Gjest arlads Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Jeg fikk sydd noen sting hos legen. Dette skulle være sting som fjernet seg selv. Hvordan kan det gå ann? 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Tråden går i oppløsning etter en viss tid. Vanligvis. Jeg måtte til legen og få fjernet et par sting som ikke løsnet av seg selv, ikke helt uvanlig. 0 Siter
Bookworm Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 De løser seg opp og forsvinner heeelt av seg selv - it's magic:-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 *jeg leser _statuer_ som fjerner seg selv......... * kanskje en data pause er på sin plass;) 0 Siter
miia Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 *jeg leser _statuer_ som fjerner seg selv......... * kanskje en data pause er på sin plass;) Jeg leste også _statuer_, men har ikke sittet lenge foran pc'en heller... Har derimot nylig lest Harry Potter for storesøster, og syntes det hørtes heeelt logisk ut; i samme gate som trapper som flytter seg og malerier som snakker 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Jeg leste også _statuer_, men har ikke sittet lenge foran pc'en heller... Har derimot nylig lest Harry Potter for storesøster, og syntes det hørtes heeelt logisk ut; i samme gate som trapper som flytter seg og malerier som snakker *ler* 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 *jeg leser _statuer_ som fjerner seg selv......... * kanskje en data pause er på sin plass;) Jeg leste stuter. 0 Siter
Gjest magicatryll Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Det du ikke ser at det fulgte med usynlig saks og pinsett som aktiveres etter 8 dager og fjerner stingene for deg. 0 Siter
Sporty mamma Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Rett og slett tråd som oppløses etter en viss tid. 0 Siter
Gjest ToneVe Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Det er helt vanlig i dag, den går i oppløsning og faller av eller absorberes..:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.