Gå til innhold

Sutuer som fjerner seg selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk sydd noen sting hos legen. Dette skulle være sting som fjernet seg selv. Hvordan kan det gå ann?

Skrevet

Tråden går i oppløsning etter en viss tid. Vanligvis. Jeg måtte til legen og få fjernet et par sting som ikke løsnet av seg selv, ikke helt uvanlig.

Skrevet

De løser seg opp og forsvinner heeelt av seg selv - it's magic:-)

Skrevet

*jeg leser _statuer_ som fjerner seg selv......... * kanskje en data pause er på sin plass;)

Skrevet

*jeg leser _statuer_ som fjerner seg selv......... * kanskje en data pause er på sin plass;)

Jeg leste også _statuer_, men har ikke sittet lenge foran pc'en heller... Har derimot nylig lest Harry Potter for storesøster, og syntes det hørtes heeelt logisk ut; i samme gate som trapper som flytter seg og malerier som snakker ;)

Skrevet

Jeg leste også _statuer_, men har ikke sittet lenge foran pc'en heller... Har derimot nylig lest Harry Potter for storesøster, og syntes det hørtes heeelt logisk ut; i samme gate som trapper som flytter seg og malerier som snakker ;)

*ler*

Skrevet

Jeg leste stuter. ;)

Gjest magicatryll
Skrevet

Det du ikke ser at det fulgte med usynlig saks og pinsett som aktiveres etter 8 dager og fjerner stingene for deg.

Skrevet

Rett og slett tråd som oppløses etter en viss tid.

Skrevet

Det er helt vanlig i dag, den går i oppløsning og faller av eller absorberes..:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...