morsan Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 http://tjenester.aftenposten.no/quiz/quiz.htm?id=967 Her fikk jeg 8 av 10. 0 Siter
morsan Skrevet 5. september 2008 Forfatter Skrevet 5. september 2008 10 av 10 der også :-) ;-) 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 ;-) Skulle bare latt være å si at jeg snakker flytende svensk i den andre tråden, så hadde du sikkert vært kjempeimponert! ;-) *ler litt* 0 Siter
morsan Skrevet 5. september 2008 Forfatter Skrevet 5. september 2008 Skulle bare latt være å si at jeg snakker flytende svensk i den andre tråden, så hadde du sikkert vært kjempeimponert! ;-) *ler litt* Helt klart! :-) Eventuelt at du hadde litt bedre flaks med gjettingen enn meg! ;-) Nå husker jeg ikke spørsmålene lenger, men jeg husker at det var svært få av dem jeg gjettet på, 2 eller 3, så med to feil har jeg hatt maks uflaks;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 ''Du fikk 10 rette av 10 mulige, Fenomenalt! Vilken höjdare! Er du virkelig norsk?'' Må hatt umåtelig flaks, for jeg tippet på minst tre. 0 Siter
morsan Skrevet 5. september 2008 Forfatter Skrevet 5. september 2008 ''Du fikk 10 rette av 10 mulige, Fenomenalt! Vilken höjdare! Er du virkelig norsk?'' Må hatt umåtelig flaks, for jeg tippet på minst tre. Bra! :-) Tok en titt på ordene igjen, og disse kunne jeg: KIOSKVÄLTARE, JANSONS FRESTELSE, KÄNGOR, FIKET, KLURIGT, KROGEN Disse var jeg rimelig sikre på hva alternativet måtte bli, men hadde neppe klart å svare uten alternativer: TISTRON, MACKEN, Disse var ren gjetning, OG jeg bomma på BEGGE!!: PITEPALT, DOPPAREDA'N Maks uflaks, med andre ord;-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Fikk bare 7 av 10. Er misfornøyd :-( Trodde egentlig at jeg forstod 99,9% av svensken..... 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Helt klart! :-) Eventuelt at du hadde litt bedre flaks med gjettingen enn meg! ;-) Nå husker jeg ikke spørsmålene lenger, men jeg husker at det var svært få av dem jeg gjettet på, 2 eller 3, så med to feil har jeg hatt maks uflaks;-) Hvis du gjettet på to synes jeg det bare ville være rett og rimelig at du traff på en av dem i det minste, så da er du jo oppe i 9 rette! ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Bra! :-) Tok en titt på ordene igjen, og disse kunne jeg: KIOSKVÄLTARE, JANSONS FRESTELSE, KÄNGOR, FIKET, KLURIGT, KROGEN Disse var jeg rimelig sikre på hva alternativet måtte bli, men hadde neppe klart å svare uten alternativer: TISTRON, MACKEN, Disse var ren gjetning, OG jeg bomma på BEGGE!!: PITEPALT, DOPPAREDA'N Maks uflaks, med andre ord;-) Når jeg ser på ordene du nevner ser jeg at jeg var usikker og mer eller mindre tippet på KÄNGOR, KROGEN TISTRON, PITEPALT, DOPPAREDA'N. Så maks flaks, med andre ord . Hm, kanskje jeg burde gå ut på byen i dag? Om jeg var singel og sånt. Og om det ikke var MGP jr., som skal se med sønnen.. 0 Siter
morsan Skrevet 5. september 2008 Forfatter Skrevet 5. september 2008 Hvis du gjettet på to synes jeg det bare ville være rett og rimelig at du traff på en av dem i det minste, så da er du jo oppe i 9 rette! ;-) ;-) Snille deg!! :-D 0 Siter
morsan Skrevet 5. september 2008 Forfatter Skrevet 5. september 2008 Når jeg ser på ordene du nevner ser jeg at jeg var usikker og mer eller mindre tippet på KÄNGOR, KROGEN TISTRON, PITEPALT, DOPPAREDA'N. Så maks flaks, med andre ord . Hm, kanskje jeg burde gå ut på byen i dag? Om jeg var singel og sånt. Og om det ikke var MGP jr., som skal se med sønnen.. ...eller kanskje kjøpe et flakslodd?;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 ...eller kanskje kjøpe et flakslodd?;-) Hehe, enklere det 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 ...eller kanskje kjøpe et flakslodd?;-) Ikke særlig viktig, kanskje, men KROGEN visste jeg dog - der limte jeg feil. Såpass mye har jeg vært i nabolandet - også på kveldstid . 0 Siter
morsan Skrevet 5. september 2008 Forfatter Skrevet 5. september 2008 Ikke særlig viktig, kanskje, men KROGEN visste jeg dog - der limte jeg feil. Såpass mye har jeg vært i nabolandet - også på kveldstid . Ja, jeg stusset litt over at det skulle være ren gjetning;-) 0 Siter
fresja Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Jeg klarte 8 av 10, men var bare sikker på 3! Trodde jeg forstod omtrent alt svenskene sier, men det er litt verre når man ikke har sammenhengen. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 8 av 10. Men hadde litt flaks med tippinga, mange ord jeg aldri har hørt før 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Jeg er visst sånn passe dum... fem av ti :-/ (og jeg gjetta på nesten alle) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.