne på.

Skrevet

Hva er årsaken til at du ikke har det da? Hvorfor ikke skole eller jobb? Eller er du syk?

Jeg hadde kommet til å kjede vettet av meg, men jeg har så mye å ta meg til at det er aldri noe problem. Om jeg ikke hadde hatt jobb så skulle jeg klart å fylle dagene uten problem.

''Om jeg ikke hadde hatt jobb så skulle jeg klart å fylle dagene uten problem.''

Det tenker jeg også. Men det er lett å si for oss som har jobb. Jeg er slett ikke så sikker på at vi hadde vært så flinke til å aktivisere oss hvis vi ble arbeidsledige eller sykmeldte. Det er lett å bli litt "handlingslammet" da.

Skrevet

''Om jeg ikke hadde hatt jobb så skulle jeg klart å fylle dagene uten problem.''

Det tenker jeg også. Men det er lett å si for oss som har jobb. Jeg er slett ikke så sikker på at vi hadde vært så flinke til å aktivisere oss hvis vi ble arbeidsledige eller sykmeldte. Det er lett å bli litt "handlingslammet" da.

Ja, du er inne på noe der. I tillegg er det fort gjort å mangle penger. Det er ofte at aktivitet er forbundet med litt penger, så det kan hende at det stopper opp der.

Skrevet

Jeg har ikke snakket med noen som helst i hele dag. Verken IRL eller på nettet. Bare skrevet litt her inne. Blir sannsynligvis ikke noe anderledes resten av dagen. Det er sånn dagene er for meg. Syns det er ganske kjipt å ha det sånn. Grunnen til at jeg har det sånn er sykdom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...