Gå til innhold

Hjelp! Er du synsk??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh, sånne saklige mennesker er det kjedeligste som finnes, hidi. Verden stopper opp hvis det bare finnes sånne. Det er avsporingene som er mest spennende;)

Tiltredes!!

• Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• miia

25

• morsan

18

• hidi, the scorpion

13

• tonie

12

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion
Skrevet

Åh, sånne saklige mennesker er det kjedeligste som finnes, hidi. Verden stopper opp hvis det bare finnes sånne. Det er avsporingene som er mest spennende;)

Hvis du sier så ;))

hidi, the scorpion
Skrevet

Hehe... Kanskje ikke mer synske enn meg, men muligens mer kreative! Tar imot alle forslag med takknemlighet her jeg nå :)

Skal tenke hardt på noe, så kanskje det kommer til deg i natt en gang;))

Skrevet

Hadde vært kult om den lå der da ;) Er jo mulig du har uante evner... Spooky... :P

Ja, jeg venter i spenning! Kom deg inn på vaskerommet og leit. Jeg får ikke sove i natt før jeg får vite resultatet ;-P

Skrevet

Jeg mener det stod noe sånt lenger ned her, men jeg mister alltid oversikten i slike lange tråder, så da kan jeg liksom like gjerne bare gi meg og ikke si mer for å slippe å bli klassens sinke. Liksom;)

Det var jeg som kom med det glimrende forslaget. Jeg er tilhenger av å krisemaksimere og der kommer metalldetektoren inn!

Hilsen dramaqueen'en

Skrevet

Ah togli ja, det burde jeg gjettet. Togli er smart.

*neier og smiler pent*

Skrevet

Ja, jeg venter i spenning! Kom deg inn på vaskerommet og leit. Jeg får ikke sove i natt før jeg får vite resultatet ;-P

Hehe... Da blir det lite søvn på deg asså - orker ikke dra fram vaskemaskina (som har tørketrommelen oppå seg) nå i kveld... Men skal ned på gulvet og titte under i det minste i morra, når det er bedre lys... Ble nysgjerrig nå vettu - det er jo fullt mulig at det er der den har havnet :)

Skrevet

Og han er eldre enn oss. Bare så det er sagt...*S* Men han var vel yngre da, i forhold hva vi er nå, men det blir noe helt annet, tror jeg. Nå er han ganske gammel. Jo.

http://www.imdb.com/name/nm0001492/

Han fyller 50 neste år;-)

Dvs han var 31 år da serien startet.

Skrevet

Skal tenke hardt på noe, så kanskje det kommer til deg i natt en gang;))

Gjør det! Tar imot all hjelp jeg kan få, litt fortvila nå i grunnen...

Skrevet

Hehe... Da blir det lite søvn på deg asså - orker ikke dra fram vaskemaskina (som har tørketrommelen oppå seg) nå i kveld... Men skal ned på gulvet og titte under i det minste i morra, når det er bedre lys... Ble nysgjerrig nå vettu - det er jo fullt mulig at det er der den har havnet :)

Jaja, jeg har iallefall deg å takke for at søvnkvaliteten kommer til å bli dårlig i natt! *snøft*

;-)

AneM1365380603
Skrevet

Det var jeg som kom med det glimrende forslaget. Jeg er tilhenger av å krisemaksimere og der kommer metalldetektoren inn!

Hilsen dramaqueen'en

Men hvem har en metalldetektor tilgjengelig?-)) I Donald hadde de ofte en sånn, og jeg tror det sto på ønskelista mi på den tiden ;)

*preget av mye Donald-lesing*

Skrevet

Trådstarter trenger synske mennesker. Ikke mennesker som ser på twin peaks, likssom.....

Det er igrunnen to sider av samme sak.

AneM1365380603
Skrevet

Hvis ikke støvsugeren har tatt den er den nok på soverommet fremdeles. Sjekk rundt beina på senga. Kjenn også der det er mørkt. Det samme rundt nattbord osv.

Skrevet

Jaja, jeg har iallefall deg å takke for at søvnkvaliteten kommer til å bli dårlig i natt! *snøft*

;-)

Dakar togli......... Er sikker på at idet du får søvnrykket så tenker du aha, den kan jo ligge der eller der, så må du stå opp og skrive et nytt svar til miia ;) Lykke til med søvnen :)))

Skrevet

http://www.imdb.com/name/nm0001492/

Han fyller 50 neste år;-)

Dvs han var 31 år da serien startet.

Aha. Alt på det tørre, da:) Han har en interessant profil, forresten. Et ansikt som prøver å møtes på midten, og likevel er han kjekk:)

Skrevet

Men hvem har en metalldetektor tilgjengelig?-)) I Donald hadde de ofte en sånn, og jeg tror det sto på ønskelista mi på den tiden ;)

*preget av mye Donald-lesing*

Jeg kjøpte faktisk en til nevøen min til niårsdagen hans i sommer :)) Kjøpte den på en lekebutikk og han likte den like godt som jeg hadde håpet ;)

Dessuten prøver han den ut på meg siden jeg har høreimplantat *snøft*

Skrevet

Dakar togli......... Er sikker på at idet du får søvnrykket så tenker du aha, den kan jo ligge der eller der, så må du stå opp og skrive et nytt svar til miia ;) Lykke til med søvnen :)))

Å huttetu! Nå kommer jeg iallefall ikke til å få lagt fra meg denne tanken! Takk ;-P

Skrevet

Hmmm... Du kan ta en tynn strømpe utenpå støvsuger røret, så støvsuge under alt. Om den er der vil den jo bli stoppet av strømpen :0)

Skrevet

Aha. Alt på det tørre, da:) Han har en interessant profil, forresten. Et ansikt som prøver å møtes på midten, og likevel er han kjekk:)

Ja, da han dukket opp i Twin Peaks syntes jeg jo - selvsagt - at han var dritkjekk.

Men jeg syntes han så litt rar ut da jeg så han i Blue Velvet noen år før, men om det var han eller jeg som hadde forandret meg, vet jeg ikke.

Skrevet

Jeg kjøpte faktisk en til nevøen min til niårsdagen hans i sommer :)) Kjøpte den på en lekebutikk og han likte den like godt som jeg hadde håpet ;)

Dessuten prøver han den ut på meg siden jeg har høreimplantat *snøft*

Åååå, jeg har alltid ønsket meg en slik! Så moro!

Kanskje Snuppen må få det til jul ;0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...