morsan Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Og min;) Skal vi gifte oss? Dirigerer du et symfoniorkester, da? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Ja, det kan vi godt! Skal du eller jeg offentliggjøre det? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Den kan du få fundere på i natten! Det må jeg også, din rabagast;)) 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Jeg så ikke, men hørte Det er utrolig fengende musikk og da spiller ikke armene noen firkant for meg Himmel, min sønn kom løpende og lurte på hva som var galt. Det var bare min mann som skrudde opp volumet så til de graader høyt hehe. Ikke helt normal lyd nei 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Men jeg syns de er perfekte da,og så flinke som de er til å synge : ) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Skal du eller jeg offentliggjøre det? Det er vel allerede offentliggjort her ? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Det er vel allerede offentliggjort her ? Er det? Så fort? Jaja... 0 Siter
Shadow 650 Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Ho blonde såg da regelrett gravid ut? 0 Siter
morsan Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Ho blonde såg da regelrett gravid ut? "ho blonde" -hvor gammel er du da?? ;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Ho blonde såg da regelrett gravid ut? I såfall så har sikkert fødselen funnet sted allerede. 0 Siter
Gjest rota Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Ho blonde såg da regelrett gravid ut? Hvis du ser på reprisen i morgen og stiller om TV'en din til 4:3 format så kanskje hun ikke blir så gravid. Denne konserten var nok for gammel til Wide screen, jeg måtte bytte, og da så de helt fine ut. 0 Siter
Shadow 650 Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 "ho blonde" -hvor gammel er du da?? ;-) Gammel nok til å burde kunne huske navna på dem. ) 0 Siter
Gjest prikk prikk prikk Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Kaller du dét utrente damer?? Det samme lurte jeg på. Jeg for min del skulle gjerne hatt de armene der... 0 Siter
Bookworm Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Det samme lurte jeg på. Jeg for min del skulle gjerne hatt de armene der... Og kunne bruke trikot - ikke at jeg har noen stort ønske om å gjøre akkurat det, men kunne gjerne ha tenkt meg å _kunne_ gjøre det:-) 0 Siter
Gjest prikk prikk prikk Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Og kunne bruke trikot - ikke at jeg har noen stort ønske om å gjøre akkurat det, men kunne gjerne ha tenkt meg å _kunne_ gjøre det:-) Du har så rett så rett... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.