Gå til innhold

Bror min

Gjest Drittsekk er hva han er

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så forbanna på broren min!

Dama hans ringte her til meg og var helt knust,han hadde gjort det slutt og allerede i helgen fikk han besøk av en annen dame.

Har prøvd å ringe han men tlf er avslått,har også vært på døra og banka på men ingen åpner.

Syntes han er en drittsekk og har lyst å spørre han hva han tenker med.

Dama hans som ringte elsker han av hele sitt hjerte,vet ikke hva jeg skal si til henne bortsett fra å gi min støtte.

Men hva sier jeg til han når jeg får tak i han?

Vil han skal få dårlig samvittighet.

Gjest mandolina
Skrevet

Den problemstillingen har du egentlig ikke noe med. La ham være i fred.

Hilsen

Skrevet

Det er dumt å blande seg inn. Du har ingenting med hvem broren din shagger,

synes

Aliza1365380759
Skrevet

Selv om det er broren din har du ingen rett til å legge deg opp hans "kjærlighetsliv". Jeg har et søsken som gjør det, og det er få ting her i verden som er så irriterende som å få en bedrevitene telefon fra et "velmenende" søsken som skal fortelle meg hvordan jeg skal leve mitt liv. (særlig siden jeg strengt tatt har mer kontroll på mitt liv en h*n har på sitt..). For å si det mer i klartekst: Hold deg unna!

Skrevet

Dette har da virkelig ikke du noe med. Du kan trøste og være der for eksdama hans, men å fortelle ham "hva han er for noe" er ikke jobben din...

Og det var slutt - da kan hen vel p****hvem han vil?

Skrevet

Jeg synes det er helt greit å si at du mener han gjør en tabbe, men å kalle ham en drittsekk og å gi ham dårlig samvittighet er bare dumt og ikke særlig søsteraktig. Nå tror jeg det er best at du trekker deg helt tilbake og teller til ti. Du gjør bare ting verre for alle med å holde på sånn.

Skrevet

Den problemstillingen har du egentlig ikke noe med. La ham være i fred.

Hilsen

Har snakket med han nå og han angret,han var faktisk på gråten. men likevel har han besøk av ei an dame,såg hun i kjøkkenvinduet...skamme han.

klart jeg blander meg.

Skrevet

Øøøøhhh.. Din brors kjærlighets liv har vel du ingenting med?

Han har vel ikke vært lykkelig med henne da...

Og jeg synes heller du skal støtte _han_ i valg av kjæreste.

Ikke trøste og henge seg opp i ekser...

Skrevet

Øøøøhhh.. Din brors kjærlighets liv har vel du ingenting med?

Han har vel ikke vært lykkelig med henne da...

Og jeg synes heller du skal støtte _han_ i valg av kjæreste.

Ikke trøste og henge seg opp i ekser...

Vel eksen hans driver og ringer meg hele tia,var hun som ba meg snakke med han og det gjorde jeg,han angrer.

Rart da,han gjorde det slutt i dag og tok av seg ringen i dag,og nå har han besøk av ei an dama.

Skrevet

Vel eksen hans driver og ringer meg hele tia,var hun som ba meg snakke med han og det gjorde jeg,han angrer.

Rart da,han gjorde det slutt i dag og tok av seg ringen i dag,og nå har han besøk av ei an dama.

Vel , jeg må jeg synes det er ganske respektløst av eksen å ringe deg ang din bror...

Og hvem din bror har besøk av er det vel heller ingen som har noe med... Jeg hadde trådd meget varsom her.

Skrevet

Her er det DU so oppfører deg ufint.Hold deg til dine egne saker.

Skrevet

Vel , jeg må jeg synes det er ganske respektløst av eksen å ringe deg ang din bror...

Og hvem din bror har besøk av er det vel heller ingen som har noe med... Jeg hadde trådd meget varsom her.

Nå vil han ha hun tilbake,kjenner min bror det er derfor jeg blander meg,visste han kom til å angre.

Skrevet

Her er det DU so oppfører deg ufint.Hold deg til dine egne saker.

Vel,de kommer alltid til meg når det er noe begge to,så hvordan kan jeg unngå å bli innblandet?

Og nå er de visst sammen igjen.

Skrevet

Nå vil han ha hun tilbake,kjenner min bror det er derfor jeg blander meg,visste han kom til å angre.

Hmm..Mener forsatt at du burde holde deg på sidelinjen..

Han må feile som alle andre..

Men får håp de får orden på forholdet da :0)

Skrevet

Hmm..Mener forsatt at du burde holde deg på sidelinjen..

Han må feile som alle andre..

Men får håp de får orden på forholdet da :0)

Skal holde meg på sidelinjen heretter : - )

Dette er faktisk slitsomt.

Skrevet

Skal holde meg på sidelinjen heretter : - )

Dette er faktisk slitsomt.

Gjør det du :0)

Forstår det er slitsomt...Spesielt om det går litt opp & ned..

Du får sette grenser for din egen del også :0)

Skrevet

Vel,de kommer alltid til meg når det er noe begge to,så hvordan kan jeg unngå å bli innblandet?

Og nå er de visst sammen igjen.

Jammen, så la de drive da - si at du ikke ønsker å blande deg, spesielt hvis begge kommer til deg. Mind your own business...

Gjest ChiengMai
Skrevet

Broren din må få være sammen med hvem han vil, det kan ikke du styre. Du kan vel ikke for alvor mene at han skal være sammen med denne jenta fordi "hun elsker han av hele sitt hjerte" og du tydeligvis liker henne når det ikke føles rett for han? Å renne ned døra hans er det siste du bør gjøre.

Og til slutt: Du kan gi denne forsmådde eksen all din støtte _uten_ å ta parti mot broren din og uten å legge deg borti hvordan han styrer kjærlighetslivet sitt. Det har du nemlig ingen ting med!

Skrevet

Jeg skjønner at du synes det er dårlig gjort, men du har jo strengt tatt ikke noe med det - har du vel?

Han må få gjøre sine egne erfaringer.

Selvsagt kan du kommentere at han var litt rask til å bytte ut dama, men noe særlig mer kan du ikke gjøre...

Skrevet

Jammen, så la de drive da - si at du ikke ønsker å blande deg, spesielt hvis begge kommer til deg. Mind your own business...

Neste gang skal jeg si at de får ornde opp selv,for jammen er det slitsomt å blande seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...