Gå til innhold

Denne var det noe kjent med:)

Anbefalte innlegg

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• AneM1365380603

11

• Colette

10

• pekkaline

10

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hehe.

Nå kan vi jo bli virtuelle kjendiser noen og en hver.

Skrevet

Vittig, men at 76%av stemmene stemte _for_ at hun skulle gjøre dette, det stusser jeg over.. Jaha.........

Skrevet

Vittig, men at 76%av stemmene stemte _for_ at hun skulle gjøre dette, det stusser jeg over.. Jaha.........

Det er fredagskveld. Det hadde nok sett mer anstendig ut på en mandag;)

Skrevet

Det er fredagskveld. Det hadde nok sett mer anstendig ut på en mandag;)

jah, ikke sant :)

Skrevet

det tenkte jeg på også, men jeg regner med at det har noe med at overskriften og ikke minst avstemningsalternativene bare fokuserer på dette med aldersforskjellen og guttens unge alder - ikke at dette var en venninnes sønn;-)

Skrevet

det tenkte jeg på også, men jeg regner med at det har noe med at overskriften og ikke minst avstemningsalternativene bare fokuserer på dette med aldersforskjellen og guttens unge alder - ikke at dette var en venninnes sønn;-)

Ja dette med venninnen kom ikke så mye frem...

Skrevet

Syns faktisk det er litt ekkelt gjort av Klikk jeg da, som eier sidene her, for så å lage egene reportasjer av temaene som blir tatt opp...

Andre mediar ja, men klikk nei...

Syns faktisk at det var litt ekkelt å se, di kan jo kjapt sjekke ip-adressen til kvinnen i tillegg....

Hmmm. Skal tenke litt over om jeg gidde å ha fast nick om det er sånn det skal være.

*går i tenkeboksen*

Skrevet

Det er ikkje noe å stusse over, husk at her er det stort sett bare (eld) gamle gifte kjerringer, som har hatt sex med samme gubben i 20 - 30 år og er selvføgelig missunnelige på ho der på 41.

Sånn er det bare! :)

Skrevet

Syns faktisk det er litt ekkelt gjort av Klikk jeg da, som eier sidene her, for så å lage egene reportasjer av temaene som blir tatt opp...

Andre mediar ja, men klikk nei...

Syns faktisk at det var litt ekkelt å se, di kan jo kjapt sjekke ip-adressen til kvinnen i tillegg....

Hmmm. Skal tenke litt over om jeg gidde å ha fast nick om det er sånn det skal være.

*går i tenkeboksen*

Du kan jo skifte til BMI fks.??

Skrevet

Det er ikkje noe å stusse over, husk at her er det stort sett bare (eld) gamle gifte kjerringer, som har hatt sex med samme gubben i 20 - 30 år og er selvføgelig missunnelige på ho der på 41.

Ja, jeg er så misunnelig at jeg tror jeg må prøve meg på en av dem så flyr ut og inn av huset her;o)

Nei, helt ærlig kan jeg ikke fatte og begripe at det er mulig å se på disse guttene som menn. En del av dem har jeg fulgt i fra barnehagetiden.

Dette er ikke menn,det er gutter.

Skrevet

Det har vel noe med lesergruppen å gjøre.

Gjest tidligere been there, nå vært der
Skrevet

Ja, jeg er så misunnelig at jeg tror jeg må prøve meg på en av dem så flyr ut og inn av huset her;o)

Nei, helt ærlig kan jeg ikke fatte og begripe at det er mulig å se på disse guttene som menn. En del av dem har jeg fulgt i fra barnehagetiden.

Dette er ikke menn,det er gutter.

men jeg ble sitert ædabæda, og er vel å betrakte som a-kjendis nå, hvertfall b-kjendis :-)

Skrevet

Misunnelse? Hm, sorry, men jeg hadde nok aldri misunt noen som ville gjøre det. Men du? *Driver du og herser med oss som har hatt fast partner i mange år? * *strekker hals og har hendene i siden* Er ikke det bra da? Min partner kunne jeg aldri byttet ut med en 17åring nei :)

Skrevet

Det har vel noe med lesergruppen å gjøre.

Ja noe må det være ;)

Skrevet

men jeg ble sitert ædabæda, og er vel å betrakte som a-kjendis nå, hvertfall b-kjendis :-)

evt Å ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...