Gjest mitraljøse Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Se så utrente damene fikk være før i tiden! De har jo vanlige, runde damearmer! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Ja, er de ikke bare herlige? Hvor ser du dem nå da? 0 Siter
Gjest mitraljøse Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Ja, er de ikke bare herlige? Hvor ser du dem nå da? ABBA eller armene? Nrk1 eller i parken 0 Siter
morsan Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 *S* tenkte det samme selv:-) Og så mange hits, da!! :-D Dette var kult å se:-D Det har forresten ikke slått meg før jeg nå ser det i retrospektiv at de jo i likhet med de svenske dansbanen går i matchende klær;-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 *S* tenkte det samme selv:-) Og så mange hits, da!! :-D Dette var kult å se:-D Det har forresten ikke slått meg før jeg nå ser det i retrospektiv at de jo i likhet med de svenske dansbanen går i matchende klær;-) Hører du hvor perfekt engelsk de synger? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 ABBA eller armene? Nrk1 eller i parken Her er det noe som heter "Sjukehuset i Aidensfield" ?? Er det Nrk1 ? Åssen park snakker du om forresten? 0 Siter
morsan Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Hører du hvor perfekt engelsk de synger? Ja, og nettopp derfor ble jeg ganske overrasket da jeg for noen år siden så en innslag på TV i forbindelse med at Mamma Mia-musikalen hadde premiere i Londodn, og Anni-Frid var på scenen for å gratulere med oppsetningen. Hun snakket med nokså tydelig svensk aksent! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Ja, og nettopp derfor ble jeg ganske overrasket da jeg for noen år siden så en innslag på TV i forbindelse med at Mamma Mia-musikalen hadde premiere i Londodn, og Anni-Frid var på scenen for å gratulere med oppsetningen. Hun snakket med nokså tydelig svensk aksent! Ja, jeg vet, men det er mye vanskeligere å snakke perfekt engelsk enn å synge det... Dessuten gikk ABBA inn for det perfekte i alt, så gjett om de øvde! Jeg elsker ABBA! 0 Siter
morsan Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Ja, jeg vet, men det er mye vanskeligere å snakke perfekt engelsk enn å synge det... Dessuten gikk ABBA inn for det perfekte i alt, så gjett om de øvde! Jeg elsker ABBA! Men det er mange som synger gebrokken også, da. Men kanskje skandinaver er flinkere enn mange andre eurpoeere, nettopp fordi vi hører så mye engelsk på våre udubbede tv-kanaler? 0 Siter
morsan Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Her er det noe som heter "Sjukehuset i Aidensfield" ?? Er det Nrk1 ? Åssen park snakker du om forresten? Konserten var før Aidensfield. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Konserten var før Aidensfield. Shit! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Men det er mange som synger gebrokken også, da. Men kanskje skandinaver er flinkere enn mange andre eurpoeere, nettopp fordi vi hører så mye engelsk på våre udubbede tv-kanaler? Jeg vet at alle i ABBA måtte trene beihardt for å oppnå perfeksjon på låtene sine. Det klarte de;) Men ja, vi er mye mer utsatt for det engelske språk enn mange andre land. Klart vi lærer! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Jeg vet at alle i ABBA måtte trene beihardt for å oppnå perfeksjon på låtene sine. Det klarte de;) Men ja, vi er mye mer utsatt for det engelske språk enn mange andre land. Klart vi lærer! ABBA var verdens beste popband (om vi holder The Beatles utenfor), ingen over ingen ved siden. Det er min mening. 0 Siter
morsan Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 ABBA var verdens beste popband (om vi holder The Beatles utenfor), ingen over ingen ved siden. Det er min mening. ''(om vi holder The Beatles utenfor)'' En ytterst nødvendig presisering!! :-D Jeg liker ABBA bedre nå enn jeg gjorde da folk var som mest hysteriske på 70-80-tallet, men Beatles er ekstremt bra:-D 0 Siter
skal Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Shit! Kommer i morgen fem på tre og!! *glede seg* 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 ABBA var verdens beste popband (om vi holder The Beatles utenfor), ingen over ingen ved siden. Det er min mening. Og min;) Skal vi gifte oss? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Kommer i morgen fem på tre og!! *glede seg* Me too;))) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Og min;) Skal vi gifte oss? Ja, det kan vi godt! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Kommer i morgen fem på tre og!! *glede seg* I parken (?) eller på Nrk1? 0 Siter
skal Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 I parken (?) eller på Nrk1? Den kan du få fundere på i natten! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.