Gjest solgt kåken Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Har solgt leiligheten min og skal vaske den ned før overtakelse. Nå lurer jeg på et vindu hvor det er klistremerker utenpå etter at det ble skiftet vindu, må jeg fjerne det? Jeg har ikke stige og det går ikke an å vende vinduet innover (pluss jeg har høydeskrekk)... eller var det de som satte inn vinduet som egentlig hadde ansvaret for å fjerne klistremerkene? 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Er dette en selveierleilighet, eller en borettslagsleilighet? 0 Siter
Gjest selveier ja Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Er dette en selveierleilighet, eller en borettslagsleilighet? Det er selveier 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Det er selveier Ok. Da kan jeg desverre ikke hjelpe deg ) Kansje du kan ringe til dem som satte inn vinduene, og spørre? Eller noen andre som har peiling? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.