Gjest zilja Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Er det fler som irriterer seg over mannen med skiltet foran sine edlere deler øverst her? Jeg holder på å klikke!! Hva feiler det mannen ?? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Eg scroller han vekk. Er det Bjarne Brøndbo fra DDE? 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Eg scroller han vekk. Er det Bjarne Brøndbo fra DDE? Hi,hi.. Jeg syns han ligner på han i frokost-tv på Tv2:) 0 Siter
Jølsen Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Synes den reklamen under her hvor det sår en snørrunge og gråter på kjøpesenteret er mer irriterende. 0 Siter
Hushjelpen Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Ser bare en mann med trekant på hodet som tar push-ups jeg...??? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Hi,hi.. Jeg syns han ligner på han i frokost-tv på Tv2:) Det har eg ikkje sett. 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Ser bare en mann med trekant på hodet som tar push-ups jeg...??? Det veksler mellom de to. Irriterende! 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Liker ikke de der reklamene. Den du viser til- og den hvor han tar push up. De forstyrrer når jeg skal lese det som står her nede. Så blir liksom øynene trekt dit siden det er bevegelse der. Han der mannen du ikke liker... Ikke se han i fjeset. Han ser ut som om han må veldig på do. Se heller på leggene. Det er mer ro over det. 0 Siter
miia Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Hi,hi.. Jeg syns han ligner på han i frokost-tv på Tv2:) Tror det er han ene fra Cheesy Keys... Hans Petter?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.