Gjest Elextra Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Han har tydeligvis lånt mengder av konas botox, men ser ut til at han glemte pannen sin: http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/09/05/545870.html *saklig fredagsmodus* 0 Siter
morsan Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 *he he* Sett på fyren en bustete tupé og han blir det reneste lykketroll! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 *he he* Sett på fyren en bustete tupé og han blir det reneste lykketroll! * ler høyt * ups, der gikk naboen forbi kontoret mitt. 0 Siter
morsan Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 * ler høyt * ups, der gikk naboen forbi kontoret mitt. ;-) Kan være litt skummelt å gi seg hen til doling i atbeidstiden. 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Han har et typisk skal-overbevise-deg blikk. Trill runde øyne. Slik ser vi de også på tv-shop. Jadda, alle har vi jo noe 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 En presidentkandidat som er såpass snarlik Leslie Nielsen kan da ikke bli _president_ i USA? *skeptisk* På den annen side så slutter amerikanerne visst aldri å overraske meg når det gjelder valg av president. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.