Gå til innhold

Denne var det noe kjent med:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Eller så tror de at de kan gjøre hva de vil fordi de er styrt av hormoner.''

Ha! Godt sagt! Alltid greit å ha noe å skylde på:-)

Ja, det gjør alt så mye enklere:)

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• AneM1365380603

11

• Colette

10

• pekkaline

10

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, det er ganske ekkelt i grunnen. Da snakker jeg om menn på 40 og jenter på 17.

En venninne av meg var tidlig utviklet. Da hun var 13 år ble hun sammen med en på 27. Det forholdet varte i 3 år. Hun flyttet faktisk inn til han. Hun er ganske bitter på han i dag, for hun ble tidlig dratt inn i voksenlivet, og han likte ikke at hun holdt på med ting som var naturlig for hennes aldersgruppe.

Jeg glemmer aldri da vi var på fest på samfunnshuset, og han kom i gummistøvler og hentet henne lenge før festen var over. Det var så ydmykende for henne. Hun selv husker også de gummistøvlene så godt..

Huff:-( Det er mer enn flaut nok for en tenåring å bli hentet tidlig fra fest av foreldrene sine, men det passer tross alt inn i en normal oppdrager-rolle.

AneM1365380603
Skrevet

Huff:-( Det er mer enn flaut nok for en tenåring å bli hentet tidlig fra fest av foreldrene sine, men det passer tross alt inn i en normal oppdrager-rolle.

Ja, det er alltid ille å bli hentet før de andre! For hennes del gjaldt det vel også litt omsorgssvikt fra hjemmet. Hvem lar en 13 år gammel jente flytte inn til en voksen mann.....

Skrevet

Hihi, eller PMS ;0)

Det nicket hadde jeg nok dessverre kledd godt til tider ja :-(

Skrevet

Ja, det er alltid ille å bli hentet før de andre! For hennes del gjaldt det vel også litt omsorgssvikt fra hjemmet. Hvem lar en 13 år gammel jente flytte inn til en voksen mann.....

Ja, det er bare helt utrolig av de foreldrene. :-(

Skrevet

Du kan jo skifte til BMI fks.??

BMI, hmmm hadde det enda vært lav BMI da.... Ikke gøy og hete bmi og rund rundt magen ;-D

Skrevet

En av mine klassevenninner ble som 17-åring kjæreste med en på ca 40. Hans yngste sønn gikk i parallellklassa.

Jaja. Jeg kan på en måte forstå hva en ung jente får ut av å være sammen med en eldre mann. Han har erfaring, status, penger osv. Det jeg bare ikke med min beste evne kan forstå, og da har jeg lagt godviljen til, er hva en så gammel mann får ut av å være semmen med en så ung jente. Det jeg kommer fram til er at menn liker å være den smarteste og sterkeste og selvsagt at 17 år gamle kropper er vakre. Men det er så fuckings rart at menn ikke trenger noe mer. Jeg mener, jeg snakker med 17-åringer daglig. Det er...Ja. Det blir på et annet plan, liksom.

Menn = noen menn. De fleste jeg kjenner er heldigvis normale:)

Skrevet

Jeg kan heller ikke skjønne det. Men du må ikke kople dette til din egen sønn. Det minner meg så alt for mye om da min egen far, harmdirrende, sto overfor meg og prediket, fordi jeg hadde funnet en kjæeste som var 1 år yngre enn meg, og dermed var et barn i hans øyne. Poenget var ikke alderen, men det faktum at hans lille, søte datter hadde et sex-liv. Han haddde funnet et brev i søppelkassa, som jeg hadde skrevet til min kjæreste.

Min fars oppførsel og reaksjon var mye mer skremmende enn det jeg noensinne senere har opplevd i forbindelse med sex. Det var motbydelig å se han stå der skrike og bære seg. Selv 20 år etter hans død er dette et av de sterkeste minnene som sitter igjen. I tillegg til alt det fantastiske han også gjorde for meg:-)

Jeg har ingen sønn i den alderen. Jeg har en datter på 17 og hun har hatt et sexliv siden hun var 15 og det har ikke jeg tenkt å blande meg borti;o)

Skrevet

Jeg har ingen sønn i den alderen. Jeg har en datter på 17 og hun har hatt et sexliv siden hun var 15 og det har ikke jeg tenkt å blande meg borti;o)

OK:-) Uansett kjønn, så gjelder det å ikke overreagere.

Skrevet

OK:-) Uansett kjønn, så gjelder det å ikke overreagere.

Nei, hvorfor i alle dager skulle jeg det?

Har selv hatt en yngre kjæreste. Han var 18 og jeg 21. Jeg hadde heldigvis ikke slike foreldre sem det du har da.

AneM1365380603
Skrevet

Har selv hatt en yngre kjæreste. Han var 18 og jeg 21. Jeg hadde heldigvis ikke slike foreldre sem det du har da.

Jeg hadde fast kjæreste fra jeg var 15, han var 18. Forholdet varte 2-3 år. Jeg er glad foreldrene våre "godkjente" forholdet. Vi slapp å snike oss rundt.

Skrevet

Jeg hadde fast kjæreste fra jeg var 15, han var 18. Forholdet varte 2-3 år. Jeg er glad foreldrene våre "godkjente" forholdet. Vi slapp å snike oss rundt.

Da jeg ble gravid som 23-åring ble min mor veldig glad. Hun synes jeg begynte og bli vel gammel nå og lurte på hvordan det skulle gå når vi var så gamle flrstegangsforeldre;o) Da måtte jeg flire litt av henne og fortelle henne at hør nå her: - Jeg er faktisk ung;-)

Hun var selv 20, da hun ble gravid med meg.

AneM1365380603
Skrevet

Da jeg ble gravid som 23-åring ble min mor veldig glad. Hun synes jeg begynte og bli vel gammel nå og lurte på hvordan det skulle gå når vi var så gamle flrstegangsforeldre;o) Da måtte jeg flire litt av henne og fortelle henne at hør nå her: - Jeg er faktisk ung;-)

Hun var selv 20, da hun ble gravid med meg.

He he, ja det er andre tider nå. Tidligere hadde jo de en haug med unger når de var 23...

Min bestemor hadde 20 år mellom eldste og yngste. Jeg har nøyaktig 10 år mellom min eldste og yngste, og synes det er ille nok ;) En tenåring og en trassig 3-åring..

Skrevet

Det nicket hadde jeg nok dessverre kledd godt til tider ja :-(

Hihi, det hadde vel det aller fleste ;0)

Skrevet

Min far var bare god og snill, men han fikk sjokk da han oppdaget at jeg hadde et sexliv - 16 år gammel. Jeg bare har i bakhodet dine utsagn fra tråden på seksualitet. Der virker det som om du kortslutter litt. I og med at du reagerer så kraftig som du gjør, så må det bety at du kopler det enten til deg selv eller dine barn.

Skrevet

He he, ja det er andre tider nå. Tidligere hadde jo de en haug med unger når de var 23...

Min bestemor hadde 20 år mellom eldste og yngste. Jeg har nøyaktig 10 år mellom min eldste og yngste, og synes det er ille nok ;) En tenåring og en trassig 3-åring..

Det er 10 år mellom min yngste og eldste også.

Det er koselig med attpåklatt. Merker riktignok at jeg ikke synes det er like stor stas og lære bort forskjellen på pluss og minus lenger, men det må til det også:-)

AneM1365380603
Skrevet

Det er 10 år mellom min yngste og eldste også.

Det er koselig med attpåklatt. Merker riktignok at jeg ikke synes det er like stor stas og lære bort forskjellen på pluss og minus lenger, men det må til det også:-)

Jeg synes det har gått i ett med småunger, men sikkert fordi jeg har to stk mellom eldste og yngste.

Den yngste holder fremdeles på med hodefotingene sine, og det synes jeg faktisk er gøy ;)

Det jeg lengter etter er at de kan være mer selvstendige om morgenene i helgene. Det er ikke så kjekt å stå opp kl 0700 til ei som prater som et maskingevær. Det er så mye blabla. Komplimentene hagler. som "Mamma, du er snill, du er pen, du er vakker, du er søt" osv. Hun sier det ikke så mye for at hun mener det, mest for å prate. *Sukk*

Skrevet

Min far var bare god og snill, men han fikk sjokk da han oppdaget at jeg hadde et sexliv - 16 år gammel. Jeg bare har i bakhodet dine utsagn fra tråden på seksualitet. Der virker det som om du kortslutter litt. I og med at du reagerer så kraftig som du gjør, så må det bety at du kopler det enten til deg selv eller dine barn.

Eh javel? Da tror jeg du leser litt vel mye gjennom linjene.

Der handlet det om en 17-åring og en på over 40.

Jeg var 21 og kjæresten min var 18. Hvis du ikke skjønner at det er forskjell på å være 21 og på å være over 40, har du et problem, synes jeg.

Problemet er ikke at 17-åringer har sex.

Skrevet

Jeg synes det har gått i ett med småunger, men sikkert fordi jeg har to stk mellom eldste og yngste.

Den yngste holder fremdeles på med hodefotingene sine, og det synes jeg faktisk er gøy ;)

Det jeg lengter etter er at de kan være mer selvstendige om morgenene i helgene. Det er ikke så kjekt å stå opp kl 0700 til ei som prater som et maskingevær. Det er så mye blabla. Komplimentene hagler. som "Mamma, du er snill, du er pen, du er vakker, du er søt" osv. Hun sier det ikke så mye for at hun mener det, mest for å prate. *Sukk*

''prater som et maskingevær''

*LOL* Det var et godt uttrykk :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...