Gå til innhold

Hvor mange og hvor gamle truser har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

100 g-strenger og eldste BH er 1 år!!!!

Ja - vi er jammen forskjellige!

Jeg talte mine truser - 36 stk, av de kanskje 7 g-strenger, som vlir brukt ca 3 ganger i året....

Har 13 BH'er + 2 trenings-BH'er. 3-4 av dem brukes aldri pga dårlig fasong.

Jeg har også to trenings bhèr, men regnet ikke med de...

Nå er jeg kanskje litt ekstrem på undertøy..Skjønner jo det..

*rødme* Men det er så gøy....

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

8

• Lillemus

5

• Lotte :o)

2

• hidi, the scorpion

2

Skrevet

Sa feil - jeg hadde 32. Kastet 6 av dem, så nå har jeg bare 26 igjen....

Jeg har ikke tellt stringene da...Men vet jeg har sinnsykt mange.. Nesten så jeg løper inn å teller med en gang ;0)

Nei, det tør jeg ikke....Hihi..

Skrevet

18 bhèr i skuffen ( ja, jeg har telt...) Er noen på vask også...

G-string orket jeg ikke telle..Har sikkert 100 stk...

Så har jeg vel 7 mammatruser, og 13 hotpants.

Den eldste bhèn min nok hvertfall 1år, tenker jeg :0)

Jeg kjøper ofte undertøy, og liker helst sett.

Bytter ut når det blir uvasket og slapsete..

''Bytter ut når det blir uvasket og slapsete..''

Engangstruser altså? :-)

Skrevet

Bare for å gjøre det _klinkende_ klart, eg har _ingen_ truser & BH`er!

Men eg har akkurat talt, og kom frem til at eg har 14 boksere og èn undikk, eg kasta forresten alle de andre undikkene (5-6 stk.) i forgårs.

Gjennomsnittsalderen på bokserne har dalt kraftig, da eg har kjøpt og fått 7 av de det siste året.

De andre er noe eldre, favoritten er 16 år gammel.

''eg har _ingen_ truser ''

;-) Ja, jeg har fått hørt det mer enn én gang av husbonden at jeg har lært sønnen vår at det heter truser...;-)

Skrevet

Jeg har en ti-femten truser som brukes - de byttes ut annenhver gang jeg er i nærheten av Marks&Spencer. I tillegg har jeg en udefinert mengde jeg aldri bruker og ikke får meg til å kaste.

Og så har jeg fire bh'er som brukes, de er vel halvannet år gamle alle sammen, og begynner å bli modne for utskiftning. Men før det skjer skal jeg slutte å amme først :-)

Og for å ta en undertøyshistorie herfra også: Pappaen var tdiligere på dagen en tur i dusjen, og tok på seg en mørkeblå bokser med tynne rosa striper da han var ferdig. Minsten på to var merkverdig interessert, og tok forsiktig og ettertenktsomt på bulen foran: Pappa har på rosa!

Skrevet

ROTF!!!

Skrevet

Jeg har en ti-femten truser som brukes - de byttes ut annenhver gang jeg er i nærheten av Marks&Spencer. I tillegg har jeg en udefinert mengde jeg aldri bruker og ikke får meg til å kaste.

Og så har jeg fire bh'er som brukes, de er vel halvannet år gamle alle sammen, og begynner å bli modne for utskiftning. Men før det skjer skal jeg slutte å amme først :-)

Og for å ta en undertøyshistorie herfra også: Pappaen var tdiligere på dagen en tur i dusjen, og tok på seg en mørkeblå bokser med tynne rosa striper da han var ferdig. Minsten på to var merkverdig interessert, og tok forsiktig og ettertenktsomt på bulen foran: Pappa har på rosa!

''. I tillegg har jeg en udefinert mengde jeg aldri bruker og ikke får meg til å kaste.''

Det hadde jeg også, og en gang sorterte jeg ut alle de trusene som var for fine til å kastes, men som jeg ikke brukte fordi jeg ikke likte dme noe særlig. Jeg hadde dem i en pose, og planen var å bruke dem som "enganstruser", altså kaste etter en dags bruk.

Da posen hadde vært i posen ganske lenge uten at jeg hadde brukt en eneste en, gikk posen på søpla;-) SÅ god skapplass har jeg dog ikke;-)

Skrevet

Jeg fant også ut i dag at jeg trenger noen nye. Skal ta en sveip til uka, og handle 2-3-4 stykker - så holder det for i år :-)

jeg ble veldig inspirert av denne tråden til å kjøpe flere jeg også:-)

Skrevet

''eg har _ingen_ truser ''

;-) Ja, jeg har fått hørt det mer enn én gang av husbonden at jeg har lært sønnen vår at det heter truser...;-)

Truser er forbeholdt jenter og kvinner, damer og husmødre bruker underbukser.

hidi, the scorpion
Skrevet

Så det er her du har gjemt deg....?

Skrevet

Ja, husbonden mener at guttens undertøy er underbukse og ikke truser, men jeg skylder på at jeg kommer fra en ren jentefamilie;-)

Skrevet

He, he, ikke såå ille :0)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg hadde 32 truser og 13 BH'er + 2 trenings-Bh'er!!!! Og da har jeg ikke regnet med alle amme-BH'ene som ligger bortgjemt et sted....

Av de 13 BH'ene er det vel 5 jeg liker og bruker til vanlig. 3 av dem tror jeg jammen jeg kaster, for de er slaskete og blir ikke brukt... En av dem var splitter ny - kjøpte den i vinter til en bluse med sånn spesiell fasong rundt halsen (....neck), men jeg fikk ikke brukt verken blusen eller BH'en noen gang. Får håp det byr seg en anledning snart :-)

Det var da ikke måte på hvor mye undertøy du har. Jeg som synes jeg har mange truser, he he.

Jeg kasta endel av mine gamle bh'er etter jeg fant ut at endel av de som selges nå former puppene nett som jeg selv ønsker ;)

Skrevet

Jeg er svært imponert over at du husker når og hvor du kjøpte trusene dine:)

Skrevet

Som betyr?......

rolling on the floor (laughing out loud)

Skrevet

Jeg er svært imponert over at du husker når og hvor du kjøpte trusene dine:)

Det er ikke mange jeg husker - men den ene er litt spesiell og jeg husker jeg kjøpte den sommeren 95 da jeg hadde sommerjobb på Ålgård :-)

Og så vet jeg at jeg kjøpte 3 stringtruser i Trondheim i november 2006 - har vel brukt dem ca 3 ganger....

Og så har jeg ei jeg vet jeg fikk av mannen min i "urtiden", dvs lenge før vi fikk barn (husker det var en bh til, men den er kastet) - tipper det var sånn i 92-93-94.... ;-) Er like fin den!!!!

Skrevet

Har nok 50 truser. Noen er GAMLE men med gode minner *ler* (Men de er hele og ser OK ut alikevel altså)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...