Gå til innhold

ABBA-konsert på tv

Anbefalte innlegg

Gjest mitraljøse
Skrevet

Se så utrente damene fikk være før i tiden! De har jo vanlige, runde damearmer! :o

hidi, the scorpion
Skrevet

Ja, er de ikke bare herlige? Hvor ser du dem nå da?

Gjest mitraljøse
Skrevet

Ja, er de ikke bare herlige? Hvor ser du dem nå da?

ABBA eller armene? Nrk1 eller i parken ;)

Skrevet

*S* tenkte det samme selv:-)

Og så mange hits, da!! :-D Dette var kult å se:-D

Det har forresten ikke slått meg før jeg nå ser det i retrospektiv at de jo i likhet med de svenske dansbanen går i matchende klær;-)

hidi, the scorpion
Skrevet

*S* tenkte det samme selv:-)

Og så mange hits, da!! :-D Dette var kult å se:-D

Det har forresten ikke slått meg før jeg nå ser det i retrospektiv at de jo i likhet med de svenske dansbanen går i matchende klær;-)

Hører du hvor perfekt engelsk de synger?

Skrevet

ABBA eller armene? Nrk1 eller i parken ;)

Her er det noe som heter "Sjukehuset i Aidensfield" ??

Er det Nrk1 ?

Åssen park snakker du om forresten?

Skrevet

Hører du hvor perfekt engelsk de synger?

Ja, og nettopp derfor ble jeg ganske overrasket da jeg for noen år siden så en innslag på TV i forbindelse med at Mamma Mia-musikalen hadde premiere i Londodn, og Anni-Frid var på scenen for å gratulere med oppsetningen. Hun snakket med nokså tydelig svensk aksent!

hidi, the scorpion
Skrevet

Ja, og nettopp derfor ble jeg ganske overrasket da jeg for noen år siden så en innslag på TV i forbindelse med at Mamma Mia-musikalen hadde premiere i Londodn, og Anni-Frid var på scenen for å gratulere med oppsetningen. Hun snakket med nokså tydelig svensk aksent!

Ja, jeg vet, men det er mye vanskeligere å snakke perfekt engelsk enn å synge det... Dessuten gikk ABBA inn for det perfekte i alt, så gjett om de øvde!

Jeg elsker ABBA!

Skrevet

Ja, jeg vet, men det er mye vanskeligere å snakke perfekt engelsk enn å synge det... Dessuten gikk ABBA inn for det perfekte i alt, så gjett om de øvde!

Jeg elsker ABBA!

Men det er mange som synger gebrokken også, da. Men kanskje skandinaver er flinkere enn mange andre eurpoeere, nettopp fordi vi hører så mye engelsk på våre udubbede tv-kanaler?

Skrevet

Her er det noe som heter "Sjukehuset i Aidensfield" ??

Er det Nrk1 ?

Åssen park snakker du om forresten?

Konserten var før Aidensfield.

hidi, the scorpion
Skrevet

Men det er mange som synger gebrokken også, da. Men kanskje skandinaver er flinkere enn mange andre eurpoeere, nettopp fordi vi hører så mye engelsk på våre udubbede tv-kanaler?

Jeg vet at alle i ABBA måtte trene beihardt for å oppnå perfeksjon på låtene sine. Det klarte de;)

Men ja, vi er mye mer utsatt for det engelske språk enn mange andre land. Klart vi lærer!

Skrevet

Jeg vet at alle i ABBA måtte trene beihardt for å oppnå perfeksjon på låtene sine. Det klarte de;)

Men ja, vi er mye mer utsatt for det engelske språk enn mange andre land. Klart vi lærer!

ABBA var verdens beste popband (om vi holder The Beatles utenfor), ingen over ingen ved siden.

Det er min mening.

Skrevet

ABBA var verdens beste popband (om vi holder The Beatles utenfor), ingen over ingen ved siden.

Det er min mening.

''(om vi holder The Beatles utenfor)''

En ytterst nødvendig presisering!! :-D

Jeg liker ABBA bedre nå enn jeg gjorde da folk var som mest hysteriske på 70-80-tallet, men Beatles er ekstremt bra:-D

hidi, the scorpion
Skrevet

Det er min mening.

Og min;) Skal vi gifte oss?

hidi, the scorpion
Skrevet

Kommer i morgen fem på tre og!! :) *glede seg*

Me too;)))

Skrevet

Kommer i morgen fem på tre og!! :) *glede seg*

I parken (?) eller på Nrk1?

Skrevet

I parken (?) eller på Nrk1?

Den kan du få fundere på i natten! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...