Gå til innhold

Bror min

Gjest Drittsekk er hva han er

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner at du synes det er dårlig gjort, men du har jo strengt tatt ikke noe med det - har du vel?

Han må få gjøre sine egne erfaringer.

Selvsagt kan du kommentere at han var litt rask til å bytte ut dama, men noe særlig mer kan du ikke gjøre...

Nei jeg har jo ikke noe med det,er bare så vant til at begge to ringer til meg.

Skrevet

Broren din må få være sammen med hvem han vil, det kan ikke du styre. Du kan vel ikke for alvor mene at han skal være sammen med denne jenta fordi "hun elsker han av hele sitt hjerte" og du tydeligvis liker henne når det ikke føles rett for han? Å renne ned døra hans er det siste du bør gjøre.

Og til slutt: Du kan gi denne forsmådde eksen all din støtte _uten_ å ta parti mot broren din og uten å legge deg borti hvordan han styrer kjærlighetslivet sitt. Det har du nemlig ingen ting med!

Nei har ikke noemed det og vil ikke ha noe med det heller,har fått nok nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...