Gå til innhold

19 år siden...


DIXI

Anbefalte innlegg

Jeg skjønte liksom ikke hvorfor jeg var så deppa i dag - pleier jo ikke å være det! Hadde liksom ikke noen grunn...

En bitte liten detalj minnet meg plutselig på hvilken dag det er i dag: for 19 år siden døde jeg ikke. Selv om jeg trodde han skulle drepe meg. Var helt sikker på at jeg kom til å dø... Det var "bare" en brutal voldtekt.

I dag er det visst min tur å være skikkelig lei meg.

Lei-seg-Grete :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg sender deg mot og styrke til å klare dette!

vi er mange om dette,og vi skal overleve,alle mann!

sender deg mitt hjerte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visse "merkedager" klarer man seg uten :-/

Men du har da greid å gjøre rimelig mye godt ut av en særdelesvond traumatisk opplevelse og; får jeg inntrykk av. Opplevelsen har brakt mye vondt ubedt inn i ditt liv, selvsagt - men du bruker og den kunnskapen du har fått på grunn av dette til å hjelpe andre mennesker.

Håper du finner litt trøst i det...

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender en lang, god og varm klem til et fantastisk menneske som har gjort så mye for å hjelpe andre i samme situasjon.

Og ikke bare gjort mye i én måned eller ett år, men år etter år etter år for DIXI.

Du er et flott forbilde for så mange, Grete. (Men husk deg selv også.)

*Sender deg masse styrke*

*lang klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender over mange gode trøsteklemmer til deg, Grete.

Håper det vil gå bedre med deg snart.

Skjønner godt at du får det vondt på årsdagen... det er vondt å tenke tilbake på sånt, jeg vet.

Stå på, Grete!

*mange gode klemmer og tanker* fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg sender deg mot og styrke til å klare dette!

vi er mange om dette,og vi skal overleve,alle mann!

sender deg mitt hjerte

Kjære alle sammen!

Tusen takk for alle de gode, snille og oppmuntrende ordene!! Det er så inderlig godt å kjenne at det finnes folk som forstår hvordan man har det!

Slippe å høre "Nå får du ta deg sammen" (det er da sannelig ikke ofte jeg klager) eller "Tenker du på det ENDA?" (ja, tenk, jeg gjør det, kan ikke bare skru av når det passer meg).

Er i form igjen i dag - heldigvis vet jeg jo så inderlig godt hva det skyldes når jeg får en nedtur den 10. juli.

Ha en fortsatt fin sommer, og pass godt på dere selv!!

Takknemlig klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære DIXI!

Gir deg en god stor klem!! *KLEEEM*

Du er et utrolig flott menneske! Du gjør så mye for andre, jeg håper du finner tid til deg selv også...

Jeg ser opp til deg!

Kanskje vi treffes til høsten.. når jeg kommer fykende nedover... :) Det hadde iallefall vært koselig!

Pass godt på deg selv!

*varme klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei DIXI. Skjønner på de andre at du virkelig er ett flott menneske:) Håper du har det bra nå:)

Klem fra ei som akkurat har funnet veien hit.. Beate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei DIXI. Skjønner på de andre at du virkelig er ett flott menneske:) Håper du har det bra nå:)

Klem fra ei som akkurat har funnet veien hit.. Beate.

Beate!

Så flott at du fant frem til denne siden da! Her vil du finne mange som er i samme situasjon som deg selv, og dermed har mulighet til å forstå hvordan du har det. Akkurat det er veldig viktig, for det er så mange som ikke fatter hva vi snakker om, de bare hører hva vi sier! Ørten års utdannelse som lege, psykolog og psykiater kan ikke kompensere for vår livserfaring! (Selv om ekspertene later til å tro det selv...).

Her er det bare å skrive i vei, om stort og smått, og det vil alltid være trøst, ros og ris å få fra folk som virkelig bryr seg!

Vennlig hilsen Grete i DIXI :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest (Anonymous)

Kjære Grete. Jeg vil bare fortelle deg at jeg syntes du er et _utrolig_ fint menneske. Hvor flink du er til å hjelpe brukerne på dette forumet. Jeg vil at du skal vite hvor fantastisk unik du er, Grete. Helt spesiell.

Beundrer deg virkelig jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...