morsan Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 http://www.youtube.com/watch?v=jZofvi8BhAE 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Den er bare herlig! Min datter tok den opp for lenge siden på mobilen sin og viste meg! Jeg elsker _alle_ buktalere! Skjønner du det første han sier? 0 Siter
morsan Skrevet 6. september 2008 Forfatter Skrevet 6. september 2008 Den er bare herlig! Min datter tok den opp for lenge siden på mobilen sin og viste meg! Jeg elsker _alle_ buktalere! Skjønner du det første han sier? Hva mener du? Den jeg la link til er tekstet. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Hva mener du? Den jeg la link til er tekstet. OK. Min datters utgave er ikke tekstet. Jeg har ingen lyd heller på min PC!!!!! 0 Siter
morsan Skrevet 6. september 2008 Forfatter Skrevet 6. september 2008 OK. Min datters utgave er ikke tekstet. Jeg har ingen lyd heller på min PC!!!!! men se på teksten og se hva det er han sier. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 men se på teksten og se hva det er han sier. _Jeg_ vet hva han sier, og jeg dør av latter;)))) 0 Siter
morsan Skrevet 6. september 2008 Forfatter Skrevet 6. september 2008 _Jeg_ vet hva han sier, og jeg dør av latter;)))) OK, trodde dte var noe du sikke skjønte;-) Han er veldig morsom. Men jeg tar ikke helt dette med den "new guy" på selvmordsbomeleiren og "location, location, location". Hva var det new guy gjorde med leiren?? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 OK, trodde dte var noe du sikke skjønte;-) Han er veldig morsom. Men jeg tar ikke helt dette med den "new guy" på selvmordsbomeleiren og "location, location, location". Hva var det new guy gjorde med leiren?? ''OK, trodde dte var noe du sikke skjønte;-)'' Ikke alt nei;))) Har bare hørt det en gang... 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 :-D Morsom den, ja! Takk, måtte flire nå! 0 Siter
Bookworm Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 OK, trodde dte var noe du sikke skjønte;-) Han er veldig morsom. Men jeg tar ikke helt dette med den "new guy" på selvmordsbomeleiren og "location, location, location". Hva var det new guy gjorde med leiren?? New guy sprengte hele leiren han, skjønner du - han hadde ikke helt skjønt hvor man skulle plassere seg da bomben gikk av -> Location, location, location:-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Den er bare herlig! Min datter tok den opp for lenge siden på mobilen sin og viste meg! Jeg elsker _alle_ buktalere! Skjønner du det første han sier? Helt i starten, når de hilser? "Infidel" - sier han - betyr "den uten tro"/"troløs"... Muslimsk uttrykk... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Helt i starten, når de hilser? "Infidel" - sier han - betyr "den uten tro"/"troløs"... Muslimsk uttrykk... I know, han sier "hei vantro;)" 0 Siter
Bookworm Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 I know, han sier "hei vantro;)" Ja, men hva var det du lurte på da? 0 Siter
morsan Skrevet 6. september 2008 Forfatter Skrevet 6. september 2008 New guy sprengte hele leiren han, skjønner du - han hadde ikke helt skjønt hvor man skulle plassere seg da bomben gikk av -> Location, location, location:-) Ok, jeg antok det var greia, men han mumler så fælt rett før han sier location...;-) Takk lell:-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Jeff Dunham er sykt bra!! Du bør se sketchen hans med "peanut".. kjempe morsomt! 0 Siter
astridny Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Morsomt,og det skadet eller ikke at Jeff Dunham er knakende kjekk. :-) 0 Siter
astridny Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Jeff Dunham er sykt bra!! Du bør se sketchen hans med "peanut".. kjempe morsomt! Hvordan finner jeg den? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Hvordan finner jeg den? søk på jeff dunham på youtube.. og peanut :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.