Gå til innhold

Morsomt:-)

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Den er bare herlig! Min datter tok den opp for lenge siden på mobilen sin og viste meg!

Jeg elsker _alle_ buktalere!

Skjønner du det første han sier?

Skrevet

Den er bare herlig! Min datter tok den opp for lenge siden på mobilen sin og viste meg!

Hva mener du? Den jeg la link til er tekstet.

hidi, the scorpion
Skrevet

Hva mener du? Den jeg la link til er tekstet.

OK. Min datters utgave er ikke tekstet. Jeg har ingen lyd heller på min PC!!!!!

Skrevet

OK. Min datters utgave er ikke tekstet. Jeg har ingen lyd heller på min PC!!!!!

men se på teksten og se hva det er han sier.

hidi, the scorpion
Skrevet

men se på teksten og se hva det er han sier.

_Jeg_ vet hva han sier, og jeg dør av latter;))))

Skrevet

_Jeg_ vet hva han sier, og jeg dør av latter;))))

OK, trodde dte var noe du sikke skjønte;-)

Han er veldig morsom.

Men jeg tar ikke helt dette med den "new guy" på selvmordsbomeleiren og "location, location, location". Hva var det new guy gjorde med leiren??

hidi, the scorpion
Skrevet

Han er veldig morsom.

Men jeg tar ikke helt dette med den "new guy" på selvmordsbomeleiren og "location, location, location". Hva var det new guy gjorde med leiren??

''OK, trodde dte var noe du sikke skjønte;-)''

Ikke alt nei;)))

Har bare hørt det en gang...

Skrevet

Han er veldig morsom.

New guy sprengte hele leiren han, skjønner du - han hadde ikke helt skjønt hvor man skulle plassere seg da bomben gikk av -> Location, location, location:-)

Skrevet

Helt i starten, når de hilser? "Infidel" - sier han - betyr "den uten tro"/"troløs"... Muslimsk uttrykk...

hidi, the scorpion
Skrevet

Helt i starten, når de hilser? "Infidel" - sier han - betyr "den uten tro"/"troløs"... Muslimsk uttrykk...

I know, han sier "hei vantro;)"

Skrevet

I know, han sier "hei vantro;)"

Ja, men hva var det du lurte på da?

Skrevet

New guy sprengte hele leiren han, skjønner du - han hadde ikke helt skjønt hvor man skulle plassere seg da bomben gikk av -> Location, location, location:-)

Ok, jeg antok det var greia, men han mumler så fælt rett før han sier location...;-)

Takk lell:-)

Skrevet

Jeff Dunham er sykt bra!! Du bør se sketchen hans med "peanut".. kjempe morsomt! :)

Skrevet

Morsomt,og det skadet eller ikke at Jeff Dunham er knakende kjekk. :-)

Skrevet

Jeff Dunham er sykt bra!! Du bør se sketchen hans med "peanut".. kjempe morsomt! :)

Hvordan finner jeg den?

Skrevet

Hvordan finner jeg den?

søk på jeff dunham på youtube.. og peanut :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...