miia Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Jeg har mistet forlovelsesringen min! Hadde den sist på soverommet, men tok den av meg for å gjøre husarbeid. Hørte den datt i gulvet, men har ikke klart å finne den etterpå. Har endevendt sengetøy, madrasser, sett inni klesskapet, i tøyet jeg tok med ned til vask, inni vaskemaskinen... Den er søkk vekk... Noen som har gode tips?! 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Den hoppa sikkert opp på gulvlista....... 0 Siter
Gjest shwung Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 På gulvet, rundt hjørnet var svaret jeg fikk. 0 Siter
morsan Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 På gulvet, rundt hjørnet var svaret jeg fikk. *knis* 0 Siter
morsan Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Kanskje den har trillet inn i en sprekk i f eks skjøtet mellom to sider av sokkelen under kjøkkenskapene? Eller i en glipe mellom gulvlist og gulv? 0 Siter
Gjest sannsigersken. Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Vel - ja - jeg er synsk. Det er slett ikke meningen at du skal ha den ringen. Og det vet du nok sikkert selv også når du kjenner etter. 0 Siter
miia Skrevet 5. september 2008 Forfatter Skrevet 5. september 2008 Inni støvsugeren? Har sjekka der også såklart... 0 Siter
Gjest spøker her også Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 I et bortgjemt hjørne under senga !! 0 Siter
miia Skrevet 5. september 2008 Forfatter Skrevet 5. september 2008 Vel - ja - jeg er synsk. Det er slett ikke meningen at du skal ha den ringen. Og det vet du nok sikkert selv også når du kjenner etter. Ikke heeelt det svaret jeg var ute etter... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Mine synske evner sier meg at du bør låne deg en metalldetektor ;-) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Hvis den datt på gulvet ligger den kanskje under et eller annet møbel? Sofa, stol eller hva du nå har der. Eller kansje inni støvsugerposen? 0 Siter
miia Skrevet 5. september 2008 Forfatter Skrevet 5. september 2008 I et bortgjemt hjørne under senga !! Jeg har jo demontert hele senga - løfta på madrasser og kikka under... Var ikke noe der asså... 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Kanskje den har trillet inn i en sprekk i f eks skjøtet mellom to sider av sokkelen under kjøkkenskapene? Eller i en glipe mellom gulvlist og gulv? Psst Soverommet. Du mener klesskapene vel? Bak den grønne genseren... hihi 0 Siter
miia Skrevet 5. september 2008 Forfatter Skrevet 5. september 2008 Mine synske evner sier meg at du bør låne deg en metalldetektor ;-) *Fnis* Høres som om du er like synsk som meg 0 Siter
Gjest spøker her også Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Jeg har jo demontert hele senga - løfta på madrasser og kikka under... Var ikke noe der asså... Se en gang til 0 Siter
morsan Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Psst Soverommet. Du mener klesskapene vel? Bak den grønne genseren... hihi ;-) Tenkte på husarbeid på _kjøkkenet_! ;-) Husker forresten hvor gifteringen gled av og oppi vaskebøtta, og endte opp med å skylle den ned i dass... 0 Siter
miia Skrevet 5. september 2008 Forfatter Skrevet 5. september 2008 Hvis den datt på gulvet ligger den kanskje under et eller annet møbel? Sofa, stol eller hva du nå har der. Eller kansje inni støvsugerposen? Har løftet og flyttet på absolutt alt - og gått gjennom støvsugerposen... Tror det bor nisser her jeg... 0 Siter
morsan Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Se en gang til Det er faktisk et meget godt råd. Har ikke tall på de gangene jeg har funnet igjen ting på steder der jeg trodde jeg hadde lett ferdig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.