Gjest Trygda Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Har gått fra tidsbegrenset ufør, til attføring. Leverte mldkort elektronisk på Søndag. Når får jeg penger? 0 Siter
Gjest På attføring Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Jeg sender meldekort lørdag (av og til søndag) og får pengene onsdag. Har ikke noe å si om jeg sender lørdag eller sent søndag ser det ut til, pengene kommer alltid inn på konto onsdag uansett. 0 Siter
Bookworm Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Jeg får bestandig to virkedager etter at meldekortet er sendt inn... 0 Siter
Bookworm Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Jeg sender meldekort lørdag (av og til søndag) og får pengene onsdag. Har ikke noe å si om jeg sender lørdag eller sent søndag ser det ut til, pengene kommer alltid inn på konto onsdag uansett. Ja, de kommer inn to virkedager etter at man har sendt meldekortet - derfor er det uvesentlig om det sendes lørdag eller søndag... 0 Siter
Gjest Trygda Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Jeg får bestandig to virkedager etter at meldekortet er sendt inn... Kommer de pengene etterskuddsvis? Jeg hadde uføre ut August, kanskje det er derfor jeg ikke har fått noe nå? 0 Siter
Bookworm Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Kommer de pengene etterskuddsvis? Jeg hadde uføre ut August, kanskje det er derfor jeg ikke har fått noe nå? Du leverer jo inn meldekort for de siste 14 dager, og det er dette det gis utbetaling for... Men hvis du da hadde uføre ut august, så får du ikke noe på YA nå, nei... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.