AneM1365380603 Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Jeg pleier å legge gifteringen i en vinduskarm eller på kjøkkenvifta når jeg f eks baker. Men du hørte at den ramlet på gulvet.? Ta en mopp i det rommet og sop sammen alt som er der. 0 Siter
miia Skrevet 5. september 2008 Forfatter Skrevet 5. september 2008 Jepp, jeg aner en ny og spennende levevei ;-P Don't quit your dayjob... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Ok. Jeg har bare sett tre, fire episoder av den serien. For meg er og forblir han Dale Cooper. Jeg elsket Twin Peaks. Damn good coffee:) Tror dere har vandret gladelig vekk fra trådstarters spørsmål;) 0 Siter
miia Skrevet 5. september 2008 Forfatter Skrevet 5. september 2008 Jeg pleier å legge gifteringen i en vinduskarm eller på kjøkkenvifta når jeg f eks baker. Men du hørte at den ramlet på gulvet.? Ta en mopp i det rommet og sop sammen alt som er der. Har krabba rundt på alle fire - og støvsuget hele rommet. (Gikk såklart gjennom støvsugerposen etterpå!) Har hatt fra hverandre hele senga, sett oppå skapet, inni klesskapet... Det skal egentlig ikke la seg gjøre å bli sååå borte! Men finner den ikke gitt... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Don't quit your dayjob... Veel, jeg får vel vente litt til iallefall. Må se om du finner'n der først ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Tror dere har vandret gladelig vekk fra trådstarters spørsmål;) What?? Når skjedde det??? *skjønner ikkeno* 0 Siter
tonie Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Jeg pleier å legge gifteringen i en vinduskarm eller på kjøkkenvifta når jeg f eks baker. Men du hørte at den ramlet på gulvet.? Ta en mopp i det rommet og sop sammen alt som er der. Det mest intelligente forslaget så langt. Metalldetektor ble liksom litt for drøyt på nuværende tidspunkt:) 0 Siter
tonie Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Tror dere har vandret gladelig vekk fra trådstarters spørsmål;) Og det var igjen...Skal vi nå se...Hm. jaja, skit samma, agent Cooper var hot, ikke sant? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Det mest intelligente forslaget så langt. Metalldetektor ble liksom litt for drøyt på nuværende tidspunkt:) Noen som har foreslått det?-)) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 What?? Når skjedde det??? *skjønner ikkeno* Trådstarter trenger synske mennesker. Ikke mennesker som ser på twin peaks, likssom..... 0 Siter
miia Skrevet 5. september 2008 Forfatter Skrevet 5. september 2008 Veel, jeg får vel vente litt til iallefall. Må se om du finner'n der først ;-) Hadde vært kult om den lå der da Er jo mulig du har uante evner... Spooky... 0 Siter
tonie Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Og det var igjen...Skal vi nå se...Hm. jaja, skit samma, agent Cooper var hot, ikke sant? Og han er eldre enn oss. Bare så det er sagt...*S* Men han var vel yngre da, i forhold hva vi er nå, men det blir noe helt annet, tror jeg. Nå er han ganske gammel. Jo. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Og det var igjen...Skal vi nå se...Hm. jaja, skit samma, agent Cooper var hot, ikke sant? Yes, det var han;) Men hjelper vi trådstarter nå, likssom? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Har krabba rundt på alle fire - og støvsuget hele rommet. (Gikk såklart gjennom støvsugerposen etterpå!) Har hatt fra hverandre hele senga, sett oppå skapet, inni klesskapet... Det skal egentlig ikke la seg gjøre å bli sååå borte! Men finner den ikke gitt... Gode "synske" hjelpere du har )) 0 Siter
tonie Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Noen som har foreslått det?-)) Jeg mener det stod noe sånt lenger ned her, men jeg mister alltid oversikten i slike lange tråder, så da kan jeg liksom like gjerne bare gi meg og ikke si mer for å slippe å bli klassens sinke. Liksom;) 0 Siter
miia Skrevet 5. september 2008 Forfatter Skrevet 5. september 2008 Jeg mener det stod noe sånt lenger ned her, men jeg mister alltid oversikten i slike lange tråder, så da kan jeg liksom like gjerne bare gi meg og ikke si mer for å slippe å bli klassens sinke. Liksom;) Du har let rett - togli foreslo metalldetektor, noe som ikke var et helt ueffent forslag... 0 Siter
tonie Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Yes, det var han;) Men hjelper vi trådstarter nå, likssom? Åh, sånne saklige mennesker er det kjedeligste som finnes, hidi. Verden stopper opp hvis det bare finnes sånne. Det er avsporingene som er mest spennende;) 0 Siter
miia Skrevet 5. september 2008 Forfatter Skrevet 5. september 2008 Gode "synske" hjelpere du har )) Hehe... Kanskje ikke mer synske enn meg, men muligens mer kreative! Tar imot alle forslag med takknemlighet her jeg nå 0 Siter
tonie Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Du har let rett - togli foreslo metalldetektor, noe som ikke var et helt ueffent forslag... Ah togli ja, det burde jeg gjettet. Togli er smart. 0 Siter
miia Skrevet 5. september 2008 Forfatter Skrevet 5. september 2008 Ah togli ja, det burde jeg gjettet. Togli er smart. Jeg skal på ingen måte motsi deg der... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.