Gå til innhold

hvor må du drikke for å bli "god og full"?

Anbefalte innlegg

Gjest mye tull man kan lure på
Skrevet

altså ikke dritings,men sånn passe full(husker kvelden dagen derpå,og slipper fylle-syke)

(Hadde planlagt å kose meg med godt drikke i kveld,men ser at det er mindre enn forventet...kjedelig å drikke uten effekt. Bortkasta penger,liksom)

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

6

• pekkaline

4

• bustebeisa

4

• Jølsen

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest mye tull man kan lure på ja
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1220809807' post='3952041]

Ca èn kork ;p

såpass,tåler lite m.a.o?jaja,billigere er det iallefall:P

Skrevet

Det å slippe fyllasjuken har du aldri noengaranti for, om ikkje du lar være å drikke da.

Er du ei lita "pinglejete" på 41 kg så trenger du mindre alkohol, enn om du er en kraftig bamse på 142,5 kg.

Eg måtte nok hatt ei flaske vin, eller en sixpack med pils.

Gjest mye rart man kan lure på ja
Skrevet

Det å slippe fyllasjuken har du aldri noengaranti for, om ikkje du lar være å drikke da.

Er du ei lita "pinglejete" på 41 kg så trenger du mindre alkohol, enn om du er en kraftig bamse på 142,5 kg.

jo,jeg har ikke vært fyllesyk på over 2 år!og kan godt drikke en flaske vodka uten trøbbel(fordelt over en kveld da,ikke på en gang)

men men,varierer,noen tåler vel mer enn andre.men det er mulig jeg ville blitt fyllesyk av f,eks øl,som smaker dritt i min oppfatning.men vodka tåler jeg greit:)

Skrevet

Spørs jo helt på hvor lang kvelden er. Tåler temmelig mye om jeg fordeler alkoholen mellom mellom kl. 18 og kl. 02, for eksempel.

I et noen timers middagsselskap tåler jeg fint en flaske vin uten å bli særlig full, men blir selvsagt litt brisen. Varer det en god stund tåler jeg godt et par glass til.

Skrevet

Spørs jo helt på hvor lang kvelden er. Tåler temmelig mye om jeg fordeler alkoholen mellom mellom kl. 18 og kl. 02, for eksempel.

I et noen timers middagsselskap tåler jeg fint en flaske vin uten å bli særlig full, men blir selvsagt litt brisen. Varer det en god stund tåler jeg godt et par glass til.

så nå når jeg kun har en halv flaske vodka,bør jeg drikke kjappere,og få bedre effekt?

Skrevet

For meg er fyllesyken temmelig uforutsigbar; enkelte ganger kan jeg bli dårlig dagen derpå etter bare å ha drukket et par-tre halvlitere.

Men er jeg flink til å spise og drikke vann ved siden av vinen, og bremser drikkingen sent på kvelden, kan jeg tåle ganske mye uten å bli fyllesyk. Dessverre er det ofte vanskelig å stoppe vindrikkingen etter midnatt i godt selskap... :/.

Skrevet

så nå når jeg kun har en halv flaske vodka,bør jeg drikke kjappere,og få bedre effekt?

Haha, en halv flaske vodka er vel temmelig mye for én person, uansett. Drikker du den raskt blir du garantert dritings, om det er målet. Med mindre du allerede er alkoholiker, da.

Skrevet

For meg er fyllesyken temmelig uforutsigbar; enkelte ganger kan jeg bli dårlig dagen derpå etter bare å ha drukket et par-tre halvlitere.

Men er jeg flink til å spise og drikke vann ved siden av vinen, og bremser drikkingen sent på kvelden, kan jeg tåle ganske mye uten å bli fyllesyk. Dessverre er det ofte vanskelig å stoppe vindrikkingen etter midnatt i godt selskap... :/.

jojo,men jeg har ingen planer i morgen,så selv om det skulle bli dårlig form,så gjør det ikke så mye.ingen planer før tirsdag.

drikker like mye vann som vodka ved siden av.spiser som vanlig

Skrevet

Haha, en halv flaske vodka er vel temmelig mye for én person, uansett. Drikker du den raskt blir du garantert dritings, om det er målet. Med mindre du allerede er alkoholiker, da.

er det mye??er da både edru og klar dagen derpå iallefall.

jaja,har vel en høy terskel da

Skrevet

''Er du ei lita "pinglejete" på 41 kg så trenger du mindre alkohol, enn om du er en kraftig bamse på 142,5 kg.

Eg måtte nok hatt ei flaske vin, eller en sixpack med pils''

Okay....6øl?? For å bli god og full???

Da må jo du være bitte liten ;0)

Skrevet

Jeg kjøper alltid 12 øl...

Når jeg har drukket 8-10 øl, er jeg god i gassen :0)

Skrevet

Det jeg kjenner fortest i hodet, er tyrkisk pepper :) Tre av de på styrten så blir jeg snakkesalig, men det er bare begynnelsen da.

Men skulle jeg eks hatt en type drikke så ville det blitt pærecider, da tenker jeg at jeg må ha seks av dem.

Men i det store og hele så er det hvem man er sammen med som betyr noe for om man blir beruset eller ei, altså om man har det gøøy eller bare skravler med seg selv.... ;)

Skrevet

''Er du ei lita "pinglejete" på 41 kg så trenger du mindre alkohol, enn om du er en kraftig bamse på 142,5 kg.

Eg måtte nok hatt ei flaske vin, eller en sixpack med pils''

Okay....6øl?? For å bli god og full???

Da må jo du være bitte liten ;0)

6 halvliter (skikkelig øl, Hansa) skjønner du.

Skal jo ikkje bli fyllasjuk dagen derpå, så derfor syns eg det er passe.

Skrevet

6 halvliter (skikkelig øl, Hansa) skjønner du.

Skal jo ikkje bli fyllasjuk dagen derpå, så derfor syns eg det er passe.

Okidoki..

Pingla ;=)

Skrevet

Det er best å kjøre kun en type drikke. Spise litt mat og drikke litt vann underveis. Da er dagen derpå ok.

Jeg selv har en sjelden gang brukt zyrtec, og det er utrolig virkning av de. Blir jo trøtt som vanlig, men slipper å være dårlig i fordøyelsesystemet.

Skrevet

Okidoki..

Pingla ;=)

Eg syns eg ser deg for meg rave rundt i gjørma på høyhela sko på Titanofestivalen, med ene puppen ute og 8-10 pils innabords... he.he...og miniminiskjørt selvsagt! :-)

Skrevet

Det er best å kjøre kun en type drikke. Spise litt mat og drikke litt vann underveis. Da er dagen derpå ok.

Jeg selv har en sjelden gang brukt zyrtec, og det er utrolig virkning av de. Blir jo trøtt som vanlig, men slipper å være dårlig i fordøyelsesystemet.

''Blir jo trøtt som vanlig, men slipper å være dårlig i fordøyelsesystemet.''

Men de hjelper neppe på nervene :#

Skrevet

Eg syns eg ser deg for meg rave rundt i gjørma på høyhela sko på Titanofestivalen, med ene puppen ute og 8-10 pils innabords... he.he...og miniminiskjørt selvsagt! :-)

*LOL* Ser det for meg jeg og.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...