Gå til innhold

Hjelp! Er du synsk??

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

Jeg pleier å legge gifteringen i en vinduskarm eller på kjøkkenvifta når jeg f eks baker.

Men du hørte at den ramlet på gulvet.? Ta en mopp i det rommet og sop sammen alt som er der.

• Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• miia

25

• morsan

18

• hidi, the scorpion

13

• tonie

12

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jepp, jeg aner en ny og spennende levevei ;-P

Don't quit your dayjob... ;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Ok. Jeg har bare sett tre, fire episoder av den serien. For meg er og forblir han Dale Cooper. Jeg elsket Twin Peaks. Damn good coffee:)

Tror dere har vandret gladelig vekk fra trådstarters spørsmål;)

Skrevet

Jeg pleier å legge gifteringen i en vinduskarm eller på kjøkkenvifta når jeg f eks baker.

Men du hørte at den ramlet på gulvet.? Ta en mopp i det rommet og sop sammen alt som er der.

Har krabba rundt på alle fire - og støvsuget hele rommet. (Gikk såklart gjennom støvsugerposen etterpå!) Har hatt fra hverandre hele senga, sett oppå skapet, inni klesskapet...

Det skal egentlig ikke la seg gjøre å bli sååå borte! Men finner den ikke gitt...

Skrevet

Don't quit your dayjob... ;)

Veel, jeg får vel vente litt til iallefall. Må se om du finner'n der først ;-)

Skrevet

What?? Når skjedde det???

*skjønner ikkeno*

Skrevet

Det mest intelligente forslaget så langt. Metalldetektor ble liksom litt for drøyt på nuværende tidspunkt:)

Skrevet

Og det var igjen...Skal vi nå se...Hm. jaja, skit samma, agent Cooper var hot, ikke sant?;)

AneM1365380603
Skrevet

Det mest intelligente forslaget så langt. Metalldetektor ble liksom litt for drøyt på nuværende tidspunkt:)

Noen som har foreslått det?-))

hidi, the scorpion
Skrevet

What?? Når skjedde det???

*skjønner ikkeno*

Trådstarter trenger synske mennesker. Ikke mennesker som ser på twin peaks, likssom.....

Skrevet

Veel, jeg får vel vente litt til iallefall. Må se om du finner'n der først ;-)

Hadde vært kult om den lå der da ;) Er jo mulig du har uante evner... Spooky... :P

Skrevet

Og det var igjen...Skal vi nå se...Hm. jaja, skit samma, agent Cooper var hot, ikke sant?;)

Og han er eldre enn oss. Bare så det er sagt...*S* Men han var vel yngre da, i forhold hva vi er nå, men det blir noe helt annet, tror jeg. Nå er han ganske gammel. Jo.

hidi, the scorpion
Skrevet

Yes, det var han;)

Men hjelper vi trådstarter nå, likssom?

hidi, the scorpion
Skrevet

Har krabba rundt på alle fire - og støvsuget hele rommet. (Gikk såklart gjennom støvsugerposen etterpå!) Har hatt fra hverandre hele senga, sett oppå skapet, inni klesskapet...

Det skal egentlig ikke la seg gjøre å bli sååå borte! Men finner den ikke gitt...

Gode "synske" hjelpere du har ;)))

Skrevet

Noen som har foreslått det?-))

Jeg mener det stod noe sånt lenger ned her, men jeg mister alltid oversikten i slike lange tråder, så da kan jeg liksom like gjerne bare gi meg og ikke si mer for å slippe å bli klassens sinke. Liksom;)

Skrevet

Jeg mener det stod noe sånt lenger ned her, men jeg mister alltid oversikten i slike lange tråder, så da kan jeg liksom like gjerne bare gi meg og ikke si mer for å slippe å bli klassens sinke. Liksom;)

Du har let rett - togli foreslo metalldetektor, noe som ikke var et helt ueffent forslag...

Skrevet

Yes, det var han;)

Men hjelper vi trådstarter nå, likssom?

Åh, sånne saklige mennesker er det kjedeligste som finnes, hidi. Verden stopper opp hvis det bare finnes sånne. Det er avsporingene som er mest spennende;)

Skrevet

Gode "synske" hjelpere du har ;)))

Hehe... Kanskje ikke mer synske enn meg, men muligens mer kreative! Tar imot alle forslag med takknemlighet her jeg nå :)

Skrevet

Du har let rett - togli foreslo metalldetektor, noe som ikke var et helt ueffent forslag...

Ah togli ja, det burde jeg gjettet. Togli er smart.

Skrevet

Ah togli ja, det burde jeg gjettet. Togli er smart.

Jeg skal på ingen måte motsi deg der... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...