Gå til innhold

Oslo en lørdag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen skal ha skikkelig luksus-ferie... ;) To døgn i Oslo.

Hva gjør man? Vi har planer for fredagskvelden, men skal ikke hjem før utpå søndagen. Kan ikke bare slække på hotellet heller, selv om det sikkert hadde vært kos det og.

Hva kunne vi tenke oss? Tja.. Slutten av 20-årene, liker litt fart og moro men ikke for mye, ser for meg en koselig bar med live-musikk hadde vært toppers. Og hva gjør vi på dagtid? Har vel omtrent de samme butikkene her hjemme, så shopping på Karl Johan er ikke SÅ spennende syns jeg.

Skrevet

Eg ville ihvertfall ikkje gått ute etter mørkets frembrudd, for du vet vel at det er enormt mye kriminalitet i den byen der?

Ps! Bergen er en fin by!

AneM1365380603
Skrevet

Eg ville ihvertfall ikkje gått ute etter mørkets frembrudd, for du vet vel at det er enormt mye kriminalitet i den byen der?

Ps! Bergen er en fin by!

''Ps! Bergen er en fin by!''

Helt enig :o) Jeg elsker Bergen! Dessuten er bergenserne så utrolig herlig masete og glade :)

Skrevet

Ps! Bergen er en fin by!

Eehhh... sikkert "kjempeskummelt" å gå ut i Oslo etter mørkets frembrudd - særlig når man er to ;).

*ironi*

(om noen var i tvil)

Skrevet

På lørdag formiddag rusler dere tur på Grünerløkka og sitter på kaffebar og drikker kaffe og leser aviser et par timer uten at noen klatrer på dere eller avbryter dere. ;) Også kan dere spise lunsj på Villa Paradiso. http://www.villaparadiso.no/

Lørdag kveld "reiser dere til Thailand" for en kveld: http://www.yayas.no/

Jeg ville lagt turen til Cosmo thai & sushi dersom dere liker sushi. :)http://www.cosmothai.no/

Kos dere! :)

Skrevet

Ps! Bergen er en fin by!

Nå må du slutte å spre om deg med drittpropaganda om Oslo etter mørkets frembrudd. Når man ikke har peiling på ting, bør man heller holde kjeft.

Skrevet

Eehhh... sikkert "kjempeskummelt" å gå ut i Oslo etter mørkets frembrudd - særlig når man er to ;).

*ironi*

(om noen var i tvil)

Kan faktisk være litt skummelt jo....Selv om man er to...

Skrevet

Nå må du slutte å spre om deg med drittpropaganda om Oslo etter mørkets frembrudd. Når man ikke har peiling på ting, bør man heller holde kjeft.

Jeg var i Oslo i et døgn, og jeg både så og opplevde kriminalitet og vold.

Så litt skal man passe på...

:0)

Gjest nei ikke der
Skrevet

På lørdag formiddag rusler dere tur på Grünerløkka og sitter på kaffebar og drikker kaffe og leser aviser et par timer uten at noen klatrer på dere eller avbryter dere. ;) Også kan dere spise lunsj på Villa Paradiso. http://www.villaparadiso.no/

Lørdag kveld "reiser dere til Thailand" for en kveld: http://www.yayas.no/

Jeg ville lagt turen til Cosmo thai & sushi dersom dere liker sushi. :)http://www.cosmothai.no/

Kos dere! :)

For meg så er grunerløkka et belasted sted. Har hørt så mye i mediene om vold osv. på det stedet at jeg aldri ville ha oppholdt meg der frivillig.

Skrevet

Ps! Bergen er en fin by!

Har beveget meg ute i Oslo på natterstid i 20 år, og det har ennå ikke skjedd meg noe som helst. Selvfølgelig kan ting skje, det kan det overalt, men jeg tror ikke Oslo er farligere enn andre byer. Dessuten er det mye folk ute i Oslo om natten...

Skrevet

For meg så er grunerløkka et belasted sted. Har hørt så mye i mediene om vold osv. på det stedet at jeg aldri ville ha oppholdt meg der frivillig.

hm, merkelig at det i det hele tatt bor folk på det stedet der ;-)

Skrevet

Jeg synes Dubliner er bra, og de har alltid band som spiller i helgene. Ellers er frognerparken hyggelig på dagtid, dersom det er fint vær, kan kombineres med et besøk på kafe e.l. Grunerløkka er også veldig koselig på dagtid, med masse sjarmerende kafeer...og morsomme butikker.

Skrevet

"På det stedet?"

Grünerløkka er en bydel. Lørdag formiddag, slik mariaflyfly foreslår, er det fullt av folk i alle aldre der - flest relativt unge og mange småbarn. Tror ikke strøket hadde vært så populært hvis det var utrygt der.

Skrevet

Du skal ikke tro på alt du leser i media. :)

Gjest ærligtalt
Skrevet

Hjelpe!

Tør du spise peanøtter da?

Kan jo sette dem i halsen...

Skrevet

Enig!

Skrevet

*knegg*

Har du vært der? Eller er du blant dem som heller leser i avisen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...