Gå til innhold

Oslo en lørdag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser du har fått flere gode forslag, men ift til kveldsaktiviteter så går det jo an å ta en tur til "gode gamle" tre brødre på Egertorget? Mener å huske at det var en pianobar der i 2 etg med mye mennesker og rimelig avslappet stemning. Definitivt ikke hipt, men mer i retning Smuget harry- hvis man liker slikt da:)

Skrevet

Ser du har fått flere gode forslag, men ift til kveldsaktiviteter så går det jo an å ta en tur til "gode gamle" tre brødre på Egertorget? Mener å huske at det var en pianobar der i 2 etg med mye mennesker og rimelig avslappet stemning. Definitivt ikke hipt, men mer i retning Smuget harry- hvis man liker slikt da:)

Ah, pianobar er vår greie!

Hvor er egertorget? Jeg vet hvor oslo s og slottet er.... ;) (Litt mer, da, men ikke så mye...)

Skrevet

For meg så er grunerløkka et belasted sted. Har hørt så mye i mediene om vold osv. på det stedet at jeg aldri ville ha oppholdt meg der frivillig.

Det er ikke så farlig på løkka da!

Skrevet

Hvor er egertorget? Jeg vet hvor oslo s og slottet er.... ;) (Litt mer, da, men ikke så mye...)

Egertorget er omtrent halvveis mellom slottet og Oslo S på Karl Johan- Det er veldig mange år siden jeg har vært der altså, men mange steder i oslo er så veldig hipsne nå for tiden at jeg som er "voksen" og ikke særlig kul synes det greit med litt mer laidbacke steder av og til, og jeg ser for meg at Tre Brødre er som det alltid har vært..

Skrevet

?

Tror du folk som har to barn, studier og diverse annet hengende over seg pleier å handle der?

Skrevet

Egertorget er omtrent halvveis mellom slottet og Oslo S på Karl Johan- Det er veldig mange år siden jeg har vært der altså, men mange steder i oslo er så veldig hipsne nå for tiden at jeg som er "voksen" og ikke særlig kul synes det greit med litt mer laidbacke steder av og til, og jeg ser for meg at Tre Brødre er som det alltid har vært..

Jeg var innom der en kveld på forsommeren, og kan bekrefte at stedet i hvertfall da var som det alltid har vært :-).

Skrevet

Tror du folk som har to barn, studier og diverse annet hengende over seg pleier å handle der?

Ja? *peker på meg selv*

Det er en myte at det kun er rådyre forretninger der, selv om det finnes det også. Nettopp blandingen av mange typer butikker, og ikke bare kjedebutikker, er det som gjør handlingen der fascinerende.

Skrevet

''Ps! Bergen er en fin by!''

Helt enig :o) Jeg elsker Bergen! Dessuten er bergenserne så utrolig herlig masete og glade :)

Regner med at du kødder.

Skrevet

Ja? *peker på meg selv*

Det er en myte at det kun er rådyre forretninger der, selv om det finnes det også. Nettopp blandingen av mange typer butikker, og ikke bare kjedebutikker, er det som gjør handlingen der fascinerende.

Ja jo, skjønner hva du mener. Men for folk som ikke bor i Oslo, er det kanskje vanskelig å finne frem. Når man hører det navnet, tenker vel de fleste på de rådyre butikkene.

Skrevet

Jeg var innom der en kveld på forsommeren, og kan bekrefte at stedet i hvertfall da var som det alltid har vært :-).

He he, ja på godt og vondt da sikkert:) Mange pratsommme og utadvendte folk der, også noen som ikke er redde for å flørte å tøysesjekke litt- om man liker slikt da..

Skrevet

He he, ja på godt og vondt da sikkert:) Mange pratsommme og utadvendte folk der, også noen som ikke er redde for å flørte å tøysesjekke litt- om man liker slikt da..

Ja, ikke vanskelig å komme i prat med folk der, om en ønsker :P.

Skrevet

Egertorget er der man kommer opp fra Stortinget T-banestasjon (evt. går ned til samme sted).

Skrevet

Jeg var i Oslo i et døgn, og jeg både så og opplevde kriminalitet og vold.

Så litt skal man passe på...

:0)

Ja, men i det tilfellet var jo du opphavet til volden, da - så jeg vet ikke helt om det bør regnes med.

;oP

Skrevet

Jøss, det var jo voldsomt så oppdatert du var på min status da, er du en stalker kanskje? :o)

Skrevet

Ja? *peker på meg selv*

Enig med deg, Elextra! Både Oslo City og Karl Johan er dessuten plagsomt fulle av mennesker på en lørdag. Riktignok er det mange i Bogstadveien også, men det blir ikke helt den samme "overfylte" følelsen.

Der finner man jo litt butikker som ikke er så mange andre steder (f.eks. Zara, men vær der tidlig på dagen).

De har forresten åpnet en ny, stor og LEKKER Mango-butikk i Karl Johan hvis du liker den kjeden.

Håper dere får en fin tur! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...