Gå til innhold

Denne var det noe kjent med:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det har gått i ett med småunger, men sikkert fordi jeg har to stk mellom eldste og yngste.

Den yngste holder fremdeles på med hodefotingene sine, og det synes jeg faktisk er gøy ;)

Det jeg lengter etter er at de kan være mer selvstendige om morgenene i helgene. Det er ikke så kjekt å stå opp kl 0700 til ei som prater som et maskingevær. Det er så mye blabla. Komplimentene hagler. som "Mamma, du er snill, du er pen, du er vakker, du er søt" osv. Hun sier det ikke så mye for at hun mener det, mest for å prate. *Sukk*

Der må jeg innrømme at jeg er lite pedagogisk altså. Jeg lar minstemor få se så mye tv hun bare vil på lørdag og søndag morgen. Vi står opp syv ellers, så i helga vil jeg sove ut:-)

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• AneM1365380603

11

• Colette

10

• pekkaline

10

Mest aktive i denne tråden

AneM1365380603
Skrevet

Eh javel? Da tror jeg du leser litt vel mye gjennom linjene.

Der handlet det om en 17-åring og en på over 40.

Jeg var 21 og kjæresten min var 18. Hvis du ikke skjønner at det er forskjell på å være 21 og på å være over 40, har du et problem, synes jeg.

Problemet er ikke at 17-åringer har sex.

Har du hatt en kjæreste som var 3 år yngre? Det hadde jeg også, hihi.... På omtrent samme alder. Jeg husker jeg skjemtes å vise meg offentlig med han til å begynne med. Han gjennomskuet meg og ga meg så ørene flagret ;)

Skrevet

Har du hatt en kjæreste som var 3 år yngre? Det hadde jeg også, hihi.... På omtrent samme alder. Jeg husker jeg skjemtes å vise meg offentlig med han til å begynne med. Han gjennomskuet meg og ga meg så ørene flagret ;)

Jeg skjemtes ikke jeg nei. Jeg synes han var gudommelig vakker, men han dumpa meg til fordel for en yngre *snøft*

AneM1365380603
Skrevet

Der må jeg innrømme at jeg er lite pedagogisk altså. Jeg lar minstemor få se så mye tv hun bare vil på lørdag og søndag morgen. Vi står opp syv ellers, så i helga vil jeg sove ut:-)

Jeg prøver å få henne til å gå til tv'n, men hun skal gå gjennom morgenrutinene. Jeg skal stå opp, lage frokost og evt sette på barnas morgenstund.

Det hender 5-åringen våkner og tar seg av alt det :) Hun er så søt når hun lager frokost til dem begge. I morgen skal husets tenåring gjøre det, for første gang.

I sommer hendte det hun sov til kl 0900, men nå er det sånn ca 0700. Altfor tidlig!!!

AneM1365380603
Skrevet

Jeg skjemtes ikke jeg nei. Jeg synes han var gudommelig vakker, men han dumpa meg til fordel for en yngre *snøft*

Jeg ble dumpa fordi jeg hadde vært utro :-/

Han er en av mine beste minner fra den tiden. Det var han som lærte meg at det er en forskjell på ord og handling. Det ble min bane også!

AneM1365380603
Skrevet

Må bare si at min også var utrolig vakker. Jeg har ikke sett han på snart 20 år. På den tiden er han blitt mann ;) Tenker av og til på han og lurer på om han er like delikat. Han var utrolig høy, og jeg synes høyde er så lekkert!

Skrevet

Eh javel? Da tror jeg du leser litt vel mye gjennom linjene.

Der handlet det om en 17-åring og en på over 40.

Jeg var 21 og kjæresten min var 18. Hvis du ikke skjønner at det er forskjell på å være 21 og på å være over 40, har du et problem, synes jeg.

Problemet er ikke at 17-åringer har sex.

Gi deg nå da, Wita. Jeg har svart deg i den tråden også, og håper at jeg ikke fornærmer/sårer deg. Jeg bare føler at du ikke helt har kontakt med hvordan sex kan arte seg,og at du er litt naiv. Det er ikke så mye som er galt seksuelt, så lenge begge har glede av det. Det er bare en drift - og ikke noe mer enn det.

La oss ikke påvirkes for mye av den amerikanske kulturen, hvor det meste er overgrep og voldtekter med tilhørende traumer og erstatningskrav. Det finnes aper som ligger med bror, søster, mor og datter. Uten at jeg ser på det som naturlig. Bare så det er sagt. Men sex er sex. Og la oss ikke gjøre det til noe mer enn det:-)

Skrevet

Gi deg nå da, Wita. Jeg har svart deg i den tråden også, og håper at jeg ikke fornærmer/sårer deg. Jeg bare føler at du ikke helt har kontakt med hvordan sex kan arte seg,og at du er litt naiv. Det er ikke så mye som er galt seksuelt, så lenge begge har glede av det. Det er bare en drift - og ikke noe mer enn det.

La oss ikke påvirkes for mye av den amerikanske kulturen, hvor det meste er overgrep og voldtekter med tilhørende traumer og erstatningskrav. Det finnes aper som ligger med bror, søster, mor og datter. Uten at jeg ser på det som naturlig. Bare så det er sagt. Men sex er sex. Og la oss ikke gjøre det til noe mer enn det:-)

Colette!?! Jeg trodde da virkelig ikke at en så ordentlig pike skulle ha et så casual forhold til slike ting. Aper? Come on. Hva er det som ligger bak her?

*gruppeklem....?* ;)

Skrevet

Colette!?! Jeg trodde da virkelig ikke at en så ordentlig pike skulle ha et så casual forhold til slike ting. Aper? Come on. Hva er det som ligger bak her?

*gruppeklem....?* ;)

Hei Toniemor :-) Koselig å se deg:-) Du vet hva jeg mener, gjør du ikke? Vi er ikke så forskjellig fra apene om vi skal ha det til :-) Jeg mener det jeg skriver jeg:-) Sex er sex:-) Kynisk ? Ja, muligens...har levd etter hvert, vet du :-)

Skrevet

Må bare si at min også var utrolig vakker. Jeg har ikke sett han på snart 20 år. På den tiden er han blitt mann ;) Tenker av og til på han og lurer på om han er like delikat. Han var utrolig høy, og jeg synes høyde er så lekkert!

Jeg har ikke sett "min" på mange år. Har bare sett bilde av han i avisa og han er en del forandret ja. Kan ikke måle seg med mannen min, men tykkere lommebok har han fått;o) Ligger på toppen av formuetoppen der han bor, men det er jo ikke pengene som teller:-) Kunne nok ikke tenkt meg han i dag.

Ellers er det vel ikke så rart at det tok slutt iom.at det skilte 50 mil mellom oss. Kunne vel ikke vente meg annet.

Skrevet

"Jeg bare føler at du ikke helt har kontakt med hvordan sex kan arte seg,og at du er litt naiv"

Nei, det har du rett i. Jeg har bare hatt sex 3 ganger og det var da jeg lagde barn, ellers er sex noe dritt man bør holde seg unna.

Jeg vet ikke helt hva du vil frem til og ikke kan jeg se at du har svart meg i den andre tråden heller.

Skrevet

Hei Toniemor :-) Koselig å se deg:-) Du vet hva jeg mener, gjør du ikke? Vi er ikke så forskjellig fra apene om vi skal ha det til :-) Jeg mener det jeg skriver jeg:-) Sex er sex:-) Kynisk ? Ja, muligens...har levd etter hvert, vet du :-)

"Vi er ikke så forskjellig fra apene om vi skal ha det til"

Snakk for deg selv:-)

Skrevet

"Jeg bare føler at du ikke helt har kontakt med hvordan sex kan arte seg,og at du er litt naiv"

Nei, det har du rett i. Jeg har bare hatt sex 3 ganger og det var da jeg lagde barn, ellers er sex noe dritt man bør holde seg unna.

Jeg vet ikke helt hva du vil frem til og ikke kan jeg se at du har svart meg i den andre tråden heller.

Ok:-) I see.-)

Skrevet

Ok:-) I see.-)

Når du kommer og belærer meg og sier at sex ikke farlig og bla bla, da tror jeg ikke du henger helt med i diskusjonen, men men...:-)

Skrevet

Joa, jeg vet hva du mener, men det er en vesentlig forskjell mellom oss og apene da. Eller mellom de av oss som er i stand til å koble inn hjernen når det står på som verst og apene for å si det sånn;)

Og jeg har også levd. Litt vel mye til tider kanskje, men det kommer vel alltids til nytte en gang. Eller, det gjør det vel egentlig hele tiden nå også *s*

Skrevet

"Vi er ikke så forskjellig fra apene om vi skal ha det til"

Snakk for deg selv:-)

Ok, da er jeg en ape og du er det ikke. Du er litt nebbete og avvisende nå, Wita.....Og slik har du vært noen dager nå.

Skrevet

Joa, jeg vet hva du mener, men det er en vesentlig forskjell mellom oss og apene da. Eller mellom de av oss som er i stand til å koble inn hjernen når det står på som verst og apene for å si det sånn;)

Og jeg har også levd. Litt vel mye til tider kanskje, men det kommer vel alltids til nytte en gang. Eller, det gjør det vel egentlig hele tiden nå også *s*

Ja, det har jeg skønt, kjære deg. Eller kanskje mer "merket" enn "skjønt". Det er mye jeg skulle ha likt å snakket med deg om, Men kanskje ikke her på dol...

Skrevet

Ok, da er jeg en ape og du er det ikke. Du er litt nebbete og avvisende nå, Wita.....Og slik har du vært noen dager nå.

Les gjennom diskusjonen mellom meg og deg, så ser du vel at jeg svarer deg ganske pent, selv om du beskylder meg for både og være naiv og ikke ha peiling på sex.

Og det var du selv som tok opp dette med apene og jeg sa: Snakk for deg selv og la til et smilefjes bak.

Ergo trenger du ikke ta det så alvorlig:-)

Skrevet

Les gjennom diskusjonen mellom meg og deg, så ser du vel at jeg svarer deg ganske pent, selv om du beskylder meg for både og være naiv og ikke ha peiling på sex.

Og det var du selv som tok opp dette med apene og jeg sa: Snakk for deg selv og la til et smilefjes bak.

Ergo trenger du ikke ta det så alvorlig:-)

Jeg har ikke beskyldt deg for å ikke ha peiling på sex. Det vet jeg ingenting om, i det hele tatt. Men jeg reagerte på din naivitet i forhold tl det å ha sex mellom en ung mann og en voksen kvinne. Alle vet jo at dette ikke er uvanlig.

Jeg levde i 5 år (og det er faktisk ikke helt slutt enda) med en mann som er 15 år yngre enn meg. Og jeg må ærlig tilstå at det var omgivelsene som ødela for oss. Vi elsket hverandre, men det fikk vi ikke lov til, fordi jeg var yngre en HAN. Riktignok er vi voksne, men allikevel, så føles det som om alle æsj'er og fordømmelser like gjerne kunne passet på oss.. Og det var mye mer enn sex.

Skrevet

Jeg har ikke beskyldt deg for å ikke ha peiling på sex. Det vet jeg ingenting om, i det hele tatt. Men jeg reagerte på din naivitet i forhold tl det å ha sex mellom en ung mann og en voksen kvinne. Alle vet jo at dette ikke er uvanlig.

Jeg levde i 5 år (og det er faktisk ikke helt slutt enda) med en mann som er 15 år yngre enn meg. Og jeg må ærlig tilstå at det var omgivelsene som ødela for oss. Vi elsket hverandre, men det fikk vi ikke lov til, fordi jeg var yngre en HAN. Riktignok er vi voksne, men allikevel, så føles det som om alle æsj'er og fordømmelser like gjerne kunne passet på oss.. Og det var mye mer enn sex.

Rettelse: Fordi han var yngre enn meg.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...