Gå til innhold

Hjelp! Er du synsk??

Anbefalte innlegg

Skrevet

''nylonplatene (lp)''

Er det LP-plater du mener - som i musikk? I så fall er vel de neppe laget av nylon???

Beklager ja, jeg skreiv feil :) Men LP plater ja. Har forresten ei stor kasse enda med slike plater, men til liten nytte.

• Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• miia

25

• morsan

18

• hidi, the scorpion

13

• tonie

12

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hoi, dét var dagens husmorinnlegg! Genialt ;-)

Hohoho, de var dagens kompliment :0)

Skrevet

Beklager ja, jeg skreiv feil :) Men LP plater ja. Har forresten ei stor kasse enda med slike plater, men til liten nytte.

Hehe, tenkte meg det:-)

Men jeg måtte spørre gubben jeg også, om de hadde laget LP-plater av nylon - ikke godt å vite;-)

Skrevet

''Hadde den sist på soverommet, men tok den av meg for å gjøre husarbeid.''

Pkt. 1. Kor la du den da?

Pkt. 2. Er du sikker på at du ikkje fortsatt har den på fingeren?

Pkt. 3. Har du funnet den no?

Pkt. 4. Om du ikkje finner den, så kan du jo gifte deg slik at du får ny ring!?

Hehe... Kan alltid regne med deg når det gjelder lure løsninger; får bare skynde oss å gifte oss, så jeg kan få ny ring :) Genial ide!

Skrevet

Nei, det vet jeg - men det var svaret jeg fikk. Så er det opp til deg hva du vil gjøre med det.

Seriøst? Synes det var et skummelt svar...

Skrevet

Hehe... Kan alltid regne med deg når det gjelder lure løsninger; får bare skynde oss å gifte oss, så jeg kan få ny ring :) Genial ide!

Du har ikke funnet den enda altså? Huffda....

Skrevet

Hmmm... Du kan ta en tynn strømpe utenpå støvsuger røret, så støvsuge under alt. Om den er der vil den jo bli stoppet av strømpen :0)

Den der bruker jeg når jeg skal rydde opp i perler som ligger strødd utover etter at minstemor har drevet med perlebrett som hun har dilla på for tiden! Genialt :)

Skrevet

Du har ikke funnet den enda altså? Huffda....

Nix... Så nå har kjærsten bestilt ny ring til meg... Blir ikke helt det samme, men kan jo ikke gå uten heller da... :) (Og dermed dukker den nok opp når bare den nye ringen er på plass...)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...