Gjest vil ikke være venn... Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Heisann Om noen vet hvordan (om mulig) man kan trekke tilbake en friend request? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Nope, det tror jeg ikke går...Men om vedkommende takker ja, kan du jo bare slette h*n etterpå :0) 0 Siter
Jølsen Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Nope, det tror jeg ikke går...Men om vedkommende takker ja, kan du jo bare slette h*n etterpå :0) Jeg får ikke opp noen ting jeg, når jeg leter etter deg! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Jeg får ikke opp noen ting jeg, når jeg leter etter deg! Hihi, nytter ikke søke på mora2! ;0) Er du på facebook?? Hmmm...Det hadde jeg faktisk ikke trodd! Du får gå inn på noen festivalsider, så dukker jeg nok opp ;0) 0 Siter
Jølsen Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Hihi, nytter ikke søke på mora2! ;0) Er du på facebook?? Hmmm...Det hadde jeg faktisk ikke trodd! Du får gå inn på noen festivalsider, så dukker jeg nok opp ;0) Ok, skal se om jeg finner deg. Skal jeg søke på regndressfestival da? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Ok, skal se om jeg finner deg. Skal jeg søke på regndressfestival da? *LOL* Der burde jeg jo helt klart vært ;0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.