Gå til innhold

Hjelp! Er du synsk??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mistet forlovelsesringen min! Hadde den sist på soverommet, men tok den av meg for å gjøre husarbeid. Hørte den datt i gulvet, men har ikke klart å finne den etterpå. Har endevendt sengetøy, madrasser, sett inni klesskapet, i tøyet jeg tok med ned til vask, inni vaskemaskinen... Den er søkk vekk...

Noen som har gode tips?!

• Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• miia

25

• morsan

18

• hidi, the scorpion

13

• tonie

12

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

På gulvet, rundt hjørnet var svaret jeg fikk.

*knis*

Skrevet

Kanskje den har trillet inn i en sprekk i f eks skjøtet mellom to sider av sokkelen under kjøkkenskapene? Eller i en glipe mellom gulvlist og gulv?

Gjest sannsigersken.
Skrevet

Vel - ja - jeg er synsk. Det er slett ikke meningen at du skal ha den ringen. Og det vet du nok sikkert selv også når du kjenner etter.

Gjest spøker her også
Skrevet

I et bortgjemt hjørne under senga !!

Skrevet

Vel - ja - jeg er synsk. Det er slett ikke meningen at du skal ha den ringen. Og det vet du nok sikkert selv også når du kjenner etter.

Ikke heeelt det svaret jeg var ute etter...

Skrevet

Mine synske evner sier meg at du bør låne deg en metalldetektor ;-)

Skrevet

Hvis den datt på gulvet ligger den kanskje under et eller annet møbel? Sofa, stol eller hva du nå har der. Eller kansje inni støvsugerposen?

Skrevet

I et bortgjemt hjørne under senga !!

Jeg har jo demontert hele senga - løfta på madrasser og kikka under... Var ikke noe der asså...

Skrevet

Kanskje den har trillet inn i en sprekk i f eks skjøtet mellom to sider av sokkelen under kjøkkenskapene? Eller i en glipe mellom gulvlist og gulv?

Psst :) Soverommet. Du mener klesskapene vel? Bak den grønne genseren... hihi

Skrevet

Mine synske evner sier meg at du bør låne deg en metalldetektor ;-)

*Fnis* Høres som om du er like synsk som meg ;)

Gjest spøker her også
Skrevet

Jeg har jo demontert hele senga - løfta på madrasser og kikka under... Var ikke noe der asså...

Se en gang til ;)

Skrevet

Psst :) Soverommet. Du mener klesskapene vel? Bak den grønne genseren... hihi

;-) Tenkte på husarbeid på _kjøkkenet_! ;-)

Husker forresten hvor gifteringen gled av og oppi vaskebøtta, og endte opp med å skylle den ned i dass...

Skrevet

Hvis den datt på gulvet ligger den kanskje under et eller annet møbel? Sofa, stol eller hva du nå har der. Eller kansje inni støvsugerposen?

Har løftet og flyttet på absolutt alt - og gått gjennom støvsugerposen...

Tror det bor nisser her jeg...

Skrevet

Se en gang til ;)

Det er faktisk et meget godt råd. Har ikke tall på de gangene jeg har funnet igjen ting på steder der jeg trodde jeg hadde lett ferdig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...