Gå til innhold

Grå glass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle Tangenglassene (krystall) mine har blitt så stygge. Matte og gråaktig i fargen. Kan dere være at de er vasket i oppvaskmaskinen eller blir dem slik av å stå lenge uten å bruke dem? Tips om å få dem blanke og klare igjen? Tips mottas med takk.

Skrevet

Jeg tror glass blir slik av å stå fuktige over tid. Jeg har hørt at det kan hjelpe å gni glasset med salt blandet med litt vann, men jeg syntes ikke det hjalp på mine glass. Men det går jo an å prøve. Har ingen bedre råd dessverre, jeg har selv fått ødelagt glass som jeg var veldig glad i. :(

Skrevet

Jeg tror glass blir slik av å stå fuktige over tid. Jeg har hørt at det kan hjelpe å gni glasset med salt blandet med litt vann, men jeg syntes ikke det hjalp på mine glass. Men det går jo an å prøve. Har ingen bedre råd dessverre, jeg har selv fått ødelagt glass som jeg var veldig glad i. :(

Hei og takk for svar. Har prøvd et tips tidligere med en blanding av vann og eddik,men hjalp ikke på mine glass. Det er ergerlig, har 12 av hver av flere typer og er jo dyre glass. Ikke noe pene å dekke et bord med slik de ser ut nå, nei. Ille å kaste dem og da...

Skrevet

Hei og takk for svar. Har prøvd et tips tidligere med en blanding av vann og eddik,men hjalp ikke på mine glass. Det er ergerlig, har 12 av hver av flere typer og er jo dyre glass. Ikke noe pene å dekke et bord med slik de ser ut nå, nei. Ille å kaste dem og da...

Spør på et glassmagasin eller ring fabrikken. De kjenner sikkert til problemet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...