Gjest mistrivsel Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Jeg er sykemeldt og kommer til å være det i ganske lang tid. Vet imidlertid at jeg ikke kommer til å gå tilbake til den jobben jeg har. Spørsmålet er da om jeg kan si opp jobben og fortsatt være sykemeldt fra "ingenting"? 0 Siter
Carwing Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Du kan jo fortsette å være sykemeldt fra jobben til du blir frisk igjen, men opplyse arbeidsgiver om at du ikke kommer tilbake. 0 Siter
miia Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Hva du enn gjør - IKKE si opp jobben din!! Da faller du lett mellom to stoler, særlig hvis du blir gående sykemeldt lenge... Husk at etter et år, så må du over på medisinsk attføring, rehabilitering e.l. 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Du mister mange muligheter og rettigheter ved å si opp jobben din, så det bør du ikke, selv om du vet at du ikke kommer tilbake. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.