pekkaline Skrevet 6. september 2008 Forfatter Skrevet 6. september 2008 For en tåpelig quiz. Mitt navn ble søkkvåte slosskjempe. Jeg vil også hete noe feminint og søtt!!!!!!!!! *fornærmet* dakars du Skriv inn andre svar bare hehe 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. september 2008 Forfatter Skrevet 6. september 2008 Jeg ble Søkkvåte bråkebøtte ) Da får du være en av høvdingens skare for å dempe henne 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. september 2008 Forfatter Skrevet 6. september 2008 Møkkete Badeand??? ;o) ''Møkkete Badeand Du liker både å grave i jorda og å bade, så dette lover godt for sommeren! Kos deg masse!'' 2.77% har falt innenfor denne kategorien. Jøss, du er en sjeldenhet 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Jøss, du er en sjeldenhet Næh.. kansje bare i overkant sær ;o)) 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. september 2008 Forfatter Skrevet 6. september 2008 Slumrende ullteppe fikk jeg. Da er det deg og Megler Smekk 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. september 2008 Forfatter Skrevet 6. september 2008 Slumrende Ullteppe Jaja, kan være godt å ha, slå deg sammen med d*lilith 0 Siter
Gjest Grågrønn Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Hahaha! Møkkete slosskjempe! ;-) Det var dagens latter! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Slumrende Ullteppe. HIihi, min mor pleier kalle meg for snikende ullteppe, fordi jeg alltid går med teppe rundt meg :0) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Svevende slosskjempe Kjenner meg liksom ikke helt igjen i et sånt navn... 0 Siter
Gjest Tatjana Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Jeg heter Brennheite Ullteppe. *ler så jeg griner* 0 Siter
Gjest laughing Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Jeg heter Brennheite Ullteppe. *ler så jeg griner* Jøss. Ler du så du griner av noe slikt? 0 Siter
tonie Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Jeg ble Brennheitaslosskjempe Energisk og sterk, du blir nok høvdingen! Ha en flott sommer! :0) Det ble jeg også. Kanskje vi skulle lage en stamme sammen? :)Du kan løpe rundt i hotte små indianerkjoler og forføre/forvirre motstanderne, så tar jeg meg av de seriøse avgjørelsene, tenner kveldsbålet og ligger med fangene du ikke har rukket over. 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. september 2008 Forfatter Skrevet 6. september 2008 Jeg heter Brennheite Ullteppe. *ler så jeg griner* *LOL* Spruta ut i latter faktisk jeg også 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. september 2008 Forfatter Skrevet 6. september 2008 Svevende slosskjempe Kjenner meg liksom ikke helt igjen i et sånt navn... Usikker slosskjempe? Nei, det tror jeg ikke du er. Men navnene er jo morsomme da 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Da får du være en av høvdingens skare for å dempe henne Det er jeg med på 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. september 2008 Forfatter Skrevet 6. september 2008 Hahaha! Møkkete slosskjempe! ;-) Det var dagens latter! Vittig! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Og jeg heter visst Spinnville Badeand :-D 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. september 2008 Forfatter Skrevet 6. september 2008 Og jeg heter visst Spinnville Badeand :-D *ser togli for meg der hun plasker rundt i badekaret* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 *ser togli for meg der hun plasker rundt i badekaret* Det er faktisk helt meg ;-) *går på loftet for å fylle i badekaret* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.