Gå til innhold

Denne var det noe kjent med:)

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

Misunnelse? Hm, sorry, men jeg hadde nok aldri misunt noen som ville gjøre det. Men du? *Driver du og herser med oss som har hatt fast partner i mange år? * *strekker hals og har hendene i siden* Er ikke det bra da? Min partner kunne jeg aldri byttet ut med en 17åring nei :)

Jeg tror kanskje det er flere menn på alder med mannen din som ser på 17 år gamle jenter, enn damer på vår alder som ser på 17 år gamle gutter ;)

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• AneM1365380603

11

• Colette

10

• pekkaline

10

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Misunnelse? Hm, sorry, men jeg hadde nok aldri misunt noen som ville gjøre det. Men du? *Driver du og herser med oss som har hatt fast partner i mange år? * *strekker hals og har hendene i siden* Er ikke det bra da? Min partner kunne jeg aldri byttet ut med en 17åring nei :)

Hva med to 17 åringer da? :-)

Skrevet

Ja, jeg er så misunnelig at jeg tror jeg må prøve meg på en av dem så flyr ut og inn av huset her;o)

Nei, helt ærlig kan jeg ikke fatte og begripe at det er mulig å se på disse guttene som menn. En del av dem har jeg fulgt i fra barnehagetiden.

Dette er ikke menn,det er gutter.

Eg og ser på de aller fleste 17 åringer som henholdsvis gutter og jenter, har sjøl en sønn på 17, og om ei venninne av meg på "41 år" hadde lokka han til sengs så skulle det jaggu blitt månelyst her!

*grøsser bare av tanken*

Gjest think first...then..
Skrevet

Eg og ser på de aller fleste 17 åringer som henholdsvis gutter og jenter, har sjøl en sønn på 17, og om ei venninne av meg på "41 år" hadde lokka han til sengs så skulle det jaggu blitt månelyst her!

*grøsser bare av tanken*

Helt enig! Vet om noen som skulle fått barbert skogen sin ja :)

En ting er å ha lyst, en annen ting er å miste hodet. Har hørt om menn som kun tenker med den mellom beina, men at en kvinne skulle tenke med "musa?"

Skrevet

men jeg ble sitert ædabæda, og er vel å betrakte som a-kjendis nå, hvertfall b-kjendis :-)

Det er deg vel unt ;o)

Skrevet

*grøsser bare av tanken*

Da hadde nok din 17 årige sønn passet bedre med min 17 årige datter:-)

Skrevet

Hva med to 17 åringer da? :-)

To til meg? Geir dah! De er barn i mine øyne. Hadde jeg vært 20 så hadde jeg kanskje vurdert det ;)

Skrevet

Jeg tror kanskje det er flere menn på alder med mannen din som ser på 17 år gamle jenter, enn damer på vår alder som ser på 17 år gamle gutter ;)

Det kan være noe i det ja. Men en 17år gammel jente er mere utviklet enn enn 17 år gammel gutt for det meste. Guttene er gjerne spinkle og smalskuldret og jentene har fått pupper og hofter....

Skrevet

Det tror jeg er sant. På dette området har kvinner mye mer vett enn menn. Menn lar seg styre av hormoner, mange av dem i alle fall. Eller så tror de at de kan gjøre hva de vil fordi de er styrt av hormoner.

Men du fleipet kanskje?

Skrevet

To til meg? Geir dah! De er barn i mine øyne. Hadde jeg vært 20 så hadde jeg kanskje vurdert det ;)

Jada, de _er_ barn! :-)

AneM1365380603
Skrevet

Det tror jeg er sant. På dette området har kvinner mye mer vett enn menn. Menn lar seg styre av hormoner, mange av dem i alle fall. Eller så tror de at de kan gjøre hva de vil fordi de er styrt av hormoner.

Men du fleipet kanskje?

Nei, jeg fleipet ikke. Jeg tror ikke det er så mange kvinner på vår alder som sikler etter unggutter på 17 år, mens enn mann på vår alder lar seg alltid blende av pupper og rumper uansett alder på eieren ;)

Men det kan jo være noe i det pekkalina skriver.. At en jente på 17 år er så mye mer moden enn en gutt på 17. De utstråler to forskjellige ting. Jenta er allerede bevisst på å spille på sin kropp kanskje..? Og hun er kommet lenger i utviklingen både fysisk og mentalt.

Skrevet

Ja, det er jeg enig med deg i.

Skrevet

Men du fleipet kanskje?

''Eller så tror de at de kan gjøre hva de vil fordi de er styrt av hormoner.''

Ha! Godt sagt! Alltid greit å ha noe å skylde på:-)

Skrevet

Kanskje Geir karakteriseres av ordtaket "på seg selv kjenner man andre"? ;-)

I påvente av symfoniorkesterdirigenten, mener jeg?

Skrevet

Nei, jeg fleipet ikke. Jeg tror ikke det er så mange kvinner på vår alder som sikler etter unggutter på 17 år, mens enn mann på vår alder lar seg alltid blende av pupper og rumper uansett alder på eieren ;)

Men det kan jo være noe i det pekkalina skriver.. At en jente på 17 år er så mye mer moden enn en gutt på 17. De utstråler to forskjellige ting. Jenta er allerede bevisst på å spille på sin kropp kanskje..? Og hun er kommet lenger i utviklingen både fysisk og mentalt.

Joda, det er nok noe der. Likevel, en så ung jente er en "unge". Hjelp så lite modne selv de mest modne syttenåringene er. Jeg forstår bare ikke voksne menn som tar for seg blant disse. Ok, de som ikke har egne barn skjønner kanskje ikke bedre, men de som har det? Æsj.

Skrevet

Ja, jeg er så misunnelig at jeg tror jeg må prøve meg på en av dem så flyr ut og inn av huset her;o)

Nei, helt ærlig kan jeg ikke fatte og begripe at det er mulig å se på disse guttene som menn. En del av dem har jeg fulgt i fra barnehagetiden.

Dette er ikke menn,det er gutter.

Jeg kan heller ikke skjønne det. Men du må ikke kople dette til din egen sønn. Det minner meg så alt for mye om da min egen far, harmdirrende, sto overfor meg og prediket, fordi jeg hadde funnet en kjæeste som var 1 år yngre enn meg, og dermed var et barn i hans øyne. Poenget var ikke alderen, men det faktum at hans lille, søte datter hadde et sex-liv. Han haddde funnet et brev i søppelkassa, som jeg hadde skrevet til min kjæreste.

Min fars oppførsel og reaksjon var mye mer skremmende enn det jeg noensinne senere har opplevd i forbindelse med sex. Det var motbydelig å se han stå der skrike og bære seg. Selv 20 år etter hans død er dette et av de sterkeste minnene som sitter igjen. I tillegg til alt det fantastiske han også gjorde for meg:-)

Skrevet

Joda, det er nok noe der. Likevel, en så ung jente er en "unge". Hjelp så lite modne selv de mest modne syttenåringene er. Jeg forstår bare ikke voksne menn som tar for seg blant disse. Ok, de som ikke har egne barn skjønner kanskje ikke bedre, men de som har det? Æsj.

En av mine klassevenninner ble som 17-åring kjæreste med en på ca 40. Hans yngste sønn gikk i parallellklassa.

Skrevet

Kanskje Geir karakteriseres av ordtaket "på seg selv kjenner man andre"? ;-)

I påvente av symfoniorkesterdirigenten, mener jeg?

Ja du sier noe der.... ;)

AneM1365380603
Skrevet

Ja, det er ganske ekkelt i grunnen. Da snakker jeg om menn på 40 og jenter på 17.

En venninne av meg var tidlig utviklet. Da hun var 13 år ble hun sammen med en på 27. Det forholdet varte i 3 år. Hun flyttet faktisk inn til han. Hun er ganske bitter på han i dag, for hun ble tidlig dratt inn i voksenlivet, og han likte ikke at hun holdt på med ting som var naturlig for hennes aldersgruppe.

Jeg glemmer aldri da vi var på fest på samfunnshuset, og han kom i gummistøvler og hentet henne lenge før festen var over. Det var så ydmykende for henne. Hun selv husker også de gummistøvlene så godt..

Skrevet

En av mine klassevenninner ble som 17-åring kjæreste med en på ca 40. Hans yngste sønn gikk i parallellklassa.

åh hallo i lugen...... Spesielt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...