Hønemoren Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Alle Tangenglassene (krystall) mine har blitt så stygge. Matte og gråaktig i fargen. Kan dere være at de er vasket i oppvaskmaskinen eller blir dem slik av å stå lenge uten å bruke dem? Tips om å få dem blanke og klare igjen? Tips mottas med takk. 0 Siter
muskath Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Jeg tror glass blir slik av å stå fuktige over tid. Jeg har hørt at det kan hjelpe å gni glasset med salt blandet med litt vann, men jeg syntes ikke det hjalp på mine glass. Men det går jo an å prøve. Har ingen bedre råd dessverre, jeg har selv fått ødelagt glass som jeg var veldig glad i. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 8. september 2008 Forfatter Skrevet 8. september 2008 Jeg tror glass blir slik av å stå fuktige over tid. Jeg har hørt at det kan hjelpe å gni glasset med salt blandet med litt vann, men jeg syntes ikke det hjalp på mine glass. Men det går jo an å prøve. Har ingen bedre råd dessverre, jeg har selv fått ødelagt glass som jeg var veldig glad i. Hei og takk for svar. Har prøvd et tips tidligere med en blanding av vann og eddik,men hjalp ikke på mine glass. Det er ergerlig, har 12 av hver av flere typer og er jo dyre glass. Ikke noe pene å dekke et bord med slik de ser ut nå, nei. Ille å kaste dem og da... 0 Siter
adelie Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Hei og takk for svar. Har prøvd et tips tidligere med en blanding av vann og eddik,men hjalp ikke på mine glass. Det er ergerlig, har 12 av hver av flere typer og er jo dyre glass. Ikke noe pene å dekke et bord med slik de ser ut nå, nei. Ille å kaste dem og da... Spør på et glassmagasin eller ring fabrikken. De kjenner sikkert til problemet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.