Gå til innhold

Merkelig drøm

Gjest noen drømmetydere?

Anbefalte innlegg

Gjest noen drømmetydere?
Skrevet

Drømte i natt at jeg var med i et slags spill.

Plutselig var jeg i et vann, vannet var grunt, men bunnen var så fin og deilig å gå på og vannet var lunkent... jeg lurte på om jeg skulle prøve å svømme litt, men kom på at jeg var alene og at det ikke var trygt...

Så var jeg med i et annet spill, jeg var en av de to siste og skulle satse en milliard som kunne bli flere. Jeg spilte et slags enarmet bandittspill som samtidig var litt bowlingpreget? Jeg satsa alt på en gang... men så tapte jeg alt!

Tenkte nå at drømmen skyldtes nyheten om han som tapte så mange penger...

og at jeg så the apprentiece i går der det var igjen to deltakere :)

Men det med vannet har jeg ikke helt fått med meg hvor jeg har det fra.

Skrevet

Du har det bra følelsesmessig. Du får lite bekymringer om du holder føttene plantet på jorden. Taper du i et spill kan du vinne penger eller kjærlighet :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...