morsan Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 http://tjenester.aftenposten.no/quiz/quiz.htm?id=1798 Her ble det mye gjetting, gitt, for man blir litt rusten etter 17 år..;-) ''Fortvil ikke om du synes denne quizen var vanskelig. Den er laget av og for lidenskapelige fans. Du fikk 11 rette av 35 mulige, Du kan mer om Twin Peaks enn gjennomsnittsnordmannen!'' 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Jeg turte ikke se på Twin Peaks første gangen den ble sendt og jeg fikser det ikke nå heller!! Min tre år yngre søster var hekta på serien og fortalte de mest grufulle historier *ææææææ* 0 Siter
miia Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 16 rette av 35 mulige... Dette var vill gjetning! Svarte til og med feil på spørsmål fra episoden som nettopp gikk... Fulgte visst ikke heeelt med... Til mitt forsvar; jeg turte ikke se den sist gang den gikk - har bare fått med meg litt her og der... 0 Siter
musikeren Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 "Du fikk 30 rette av 35 mulige, Du har sett denne serien flere ganger enn de fleste." Neida. Jeg bare er litt skarpere enn de fleste. Men jeg digger Twin Peaks! 0 Siter
musikeren Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Jeg turte ikke se på Twin Peaks første gangen den ble sendt og jeg fikser det ikke nå heller!! Min tre år yngre søster var hekta på serien og fortalte de mest grufulle historier *ææææææ* Kjerringer... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Kjerringer... Pøh. Du prøver bare å tøffe deg nå, tøffen. ;-P 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.