Gå til innhold

bleking av tenner..hvor?

Anbefalte innlegg

Gjest miss triangel,
Skrevet

Noen som har bleket tenner hos tannlege i Oslo? Jeg er student og ser etter et litt billig alternativ,da jeg har funnet ut jeg ikke tør å bruke hjemme-blekemiddelet jeg bestilte over nettet. Vet noen om et sted med gode studentrabatter osv?Er usikker hvor billig man kan få en tannbleking hos tannlege men sist sted jeg var kostet det 3000 per kjeve,hadde håpet på noe litt billigere.

Skrevet

Det der ville eg ikkje satsa på, tror det kan svekke emaljen slik at du får lettere hull i tennene.

Ps! Du kan kjøpe Solidox Hvite Tenner tannkrem, virker på kun 2 uker og koster ca. 30.-

Skrevet

Det der ville eg ikkje satsa på, tror det kan svekke emaljen slik at du får lettere hull i tennene.

Ps! Du kan kjøpe Solidox Hvite Tenner tannkrem, virker på kun 2 uker og koster ca. 30.-

er jo veldig vanlig å bleke tennene nå til dags,og jeg som er ganske sjenert i møte med nye mennesker osv tror jeg ville fått bedre selvtillit dersom jeg hadde et hvitt smil..ikke kritthvitt,men bare for å jevne ut litt,jeg har nemlig hvite flekker på tennene nå.

Tannkrem virker ikke på tenner som alltid har vært missfargede,kun hvis de er missfarget av te,kaffe osv..og det drikker ikke jeg :-)

Skrevet

Den virker ikke!

Skrevet

er jo veldig vanlig å bleke tennene nå til dags,og jeg som er ganske sjenert i møte med nye mennesker osv tror jeg ville fått bedre selvtillit dersom jeg hadde et hvitt smil..ikke kritthvitt,men bare for å jevne ut litt,jeg har nemlig hvite flekker på tennene nå.

Tannkrem virker ikke på tenner som alltid har vært missfargede,kun hvis de er missfarget av te,kaffe osv..og det drikker ikke jeg :-)

''er jo veldig vanlig å bleke tennene nå til dags...''

Det tror eg er en myte.

I USA er det sikkert ganske vanlig (men der er jo folk stort sett klin galne), og i Asker/Bærum området og på Oslo`s "beste" vestkant.

Men ellers i landet, tror eg det er svært sjelden.