Gå til innhold

bleking av tenner..hvor?

Anbefalte innlegg

Gjest miss triangel,
Skrevet

Noen som har bleket tenner hos tannlege i Oslo? Jeg er student og ser etter et litt billig alternativ,da jeg har funnet ut jeg ikke tør å bruke hjemme-blekemiddelet jeg bestilte over nettet. Vet noen om et sted med gode studentrabatter osv?Er usikker hvor billig man kan få en tannbleking hos tannlege men sist sted jeg var kostet det 3000 per kjeve,hadde håpet på noe litt billigere.

Skrevet

Det der ville eg ikkje satsa på, tror det kan svekke emaljen slik at du får lettere hull i tennene.

Ps! Du kan kjøpe Solidox Hvite Tenner tannkrem, virker på kun 2 uker og koster ca. 30.-

Skrevet

Det der ville eg ikkje satsa på, tror det kan svekke emaljen slik at du får lettere hull i tennene.

Ps! Du kan kjøpe Solidox Hvite Tenner tannkrem, virker på kun 2 uker og koster ca. 30.-

er jo veldig vanlig å bleke tennene nå til dags,og jeg som er ganske sjenert i møte med nye mennesker osv tror jeg ville fått bedre selvtillit dersom jeg hadde et hvitt smil..ikke kritthvitt,men bare for å jevne ut litt,jeg har nemlig hvite flekker på tennene nå.

Tannkrem virker ikke på tenner som alltid har vært missfargede,kun hvis de er missfarget av te,kaffe osv..og det drikker ikke jeg :-)

Skrevet

Den virker ikke!

Skrevet

er jo veldig vanlig å bleke tennene nå til dags,og jeg som er ganske sjenert i møte med nye mennesker osv tror jeg ville fått bedre selvtillit dersom jeg hadde et hvitt smil..ikke kritthvitt,men bare for å jevne ut litt,jeg har nemlig hvite flekker på tennene nå.

Tannkrem virker ikke på tenner som alltid har vært missfargede,kun hvis de er missfarget av te,kaffe osv..og det drikker ikke jeg :-)

''er jo veldig vanlig å bleke tennene nå til dags...''

Det tror eg er en myte.

I USA er det sikkert ganske vanlig (men der er jo folk stort sett klin galne), og i Asker/Bærum området og på Oslo`s "beste" vestkant.

Men ellers i landet, tror eg det er svært sjelden.

''og jeg som er ganske sjenert i møte med nye mennesker osv tror jeg ville fått bedre selvtillit dersom jeg hadde et hvitt smil..''

Det vet bare du, men du kan sikkert få bedre selvtillit på andre måter.

Dessuten så vil du vel ikkje se ut slik som han her??

http://bp3.blogger.com/_cI-4tmhBLvY/Rw7AK_UIURI/AAAAAAAAAkk/8YxfSHWaCl4/s400/Dr-Cox-scrubs-43459_400_500.jpg

Skrevet

Den virker ikke!

Da må du pusse bedre, eller få deg nye briller.

Skrevet

Det tror eg er en myte.

I USA er det sikkert ganske vanlig (men der er jo folk stort sett klin galne), og i Asker/Bærum området og på Oslo`s "beste" vestkant.

''og jeg som er ganske sjenert i møte med nye mennesker osv tror jeg ville fått bedre selvtillit dersom jeg hadde et hvitt smil..''

http://bp3.blogger.com/_cI-4tmhBLvY/Rw7AK_UIURI/AAAAAAAAAkk/8YxfSHWaCl4/s400/Dr-Cox-scrubs-43459_400_500.jpg

Jeg tror det er relativt vanlig og bleke tennene jo..

Skrevet

Jeg tror det er relativt vanlig og bleke tennene jo..

Vanlig og vanlig.

Kanskje èn av tusen?

Skrevet

Da må du pusse bedre, eller få deg nye briller.

Trur jeg går for en ny tannkrem jeg - tjohei :)

Gjest blekebleek
Skrevet

Det tror eg er en myte.

Jeg tror ikke man trenger å være klin gal for å ville bleke tennene :-) De fleste jeg ser har naturlig hvite tenner, og jeg ønsker meg også et naturlig hvitt smil. Grunnen er som sagt at jeg har litt missfargede tenner,noe som ikke er så farlig,men så er det i tillegg hvite flekker fremme på tennene,noe som gjør kontrasten til det gule ekstra stor, og har fått flere kommentarer på dette, så kvier meg for å smile bredt ute i dagslys,der det viser ekstra godt.

Tror ikke bleking er farlig om det kun gjøres en eller et par ganger.

Skrevet

Jeg tror ikke man trenger å være klin gal for å ville bleke tennene :-) De fleste jeg ser har naturlig hvite tenner, og jeg ønsker meg også et naturlig hvitt smil. Grunnen er som sagt at jeg har litt missfargede tenner,noe som ikke er så farlig,men så er det i tillegg hvite flekker fremme på tennene,noe som gjør kontrasten til det gule ekstra stor, og har fått flere kommentarer på dette, så kvier meg for å smile bredt ute i dagslys,der det viser ekstra godt.

Tror ikke bleking er farlig om det kun gjøres en eller et par ganger.

''De fleste jeg ser har naturlig hvite tenner, og jeg ønsker meg også et naturlig hvitt smil.''

Der kan du se..._naturlig_ hvite tenner er bra, men ikkje Hollywood bleiking!

Skrevet

''De fleste jeg ser har naturlig hvite tenner, og jeg ønsker meg også et naturlig hvitt smil.''

Der kan du se..._naturlig_ hvite tenner er bra, men ikkje Hollywood bleiking!

ja men når man ikke har naturlig hvite tenner...!

Skrevet

ja men når man ikke har naturlig hvite tenner...!

Så lenge tennene er naturlige, så spiller det ingen rolle hvilken farge de har! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...