Gå til innhold

Innredningstips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha, skulle jeg hatt den så skulle den stått utenfor ved døren under halloween feiringen ;)

Himmel, han skal ha penger for spetakkelet også! (*selgerøyne*)

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

13

• hidi, the scorpion

10

• tonie

5

• Lotte :o)

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

hidi, the scorpion
Skrevet

''Og som kan antas å gå gjennom neste EU-kontroll?''

*fnis*

Ikke mobbe en stakkars bilkjøper;(

Har ikke mer å spytte i noen som kan kjøres til butikken og hjem, forhåpentligvis;)

*ser snurt på morsan*

hidi, the scorpion
Skrevet

Hoho, tror ikke jeg kjøpt den likevel ;0)

Også 90 000kr...Herregud, har MYE annet jeg skulle brukt penger på enn en dau stappa isbjørn...

En levende isbjørn....?;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Javisst. :o) Min ex-bil kostet 7000,- og den var nettopp EU-godkjent. Golf fra 1985, kjempebil! Solgte den igjen for 5500,- etter ett år og jeg antar den går gjennom neste EU-kontroll også om ikke nåværende eier har gjort noe med den.

Takker og bukker for støtten! Vil jo gjerne at den skal gå litt til...;)

Skrevet

Haha, skulle jeg hatt den så skulle den stått utenfor ved døren under halloween feiringen ;)

Himmel, han skal ha penger for spetakkelet også! (*selgerøyne*)

Ja, den der kan skremme ungene herfra til sengevæting!

Posituren på isbjørnen minner meg om en Gary Larson-vitsetegning: En intetanende bjør blir skutt bakfra mens den er ved vannhullet og lepjer i seg vann - etterpå ser vi den ferdig utstoppet i jegerens stue i samme brøle-/angrepspositur som bjørnen i denne finn-annonsen!! ;-)

Skrevet

En levende isbjørn....?;)

Hihi, de er nå søte når de er SMÅ da..Men spørs om det hadde blitt godkjent ;0)

Skrevet

Herregud...Hvem i all verden kan ha slikt i stua???!!!

Hmmmfh. Jeg synes den var fin, jeg;)

Skrevet

Ler så jeg griner! Hadde vært yppelig for meg, kunne jo bare dratt den inn i entreen;)))

:-)

Hadde vært litt liten plass til storhandel, da:-)

Skrevet

Enig - tøff var den!

Om man, som morsan foreslår, har en gigantisk fjellhytte med 5 meter takhøyde og 20 dasser. Den gjør seg liksom ikke i et vanlig byhus, enn si i en treroms leilighet...

Skrevet

Enig - tøff var den!

Om man, som morsan foreslår, har en gigantisk fjellhytte med 5 meter takhøyde og 20 dasser. Den gjør seg liksom ikke i et vanlig byhus, enn si i en treroms leilighet...

Joda, han hadde passet perfekt i et hjørne i stua mi. Han burde hatt på seg et par boksehansker da også, når jeg tenker meg om. Og et Champion-belte. Hehe.

Skrevet

Enig - tøff var den!

Jeg trodde jeg tok i da jeg sa 20 dasser, men det var visst 32!!!

http://www.dagbladet.no/nyheter/1999/08/30/175752.html

Skrevet

Ja, den der kan skremme ungene herfra til sengevæting!

Posituren på isbjørnen minner meg om en Gary Larson-vitsetegning: En intetanende bjør blir skutt bakfra mens den er ved vannhullet og lepjer i seg vann - etterpå ser vi den ferdig utstoppet i jegerens stue i samme brøle-/angrepspositur som bjørnen i denne finn-annonsen!! ;-)

hehe, jeg lurer på hvilken historie som skjuler seg bak denne bjørnen da :) De nbør jo minst følge med når den koster nittitusen .

Skrevet

*knise*

Hver sin smak!

Nå liker jeg sikkert MYE du ikke liker ;0)

Skrevet

*knise*

Hver sin smak!

Nå liker jeg sikkert MYE du ikke liker ;0)

Hehe, ja det har vi vel slått fast før? Vel har jeg det sans for det aparte når det gjelder innredning, men jeg kler meg i det minste classy;)

Skrevet

Hehe, ja det har vi vel slått fast før? Vel har jeg det sans for det aparte når det gjelder innredning, men jeg kler meg i det minste classy;)

*knegg*

Skrevet

Ha ha.

Vi fikk et maleri fra svigermor for noen år siden. Et isbjørnhode. Hun delte ut litt forskjellig til sine barn etter at svigerfar døde og hun skulle flytte. Vi endte altså opp med dette isbjørhodet. Jeg synes ærlig talt ikke noe om det, men hengte det litt gjemt i en krok inne på gjesterommet. Dette så svigermor og hun mente at jeg absolutt måtte henge det i stua for det var et verdifullt maleri.

Etter at vi pusset opp ligger det nå på mørkloftet. Hun hadde her om dagen (mange år etter at vi fikk det) spurt mannen min hvor det har blitt av det. Det var nemlig så verdifullt.

Huff, hun synes nok det er trist at det ikke henger på veggen her, men jeg kan bare ikke få meg til å henge det opp nå. Passer ikke inn i stilen helt:-)

Skrevet

Hihihi!

Skrevet

Ha ha.

Vi fikk et maleri fra svigermor for noen år siden. Et isbjørnhode. Hun delte ut litt forskjellig til sine barn etter at svigerfar døde og hun skulle flytte. Vi endte altså opp med dette isbjørhodet. Jeg synes ærlig talt ikke noe om det, men hengte det litt gjemt i en krok inne på gjesterommet. Dette så svigermor og hun mente at jeg absolutt måtte henge det i stua for det var et verdifullt maleri.

Etter at vi pusset opp ligger det nå på mørkloftet. Hun hadde her om dagen (mange år etter at vi fikk det) spurt mannen min hvor det har blitt av det. Det var nemlig så verdifullt.

Huff, hun synes nok det er trist at det ikke henger på veggen her, men jeg kan bare ikke få meg til å henge det opp nå. Passer ikke inn i stilen helt:-)

*S* Ikke lett dette med innredningsgaver:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...