Gå til innhold

Grønne klær på anestesi og operasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå synes jeg du krever mye av meg. Vel har jeg god fantasi, men her står jeg fast. De kunne vært keisersnittteamet til Märtha og Ari, men nå stemmer det dårlig geografisk. Dessuten sverger vel de to til hjemmefødsler.

Her må vi muligens hente inn ekspertisen for å få svar. Du ringer Ullevål, så ringer jeg Chicago Hope. Avtale? :)

Eg ringte Ullevål, og der sa de det var for å forhindre tyveri.

Men de hadde observert både "BlomsterFinn", "Kjell Elvis", "Jan Thomas", "Ester Pirelli", Ivar Dyrhaug og en som kallte seg "Loco Carbon" i disse klærne, så de var ikkje fornøyd!

Skrevet

Det står i artikkelen:

"Scrubs worn in surgery are almost always colored solid light green, light blue or a light green-blue shade, although some medical centers have switched to pink as a theft deterrent"

''theft deterrent'' ??

Tyveri sikring eller noe?

Gjest Grønn iris
Skrevet

Da kan du kanskje fortelle oss koffor de har rosa klær under de grønne.

Ikkje faen om eg hadde latt meg operere av en neger, med rosa klær, mp3 spiller og bleika tenner...

'knis*

måtte le litt, men det heter fortsatt ikke neger:)

Og jeg tviler på at de afro-amerikanerne har bleika tenna, de viker bare ekstra hvite mot hudtpnen deres:)))

Skrevet

'knis*

måtte le litt, men det heter fortsatt ikke neger:)

Og jeg tviler på at de afro-amerikanerne har bleika tenna, de viker bare ekstra hvite mot hudtpnen deres:)))

Joda det heter _Neger_ for meg.

Eg husker første gang eg såg en _Neger_ i virkeligheten, kan tenke meg at eg var 7-8 år og blei vekket av en full, svær, svart Neger med kjempesvære hender (som var hvite inni) og svært dyp røst. *grøss*

Husker det godt enda det var ett sjokk, han var sanger og hette Al Bishop (sang i The Deep River Boys) og de var veldig populære i Norge på 60 tallet en gang.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Eg husker første gang eg såg en _Neger_ i virkeligheten, kan tenke meg at eg var 7-8 år og blei vekket av en full, svær, svart Neger med kjempesvære hender (som var hvite inni) og svært dyp røst. *grøss*

Husker det godt enda det var ett sjokk, han var sanger og hette Al Bishop (sang i The Deep River Boys) og de var veldig populære i Norge på 60 tallet en gang.

Husker første gang jeg så en mørkhudet. Jeg var 6-7 år- og helt fasinert. Jeg så han var hvitere på innsiden av hendene. Og undret fælt på hvordan han så ut under føttene.

Gjest Grønn iris
Skrevet

Det er i alle fall godt å hare at grunnen til at folk bruker den betegnelsen er at de er urgamle....

Det gir håp for at det blir mindre rasisme i fremtiden...

Skrevet

''theft deterrent'' ??

Tyveri sikring eller noe?

¨Jepp - kanskje rosa klær ikke appelerer?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...