Gå til innhold

Bærre lekkert ;o)

Anbefalte innlegg

Gjest ChiengMai
Skrevet

Oooooooooooooo.. gjett om jeg husker de der! Syns de var _så_ rålekre, men jeg ble selv aldri tilgodesett med en. :-)

Skrevet

Jeg arvet (?) en sovesofa i hvit laminat med madrass og puter i mørkebrun bredstripede cordfløyel - knallfiiiin! ;o) To skuffer under og greier. :o)

Skrevet

He he! Den er nesten identisk med den bestevenninna mi hadde:-)

Skrevet

Jeg arvet (?) en sovesofa i hvit laminat med madrass og puter i mørkebrun bredstripede cordfløyel - knallfiiiin! ;o) To skuffer under og greier. :o)

Jeg hadde også en hvit en med cordfløyelstrekk på madrass/puter, men hos meg var det rød cordfløyel:-)

Skrevet

Hehe, de der husker jeg også - kjente flere som hadde slike på slutten av 70-/begynnelsen av 80-tallet. Vi (mine foreldre) hadde også en som lignet litt i kjellerstuen, men da i et mer diskret ullstoff.

Skrevet

Vi fikk sånne på 80-tallet, men de var rødrutete. I tillegg til skuffene hadde vi hyller over ;o)

Skrevet

Sikkert akkurat samme som min bare at den var i trefarget laminat. Dritstilig ;-)

Skrevet

Hehehe så kos å se igjen akkurat den :) Hadde helt maken :) Sov jaggu godt på den også.

Skrevet

Sikkert akkurat samme som min bare at den var i trefarget laminat. Dritstilig ;-)

Jeg hadde en stor skrivepult med skap på den ene siden og skuffer på den andre under (tror jeg det var) og hyller over i trefarget laminat... Jeg syntes det var sååååå fint! :o)

Skrevet

Jeg hadde en stor skrivepult med skap på den ene siden og skuffer på den andre under (tror jeg det var) og hyller over i trefarget laminat... Jeg syntes det var sååååå fint! :o)

Og jeg hadde brunt skatoll! Mormor jobba på møbelfabrikk, så alle barnebarna fikk skatoll i valgfri farge. Jeg skulle ha brunt, ja ;) Jeg drømte om brunt hus også, for det hadde "alle andre". Vi malte huset vårt rødt og det var nesten litt pinlig....

Skrevet

Og jeg hadde brunt skatoll! Mormor jobba på møbelfabrikk, så alle barnebarna fikk skatoll i valgfri farge. Jeg skulle ha brunt, ja ;) Jeg drømte om brunt hus også, for det hadde "alle andre". Vi malte huset vårt rødt og det var nesten litt pinlig....

*Humrer* Men ingen slår tapetene mine alikevel.... ;o) En vegg hadde tapet med _stoooore_ blomster i oransje, gult og rødt og de andre tre veggene en slags tynne, tynne striper i rødt på hvit bunn, de gikk både loddrett og vannrett usymetrisk og på gulvet hadde jeg mørkebrun nålefilt... O'lekkert.... Det var mur der også, et gammelt pipeløp og den var oransje... Jadda...

Skrevet

*Humrer* Men ingen slår tapetene mine alikevel.... ;o) En vegg hadde tapet med _stoooore_ blomster i oransje, gult og rødt og de andre tre veggene en slags tynne, tynne striper i rødt på hvit bunn, de gikk både loddrett og vannrett usymetrisk og på gulvet hadde jeg mørkebrun nålefilt... O'lekkert.... Det var mur der også, et gammelt pipeløp og den var oransje... Jadda...

Omtrent verneverdig det der ;-)

Foreldrene mine bygde hus i -77 og stua hadde tre forskjellige tapeter. Den største veggen hadde svære blomster i diverse brun, grønn, rød, gule farger. På kjøkkenet var det stormønstret tapet i ulike grønne nyanser (og selvsagt grønne hvitevarer). Badet hadde sennepsgul, stormønstrete tapet og jeg tror min mor senere priste seg lykkelig over at de ikke hadde hatt råd til sennepsgul vask, do og badekar ;-)

Skrevet

Omtrent verneverdig det der ;-)

Foreldrene mine bygde hus i -77 og stua hadde tre forskjellige tapeter. Den største veggen hadde svære blomster i diverse brun, grønn, rød, gule farger. På kjøkkenet var det stormønstret tapet i ulike grønne nyanser (og selvsagt grønne hvitevarer). Badet hadde sennepsgul, stormønstrete tapet og jeg tror min mor senere priste seg lykkelig over at de ikke hadde hatt råd til sennepsgul vask, do og badekar ;-)

O'yeah... Farger på servant, toalettskål og badekar er veldig sjeldent noe særlig fint synes jeg. :o) Der holder i alle fall jeg meg strengt til hvitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...